miercuri, 23 ianuarie 2008

A N A

Mi s-a spus ca uneori prea sunt Carrie decat sunt Ana.
Sincera sa fiu, sunt Ana tot timpul. Faptul ca uneori preiau gesturi ale prietenelor mele, sau imi dezvolt anumite expresii citite in romane sau imi schimb accentul, nu le interpretez ca pe diverse personalitati ce intra in mine si ma acapareaza, ci ca pe prelungiri ale fiintei mele, ce ma completeaza si ma intregesc.
De ce ?
Deoarece in esenta tot eu sunt - unica si inconfundabila, la fel cum suntem cu totii.
Am fost rugata sa mai scriu si despre mine, visele, nevoile, dorintele mele, inafara de dragoste. Daca as spune ca tot ceea ce am enumerat mai sus ar fi nule fara iubire, m-ati crede?
Nu traiesc doar din fluturi in stomac, dar ei sunt cei care-mi dau speranta si putere si zambete contagioase. Si sa nu ma intelegeti gresit, prin iubire, eu ma refer si la prieteni, fara de care va garantez ca as fi nimic, deoarece eu nu pot sa traiesc fara prieteni.
Da, uite ceva despre dorintele mele acute, excluzand dragostea: nu pot sa traiesc fara prieteni. Daca nu as avea prieteni as fi nimic. Nu pot alege intre iubit si prieteni, nu as face-o niciodata. Nu ma izolez doar eu si iubitul, intotdeauna creez, sau cel putin incerc sa creez un echilibru.
Unul dintre visele mele cele mai mari este sa schimb lumea.
Simt ca am in mine aceasta putere. Nu imi imaginez ca voi schimba absolut toate mentalitatile si ca voi aduce pacea mondiala, insa cred cu tarie ca existenta mea pe acest pamant nu este inutila. Prin ceea ce scriu, prin felul meu de a fi, de a privi lucrurile, prin convingerile mele, cred ca pot schimba ceva.
Da, mai pe scurt as putea spunea ca: sunt convinsa ca nu ma voi pierde in anonimat.
Un alt lucru de-al meu este faptul ca nu ma razbun - niciodata. Razbunarea mi se pare intr-adevar arma prostului si cea mai inutila alegere posibila. Nu urasc (chit ca zic : urasc manelistii, cocalarii, oamenii aroganti sau ipocritii) deoarece nu tin ranchiuna. Pur si simplu nu pot. Sunt oameni intr-adevar cu care nu mai vorbesc, sau care m-au dezamagit sau care mi-au facut rau si daca 80% dintre ei m-ar chema la o cafea as iesi, nu de alta, dar uneori uit peste noapte si de ce m-au suparat.
Acum sa nu va faceti impresia ca sunt cine stie ce sfanta, am si eu antipatiile mele, insa cu mana pe inima zic ca pana in momentul de fata nu m-am razbunat si nu am tinut ranchiuna...si sper sa nu incep de pe acum :)
Mmmm....parti negative, da, da, da : ar fi ca sunt critica. Toaaaaaata ziua critic lumea din jurul meu: cum e imbracata, cum se poarta, cum vorbeste si uneori chiar am dreptate :) (alteori nu ma vad pe mine, dar vad pe altii).
Nu prea sunt diplomata si nici subtila...dar ma straduiesc, sincer.
Cele doua cuvinte de mai sus, sunt generate din cauza faptului ca sunt directa. Uneori atat de directa incat te fac sa suferi, plangi, superi. Imi pare rau pentru asta, insa asta este unul dintre lucrurile mele autentice si nu prea am de gand sa-l schimb, insa promit ca o sa incerc sa fiu mai finuta :P
Am pareri despre orice si ador sa mi le expun, sa ma lupt pentru ele si sa le fac cunoscute.

Bonus: Imi place sa mananc o ciocolata in fiecare seara cand ma uit la film, retin melodiile si versurile foarte repede si din cauza asta stiu fooooarte multe, in propria mea casa sunt maniaca cu curatenia, de fiecare data cand imi pun zahar sau cafea in filtru sau orice, trebuie sa pun in numar impar - neaparat, la stopuri imi pun dorinte: daca nu se face verde pana trec inseamna ca...

Si ar mai fi atat de muulte, insa daca le spun pe toate acum, unde mi s-ar duce misterul de non-printesa?

PS: poza este facuta de Nico

25 de comentarii:

nikosita spunea...

