marți, 8 ianuarie 2008

Pentru toti cei care....nu au fost sa fie

Nu ti-am spus niciodata in fata, dar probabil toate gesturile, privirile, stangaciile, rasul uneori isteric, alteori timid, te-au facut sa intelegi ca te plac.
Nu sunt genul care sa se indragosteasca tot timpul, dar sunt genul care se indragosteste imediat.
Probabil am vazut ceva in tine ce m-a atras instantaneu, mi-a facut inima sa trepideze si ochii sa straluceasca. Sunt convinsa ca esti un tip special, nu de alta, dar nu ma atrage banalitatea, pacat ca nu ai vazut si tu astfel situatia despre mine.
Ceea ca m-a dat intotdeauna pe spate este faptul ca si tu m-ai placut.
M-ai luat la dans, mi-ai spus vorbe dulci, dar nu exagerate (stii ca nu pic dupa vorbele alese cu iscusinta), m-ai sarutat, mi-ai intors sistemul nervos pe dos, iar a doua zi...am fost din nou prieteni.
Unde a disparut seara de dinainte? Am visat eu si nu mai fac diferenta dintre realitate si imaginatie?
Cred ca da, deoarece a doua zi tu erai la fel de bun amic cu mine cum erai si inainte: glumim, zambim si devenim instantaneu niste actori indemanatici, pentru ca reusim amandoi sa facem uitata seara trecuta.
Stiu ca tu te-ai fi asteptat ca mie sa nu-mi pese si sa pot continua sa fiu eu "aia amuzanta" pentru eternitate, insa afla ca pe mine m-a ros mult timp intrebarea: De ce?
Daca e sa fiu sincera, uneori ma roade si acum.
Ce s-a intamplat de te-am atras si ce s-a intamplat de te-am indepartat atat de repede?
Sa fi fost chiar atat de mult genul de prietena a baietilor, fata cu care ei pot discuta despre orice, incat sa-mi fi dezvaluit misterul?
Sa fiu atat de comuna, incat sa-mi fi uitat sarutul dupa 10 ore?
Eu nu am putut sa fiu asa. Eu inca iti mai simteam buzele fierbinti si limba ce imi mangaia dintii incet. Inca aveam parfumul tau intins pe tot corpul. Inca simteam fluturasi si tremuram cand vorbeam despre tine.
Si da, te-am cautat, dar doar pentru a afla un raspus sigur...si da, poate te-am enervat si te-ai simtit agasat, insa nu regret. Nu pot sa-mi cer scuze pentru dorinta mea (poate obsesiva) de a afla "de ce".
M-a durut sufletul, am plans si am intrebat disperata daca asa va fi toata viata.
E trist sa fii aruncata brusc de la cea mai inalta forma de euforie la respingere totala. Si chiar daca atunci nu intelegeam, aveam sa aflu ca timpul chiar le rezolva pe toate: iti vindeca ranile, iti repara sperantele, si-ti recultiva visele.


Am crescut si am inceput sa nu mai gandesc atat de pueril.
Anii au trecut. Am aflat unele raspunsuri: "esti o fata extraordinara, eu de abia iesisem dintr-o relatie si nu vroiam sa te folosesc" - merci foarte mult, insa m-ai fi ajutat si mai mult daca imi spuneai atunci cand imi boceam si sufletul si nu dupa 3 ani. Altii s-au intors, dar n-am mai vrut eu.
Sincera sa fiu, grozava satisfactie :).
Adica tu crezi ca daca vii la mine dupa 4 luni/2 ani cu sufletul deschis si plin de dorinta, ai sa gasesti aceasi fata gata sa-ti sara in brate si care a adormit zile la rand cu telefonul in mana asteptand sa-i dai un semn?


Nu cred ca am sa incetez vreodata sa-mi pun anumite intrebari.
Nu-mi pare rau de nici o experienta esuata. Toate au fost lectii, ce m-au ajutat sa devin un om puternic si increzator.
Acum stiu ca sunt frumoasa, feminina, amuzanta - chiar daca am ramas la fel de buna prietena a baietilor.
Acum stiu ca ma admiri si ca ma vrei. Acum eu sunt cea care vede cum te uiti la mine. Acum sunt eu cea care iti va spune tie: nu.

Soooooooooo, thanks guys :) and:


36 de comentarii:

Ciufulita spunea...

Nu pot spune decat ca roata se intoarce.. mereu am crezut in vorba asta si acum astept sa se intoarca si in cazul meu :P Mai bine mai tarziu decat niciodata! Felicitari daca ai reusit sa spui "nu" pana la capat!

nikosita spunea...

ma, nush cat se intoarce sau nu roata aia, cert e ca nu poti sa stai sa se invarta :))
foarte tare postu, ca de obicei m-am regasit in intrebarile si framantarile alea :) cum sa nu ma regasesc? :D
mai am nevoie de ultima parte acum. wish me luck :)

Annie spunea...

