vineri, 25 ianuarie 2008

13 intrebari...de vineri

A trecut ceva timp de la ultima leaspa, asa ca in momentul in care m-a taguit Copilul, am zis ca este timpul sa mai raspund si eu provocarilor. Plus de asta, chiar mi-a placut ce am de facut.
Boon, fara prea multe cuvinte, hai sa-i dam drumul:

1. De ce ai acceptat aceasta leapsa?
Din motivele enumerate mai sus si plus de asta, adooooooor sa raspund la intrebari :P

2. De cand esti in blogosfera?
Din martie 2007

3. Cum ai ajuns sa iti faci blog?
Pai pe vremea aia era o intreaga moda sa-ti faci blog. Pe mine nu ma incanta ideea deloc, pana cand Andreea, colega mea de grupa s-a hotarat sa-si faca un blog in interes de studiu (ca a generat in altceva e partea a doua :) ). De la ea am aflat toate detaliile : ce e aia blog exact, ce faci cu el, cum scrii etc etc
Dupa aceasta intamplare am hotarat cu Stefi sa ne facem si noi. Nu era nimic clar, pana cand Stefi si-a facut unul propriu-zis si mi-a zis abia dupa cateva zile. De atat am avut nevoie..si uite asa..s-a nascut : Nu sunt printesa.blogspot.com

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
Cred ca http://www.memoriesbox.blogspot.com/

5. Enumera trei lucruri pe care le consideri importante ca sa reusesti in blogging:
1. Simtul politicii
2. Talentul de a gasi cele mai stupide filmulete
3. Indemanarea de a scrie critici despre cocalarii Romaniei

Si acum serios vorbind:
1. Talent = creativitate + expresivitate
2. Sinceritate
3. Abilitatea de a te face inteles

6. Cel mai citit blog de catre tine:
http://www.namnick.blogspot.com/ aka Blur

7. Alte bloguri pe care le mai citesti?
La aceasta intrebare voi fi la fel de previzibila ca toti ceilalti si anume: majoritatea din blogroll, dar sunt si multe pe care le citesc si nu le am in lista....de exemplu, blogul tau..nu-i asa ca nu te asteptai? :)

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna?
I love love love love love love love Blogger :X:X:X

9. Este important traficul pentru tine?
Aaaaaa, traficul, nuuuuuuuuuu. Il am pus pe blog...doar asaaaaa, ca design.
Da, traficul este important pentru mine, deoarece imi place sa stiu cati cititori am...becouse u know, i am a very curious person.

10. Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?
Pentru mine egal 000000000

11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?
Sunt o mieeeeeee, in general cele cu filmulete si cacaturi si posturi irelevante si neinteresante. Bineinteles, din punctul meu de vedere!
Plus de asta, o nonprintesa nu poate acuza asa nejustificat, fara sa cunoasca omul in prealabil.

12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com?
Sa lamurim niste lucruri: vital este pacea mondiala, vital este sa ai prieteni, vital este sa realizezi ceva in viata, vital este apa, si muuuuulte alte lucruri.
NU este vital sa am domeniu. Insa recunos ca mi-ar placea..desi nu prea agreez schimbarile si mi-ar veni greu sa ma despart de Blogger :)

13. Parola cu care te loghezi la blog:
Parola de la blog esteeeee....stai asa sa ma gadesc....stai asa....inca un pic...mmm...ga...mmm..acum mai stai un piiiicccccc....pfaaaaaaaa, imi pare rau: pur si simplu nu mi-o aduc aminte. Din acest motiv stau tot timpul cu laptopul si blog-ul deschis :))

Leapsa se duceeeeeee la dragul de Blur , la scumpa de Julie, la Desene (ca el nu a primit nici o leapsa de la mine :P ) si evident la Fata care nu iubeste, ca sa se mai detaseze si ea de la stresul zilnic :)

10 comentarii:

blur spunea...

pffffff
pai raspund.. am de ales? :)))
tu chiar imi citesti blogul? frateee.. acu tre sa am grija..

si-ce-daca spunea...

:-> ai pus`o iri ;))
:D:D ms draga mea printesa..dar deja am raspuns la leapsa asta :D :*

lara spunea...

de parca ar fi scris cineva parola:))

copilmic spunea...

Yay :) >:D<

ana spunea...

@ Blur: U are soooooooo funnnnnnyyyyyy!!!!

@ Si ce daca: Imi cer scuze, promit ca daca viitoare n-o sa se mai repete :))

@ Lara: Doooh! :P

@ Copilmic: Pai ce naiba, doar am promis, nuuu? ;)

Desene Animate spunea...

Done

Cine vorbeste? spunea...

Aoleuuuu, lung rau postul. Desi m-am chinuit sa-l citesc, n-am reusit integral. Macar Blur e mai scurt...

ana spunea...

@ Desene: I'm glad.

@ Cine vorbeste: Paaai...bine ai venit in blogosfera asta 1 si 2 ce pot sa-ti zic? Citeste-l pe Blur atunci, ca la mine numai posturi lungi ai sa gasesti :)

julie spunea...

am scris si am dat si la altii.multzam

andress spunea...

ps: ti-am lasat si eu o misca leapsa interesanta :))