:)) poza facuta de mineeee! si promit sa iti fac una si mai si mai si mai si mai draguta de pus in rama cu al tau drag blur :P
pai ana..ca tot ai scris de prieteni..si ca suntem pe aceeasi lungime de unda.. ma bucur foarte tare ca imi esti prietena :P si ca esti cum esti: ana - nonprintesa.
te pup :)

Annie spunea...

Mai, din cum te-ai descris tu aici, pari o tipa f. misto. Si din restul blogului la fel.:) Don't change that. Esti misto asa.
p.s. si eu imi pun dorinte la semafor... credeam ca sunt singura maniacosuperstitioasa:) In rest n-am prea multe superstitii... Iar numele impare sunt favoritele mele, dar le folosesc... tot la semafor... La Romana mai exact, unde se calculeaza:D Ma uit in jos, la drum, cand traversez, iar daca atunci cand ridic privirea e numar impar, inseamna ca.. nush ce.:)

Tomata cu scufita spunea...

Hm... am gasit multe trasaturi de-ale tale care m-ar caracteriza si pe mine, ne asemanam in multe chestii. Asa cum tu iti pui dorinte la semafor fac eu cu trenurile. Cand ma apropii cu masina, pe jos sau cu autobuzul de un viaduct pandesc curioasa sa vad dac trece trenul. Daca sunt pe jos, ma apuc sa fug, daca il aud si daca is cu masina, bag viteza sa trec pe sub el. Cica mi se indeplindesc toate dorintele alea (cu conditia sa fie indeplinibile). Cand sunt in autobuz e mai naspa, ca soferul nu se grabeste sa imi pun eu dorinte. :P

Anna spunea...

Si pe mine ma cheama Ana si de multe ori am fost comparata cu Carrie. Totusi, pe blogul meu ma simt o printesa :P
Mi-a placut foarte mult ce-am citit pana acum la tine, asa ca o sa te mai vizitez :)

ana spunea...

@ Nico: Da, da, da ...de abia asteeeept!!! Si eu ma bucur ca si tu imi este prietena :) :* Aaaa..si vreau reteta de la salata aia bunaaa, de care n-am putut sa ma bucur pt ca ma durea maseaua :)

@ Annie: Merci, merci :) Doamne cat ma bucur ca nu sunt the only freak :)) Si imi place si ce faci tu pe la Romana, foarte original, n-am ce zice :))

@ Tomata: Trebuie neaparat sa vin in Tm si sa stam la o cafea si sa vorbiiim despre vrute si nevrute :) Ca sigur ne-am intelege la cate avem in comun. Cat de tare iti pui tu dorinte, niceee :) Te puup.

@ Anna: Uite ma ca ne-am gasit: Ana printesa si Ana Nonprintesa. Merci ca ma citesti si eu am sa te citesc de acum in colo ;)

Adela spunea...

la un green tea cu mint m-am gandit eu sa iti scriu ca inteleg perfect ce simti fata de prieteni. eu cred ca am dus-o putin la extrema incat la un moment dat i-am spus: "Pentru mine prietenii sunt foarte importanti, mie imi place sa fiu inconjurata de oameni,imi place sa ii vad zambind, plangand... imi place sa simt totul in jurul meu, fara sa ma gandesc la un viitor prestabilit: casa, masina, bani, copii". :)

legat de superstitii si acum evit sa ma intorc in casa daca mai am nevoie de ceva; sunt o uituca in privinta incuiatului usii: trebuie sa imi spun de fiecare data: Adela, ai incuiat usa!

visul tau de a schimba lumea seamana cu al meu care e sa fac ceva pentru lumea asta (de aici ideile de voluntariat, de calatorit prin toata lumea and so on...);problema mea e ca eu am idei dar greu le pun in practica si atunci deviza mea de fiecare zi (printre mici barfe, rautati pe strada, nervi, ganduri rele) este ca la sfarsitul zilei sa stiu ca am fost un om bun azi, mai bun maine, mai putin bun poimaine...bun pentru mine, bun pentru cei dragi.

daca vei schimba lumea si va fi in anonimat totusi sa fii fericita!

am cam deviat de a subiect...mai las si pentru ograda mea.

Desene Animate spunea...

Ana. Rezolutia ta creata de tine :) > Ma bucur ca ai un suflet bun. Cu drag.

