marți, 19 februarie 2008

Interviu cu....

Defektu

Defektu aka Radu Mihai sau Radu Mihai aka Defektu, este un tip de 23 de ani, cum rar mai intalnesti in ziua de azi. De ce?

1.Ai ce vorbi cu el
2. Este amuzant...intr-un sens ciudat si confuz...dar este :)
3. Nu face glume de kkt si nu-l auzi cu expresia "pula mea" din 15 in 15 secunde
4. Are talent la scris. Scrie aluziv si metaforic si filozofic si nu intelegi nimic, in schimb esti liber sa creezi orice tip de interpretare doresti
5. Nu cauta fetite dragute de pe bloguri ca sa le abureasca/futa (si credeti-ma sunt muuulti indivizi de acest gen) si mie mi-a dat din start un feeling pozitiv, ceea ce e ok.

Aceastea fiind spune, m-am gandit ca ar fi frumos sa-l cunoasteti si voi pe Mihai...sau cum ar veni...sa cunoasteti mai bine un membru al acestei comunitati numite : blogosfera.
Fara alte introduceri, va prezint un interviu informal, nonconformist, amuzant si de ce nu...interesant.


Ana: Spune-mi 5 valori in care crezi:

Mihai: Cred in autosugestie, cred in mine, cred in vise, cred in muzica, si nu in ultimul rand, cred in Dumnezeu.

Ana: Imi place ca visele au importanta pentru tine. Detaliaza te rog

Mihai: In vise sunt toate sperantele si trebuie sa ti le urmezi si sa lupti pentru propriile vise. Daca nici tu nu lupti pentru visele tale nu te astepta sa ti le indeplineasca altii

Ana: Corect. In alta ordine de idei, cata importanta au visele pe care le ai noaptea pt tine?

Mihai: Visele pe care le am noaptea nu au importanta! Visele in sensul adevarat al cuvantului sunt doar niste miraje...niste chestii la care te gandesti foarte mult. Eu ma refeream la vise in sensul de idealuri! Eu sunt de parere ca noaptea visezi doar ca sa nu te plictisesti in somn

Ana: Din punctul meu de vedere, credinta in Dumnezeu vine mana in mana cu credinta in destin. Ce parere ai despre asta?

Mihai: Nu sunt de aceeasi parere cu tine! Destinul ti-l faci de obicei singur, iar din punctul meu de vedere (prost dupa cum ar zice unii), Dumnezeu este acea forta de deasupra noastra pe care sunt constient ca toti o simtim! Nu trebuie sa-i zici neaparat Dumnezeu poti sa-i zici "acel ceva" de care iti este frica, dar si la care te rogi!

Ana: Eu cred ca destinul este mai presus de tine, de asta se cheama destin. Este cel care-ti trimite semne si te ghideaza, mai exact, iti pune intuitia la incercare. De ce sa-mi fie frica de D-zeu?

Mihai: Pentru ca daca ai credinta in El esti convins/a ca o sa te traga cineva la raspundere pentru ce ai facut in timpul vietii! (ca i-ai furat o mina de creion colegului de banca in lasa a VI-a, ca fumai si ti-a gasit mama tigarile in buzunar si ai zis ca sunt ale vecinului) din cauza asta trebuie sa-ti fie frica!

Ana: Consider ca ar trebui sa ne fie mai mult frica de consecintele actiunilor noastre. Uite, daca mie mi s-ar intampla ceva neplacut sau neasteptat pentru ca am furat mina de creion a colegului de banca, as putea da vina ori pe destin ori pe D-zeu. Oricum, crezi ca rolul LUI este doar acela de a pedepsi?

Mihai: Nu! Este acela de a incerca sa te duca pe drumul bun de fiecare data cand o iei prin lalele....de exemplu, nu mai intri cu tigarile in casa. Decat sa spui ca sunt ale vecinului de la sase....le ascunzi pe lift!

Ana: Inteleg, imi place expresia cu lalelele, n-o stiam. Te simt incruntat. Esti incruntat?