Exact, ca si celelalte fete, astept partea finala.:) Felicitari ca ai trecut peste. Ar trebui sa se inventeze niste antidepresive strict pentru perioada postrelatie sau postTentativaDeRelatie. Sa mergi la medic si sa spui: "m-a dezamagit un tip", iar el sa-ti scrie imediat reteta: "fuckhim instant, doua comprimate pe zi si un pliculet de LetHimGo, dizolvat in vin, o data pe saptamana, neaparat cu fetele in oras". Asta e perioada cea mai grea, cand astepti sa-ti treaca si nu intelegi nimic. Intrebarile fara raspuns. Ura fata de el si fata de toti, desi daca ar intra pe usa cu o explicatie plauzibila, sau ti-ar fi alaturi macar, te-ai topi toata si ai uita. De asta simt nevoia sa explic atunci cand aleg sa plec. Ca sa nu treaca si altii prin asa ceva. Cred ca durerea motivata e mai demna decat cea care apare fara sa ti-o poti explica. Altfel, iti gasesti tu posibile explicatii, in majoritatea gasindu-ti tie vina, si de cele mai multe ori sunt foarte departe de adevar.

sa-ti zburde ielele prin par spunea...

Man, you've got an obsession. Ajung sa cred ca tu chiar esti printesa. Noua din zece posturi sunt la tine despre Prince Charming, despre gasirea, pierderea si regasirea lui sau a iubirii perfecte. Uneori cand iti citesc blogul ma simt ca atunci cand ma uit la sex and the city. Mai scrie draga mea si despre tine, despre ce iti alimenteaza viata, despre ce te impresioneaza (besides love) sau ambitioneaza, despre viata ta cu tine si doar cu tine.
Imi pare bine ca am recuperat cu cititul de bloguri si mai vorbim, hai ti pup si ma mut pe altul.

Lexy spunea...

Oho...ce dulce-i momentul cand isi da seama ce-a pierdut si ar vrea sa se intorca. Si ce bine te simti cand iti dai seama ca doar printr-un gest poti sa-l faci sa fie al tau si apoi sa-i platesti cu aceasi moneda. Am auzit o data o replica intr-un film, care spunea ceva de genul: "Razbunarea este singurul dulce care nu ingrasa". Si chiar asa este; daca ai taria sa-i dai papucii dupa ce ii arati ce a pierdut.

Annie spunea...

Mi s-a intamplat ca tocmai la final sa apara problema, in cazul unui ex. Mai exact, atunci cand am vazut ca sufera din cauza mea, in loc sa ma bucur ca i-am platit-o (sincer, nu o facusem intentionat, dar asa se intorsese roata:P), ma durea sufletul ca el sufera si nu stiam cum sa-l linistesc. In mintea mea, ceea ce conta era sa fie el ok. Maybe that's love.:)

Annie spunea...

Oricum, a trecut...
Acum sper la un final fericit alaturi de altcineva. Sau sa pot sa let it go.

Desene Animate spunea...

Amy Winehouse? super singer, super song. Keep Walking!

ana spunea...

Uaaaa..cate pareri :)

@ Ciufulita: Multumesc frumos. Am fost foarte mandra de un "nu" spus clar.

@ Nikosita: I wish u good luck. Ai nevoie pe viitor, nu? Sau s-a intamplat ceva important intre timp si eu nu stiu? Mmm? Of, chiar trebuie sa ne vedem :P

@ Annie: Hei, bine ai revenit pe aici :) Mmm..imi place tare mult comentariul tau. Iti doresc sa "let go", pentru ca stiu cat e de greu si-ti mai doresc sa fii foarte fericita :)

@ Lebaduta: Poate chiar sunt printesa, mai stii? Cat despre faptul ca vb multe despre dragoste..ajung sa cred ca in proportie de 99,9% ma reprezinta :)
Dar iti promit ca urmatorul post va fi despre mine. Hai te pup si eu :)

@ Lexy: Of, nu sunt chiar atat de rea :P Sa stii ca eu Nu ma razbun niciodata. Am zis "nu" si sincera sa fiu nu de multe ori, pentru ca roata nu s-a intors la toti :P, dar doar pentru ca nu mai simteam nimic pentru el. Altfel, probabil as fi zis "da", nu de alta, dar sunt femeie. :P

@ Desene: E Terra Naomi: Up here se numeste melodia. Si fiind singurul baiat care mi-a comentat pana acum, m-as fi asteptat la ceva mai amplu ;) Oricum, merci.

andress spunea...

wow. am ramas lipit de ecran pana la fin .... am ascultat si melodia.

apropo ... inca te mai crezi neprintesa ?

Desene Animate spunea...

@ Ana
Comentariu amplu: Asa e!
PS: Super piesa

namtigari spunea...

mi-ai captat atentia si parul de pe mine pentru un moment :)

xoxo spunea...

superb imi palce si se potivreste cu melodia :X:XX: app cn o canta plsss

Annie spunea...

Mercik pentru urari.:) Iti doresc si eu sa ai un 2008 SUPEREXTRAMINUNATFABULOSSENZATIONALGALOUROUSFERICITNEMAIPOMENITEXTRAORDINARVOIOSINCANTATORPLINDEBUCURII!!