Pocket Thought spunea...

apropo de alegerei...dintre prieteni si iubit...cine te pune sa alegi e cel care nu merita.Prietenii sunt un sprijin adevarat atunci cand sunt sinceri si se bucura alaturi de tine :)

si-ce-daca spunea...

mie imi place de tine ca esti directa :P

Anonim spunea...

Draga Ana,
blogul tau este cel mai narcisist , egocentrist blog din cate am vazut vreodata(si crede'ma am vazut destule).intre blogul tau si o revista gen Bravo pe care o citesc pustoaicele de 13-14 ani eu nu gasesc nicio diferenta.inceteaza a te compara cu Carrie Bradshaw, caci tu nu te ridici la un asemenea nivel.
Nu stiu ce gasesc aceste pupincuriste asa minunat la blogul tau.

allye spunea...

ai niste idei foarte faine,defapt ai o imaginatie foarte bogata,de mult tot citesc pe blogg-ul tau,si nu ma plictisesc,imi plac ideile tale.imi place ca exprimi totul diresct.esti foarte tare!

ana spunea...

@ Adela: Imi place tare mult cum gandesti si ai mare dreptate: chiar daca ramanem in anonimat, ar fi grozav sa schimbam lumea.
Nu cred ca ai deviat de la subiect absolut deloc. Multumesc pentru comentariu. Te pup :)
PS: Adela ai incuiat azi usa? :))

@ Desene: Multumesc. Si eu ma bucur ca te bucuri :)

@ Pocket Thought: Bine te-am gasit pe aici, asta 1 si 2: ai foooarte mare dreptate si sunt de acord in totalitate cu tine :)

@ Si ce daca: Daca asta vine de la tine, sa stii ca ma simt pe deplin flatata si vb serios :) Merci.
PS: Si mie imi place de tine ca esti directa, daca tot de complimentam :P

@ Draga Anonim,
Iti multumesc din suflet pentru acest comentariu profund si frumos. Ma bucur ca imi citesti blogul si ca iti poti dezvolta pareri atat de obiective si faine.
Te mai astept. Te pupa Ana.

@ Allye: Meerciiii mult tare de tot. Sper sa nu te plictisesti nici de acum in colo. ;)

juLie spunea...

gata.. esti in blogroll.. :)

Lexy spunea...

Tu esti perfecta asa cum esti, cu calitatile si defectele tale, cu ideile tale, cu parerile si superstitiile pe care le ai. Te citesc cu placere si abia astept noile tale post-uri pe blog. Te-am pupat!

foggie spunea...

n-ai cum sa n-o iubeste pe Ana!te pup printeso:)

ana spunea...

@ Julie: Merci, merci :))

@ Lexy: Iti multumesc mult Lexy, desi nu prea cred ca exista perfectiune...
Si eu te pup!

@ Foggie: Pfaaa..ai sa fii uimita!

L.a.u.r.a spunea...

Sa nu te schimbi!Sa ramai mereu asa..simpla dar speciala ;)

si-ce-daca spunea...

care simpla domle? l.a.u.r.a ai gresit persoana..Ana e una din cele mai intortocheate persoane din cate "cunosc"..

ana spunea...

@ Laura: Merci mai Laura, da vb Fetei care nu iubeste...simpla?
Eu stiu ca tu ai vrut sa sune altfel...dar la cum se intelege..nu e bine. Proasta, agasanta, desteapta, paranoica, geloasa, tandra..cum vrei tu zi-mi, dar nu simpla :))

si-ce-daca spunea...

ana..ai uitat modesta :-> :*

ana spunea...

@ Si ce daca: Ahhh, da, ai dreptate, iarta-ma :) :*

lara spunea...

eu te cred... si iti mai spun si ca in ceea ce priveste prietenii, purtatul ranchiunii si unul dintre visele tale ne asemanam...

Annie spunea...

Guess what!? Apare in aprilie o noua varianta a parfumului Vera Wang Princess: Flower Princess.;)

http://www.fashionandbeauty.ro/flower_princess_wang.html

persy spunea...

e prima oara cand iti citesc blogul..dar cu siguranta nu va fi ultima...
scrii foarte frumos..si in anumite posturi ma regasesc foarte bine...
keep it that way...

ana spunea...

@ Lara: Ne asemanam in multe privinte...insa ne decaleaza diferenta de varsta :)) :*

@ Annie: Lasa-ma femeie...ca o sa-mi cumpar parfumul...ma innebunesti :))

@ Persy: Mercccccccci mult tare de tot. Te pup si am sa incep sa te citesc si eu :P