VORBEAM NOI MAI DEMULT CEVA DESPRE PARFUMUL PRINTESELOR:D

Uite aici un link... am dat peste el de curand, nu mai stiu daca ti l-am trimis.:)

http://www.verawangprincessbeauty.com/US/

ana spunea...

@ Andress: Ma bucur ca ti-am captat interesul, dar te asigur ca mai sunt cateva aspecte ce ma fac in continuare non-printesa :D

@ Desene: Merci, merci :P

@ Namtigari: Cred ca e pentru prima data cand spui tare si raspicat ca ti-a placut un post de-al meu. Me soooo happy :X:X:X

@ Xoxo: Bine te-am gasit, first of all, second, merciii si in al treilea rand, melodia este cantata de Terra Naomi si se numeste Up here :)

@ Annie: Ce urare frumoaasa :) Asa sa fie! Mmm...tb sa-mi cumpar si eu parfumul asta :))

namtigari spunea...

asta pentru ca in primele cateva zeci de randuri, m-am regasit ;)

credeam ca iti dai seama inaintea mea :*

ana spunea...

@ Namtigari: Mi-am dat...dar am pastrat pentru mine :) :*

cu porcul pe luna spunea...

mereu mi se spune sa ma linistesc si sa nu mai fac oamenii sa sufere pt ca roata o sa se intoarca :)
eu una nu cred in asa ceva...niciodata nu am regretat nimik..si nici nu o voi face..

blueheart20 spunea...

Foarte frumos realizat :x. Imi place mult felul tau de a aborda lucrurile, din cate am citit pe blogushorul asta :).Keep up the good work!

blueheart20 spunea...

Si in legatura cu 'De ce'.. Si eu obisnuiesc sa ma intreb asta de fiecare data cand trec printr'o dezamagire.. Dar nu'mi face bine sa ma macin asa. Poate ca logica si sentimentele nu se intersecteaza.. Si nu totul e drept, dar exista speranta si puterea de a merge mai departe.

maya spunea...

frumos post; de recitit de fiecare data cand ramanem blocati la "de ce" in drumul spre "nu"

Desene Animate spunea...

:* :*

ana spunea...

@ Cu porcul pe luna: Sa nu regreti este ideal. Daca ai constiinta impacata, atunci te poti considera un om fericit.

@ Blueheart: Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si ca ai trecut pe aici. Nici mie nu-mi place sa cred ca logica si sentimentele se intersecteaza si ca nu totul e drept...in viata avem nevoie de drumuri intortocheate, dar si de finaluri fericite :)

@ Maya: Ce frumos spus..

@ Desene: Uaaaaa, pentru ce ma pupi? Sau nu ma pupi pe mine? :))

craiasa zapezii spunea...

m-am regasit in multe si poate de aceea am inceput sa-mi scriu si eu povestea. la tine raspunsul a venit dupa 2-3 ani al meu dupa 13 ani.

Craiasa zapezii spunea...

stii ce regret eu? momentele pe care le-am pierdut intrebandu-ma DE CE?

ana spunea...

@ Craiasa: De abia astept sa aflu cum a venit raspunsul dupa 13 ani...
Si te rog nu regreta momentele cand te intrebai "de ce"..pentru ca fiecare intrebare ti-a adus ceva in plus, te-a intregit...a aratat ca inca iti pasa

Craiasa zapezii spunea...

cata dreptate ai!!! imi pasa inca... dar nepermis de mult...

Raluk6 spunea...

nu ma pot abtine sa nu-ti las un comment si sa-ti spun ca ai un blog foarte realist...iar in postul asta chiar m-am regasit in totalitate!!! been there,done that!!=)) foarte tare,keep going like this!am sa te adaug in blogroll daca nu te deranjeaza!te pup

ana spunea...

@ Raluk6: Buna Raluca. Merci Raluca :)) Lasand gluma la o parte, iti multumesc frumos pt comentariu dragut...si normal ca nu ma deranjeaza ca ma adaugi in blogroll..si uite asa...am sa incep sa te citesc si eu :D

Anonim spunea...

ce melodie e asta??imi place..

Ana spunea...

@ Anonim: Terra Naomi: Up here se numeste melodia :) Enjoy

Anonim spunea...

ms:*..intr-un fel mi-am schimbat viata..si nu citesc decat de 2 zile:)

Ana spunea...

@ Anonim: Iti multumesc tare, tare mult. Te pup.

lorena spunea...

yeessss!!
asta-i postul in care spuneam ca ma regasescs tare tare:P
imi place cum scri. parca as scrie eu, doar ca nu am atata inspiratie...
felicitari pt blog;)
pacat ca nu stai in cluj. mi-ar fi placut sa te cunosc:P
si eu am 21 de ani:P
de fapt o sa am peste ...EXACT 2 sapt, pe 13:P

Ana spunea...

@ Lorena: La multi ani de oe acum :) Daca o sa am vreodata drum prin Cluj, promit ca te caut :P

sonia spunea...

da!!!...foarte dragut postul..de aproape 3 ore iti citesc postarile:)...atat de realiste,sincere..


veryyyyyyy gooooood stuuuuuuuff