Mihai: Acum nu sunt incruntat! Acum sunt destins si sorbesc dintr-o tigara! De obicei sunt incruntat ca nu inteleg ce vor oamenii din jurul meu sa faca si mai ales sa arate....asa ma minunez eu : ma incrunt

Ana: Apropo de oameni, cata incredere ai in ei?

Mihai: Nu am incredere in oameni, deoarece nu am nevoie de increderea lor! Am incredere ca este suficient sa am incredere in mine si in fortele mele si pana acum, din fericire, nu mi-am demonstrat contrariul. Am incredere in oameni la modul: daca ii dau lu' asta 6 RON imi ia un pachet de tigari si mai am incredere sa-mi spun anumite secrete unor oameni, dar nu am incredere deplina in ei...asa sunt eu: Toma necredinciosul

Ana: Ma uimesti. Nu ai incredere in oameni = nu ai prieteni?

Mihai: Normal ca am prieteni! Am chiar foarte multi prieteni, dar nu imi pun bazele in ce ar putea sa faca ei pentru mine! Imi pun bazele in ce pot sa fac EU pentru mine.

Ana: Exista o vorba: "prietenul la nevoie se cunoaste". Daca tu nu ai incredere in prietenii tai, cum poti spune ca ai prieteni?

Mihai: De obicei "nevoile cele mai mari" reusesc sa le rezolv singur! Nu prea cer sfaturi in situatii de criza ca sa nu consider dupa aia ca s-a intamplat ce s-a intamplat din cauza respectivului! Am oameni cu care vorbesc toate rahaturile de pe lumea asta si sunt convins ca nu s-ar da la o parte sa ma asculte sau sa ma ajute! Insa prefer sa incerc singur sa rezolv problema!

Ana: Cum ai defini tu prietenia si pe ce crezi ca se bazeaza o prietenie adevarata?

Mihai: Mai bine ma puneai sa definesc infinitul sau sa spun ce este dupa moarte! Imi era mai usor! O prietenie se bazeaza pe discutii si pe schimb de pareri si pe ideea ca stii ca omul ala e acolo pentru tine cand se intampla ceva. Si omul ala te intelege in orice situatie chiar daca gresesti

Ana: Si daca tu nu ceri ajutorul, cum vei sti ca omul ala va fi alaturi de tine la greu?

Mihai: Nu cer ajutorul ! Dar daca persoana aceea definita ca prieten este langa mine tot timpul, poate sa vada ca e ceva dubios...si poate sa faca ceva ca sa ma scoata din acea criza

Ana: Ok, ok. Hai sa privim si latura inversa a problemei. Daca un prieten iti cere ajutorul cand este in impas, il ajuti imediat sau il lasi sa-si rezolve singur situatia?

Mihai: Daca sunt in masura sa-l ajut, o fac fara sa-mi pese daca imi neglijez eu alte probleme! Imi place foarte mult sa ajut, dar dupa cum vezi nu e reciproca. Ideea este ca oricum fac ce ma taie capul si nu tin prea mult cont de ce zic altii asa ca de ce sa-i enervez?

Ana: Esti un martir pana la urma: Sfantul Mihai :))

Mihai: Daca si eu sunt sfant, nu vreau sa ma gandesc ce e in Rai acum

Ana: Dezmat, ce sa fie? Revenind...ce gen de oameni iti plac? Cum trebuie sa fie cei care-ti capteaza atentia?

Mihai: Te referi la fete sau la baieti?

Ana: Si la si la

Mihai: Atunci sa incepem cu baietii, ca nu tine mult: ca sa-mi placa un baiat, acesta trebuie sa fie in stare sa poarte o conversatie cu mine in care expresia "p..a mea" sa nu fie neaparat folosita ca raspuns la tot ce zic eu! Sa aiba ceva in cap si sa nu ma plictiseasca o conversatie cu el.
Acum sa discutam despre fete : trebuie sa nu se uite la mine precum curca'n lemne cand vorbesc cu ele si fie amuzante....sa guste anumite glume facute de mine, care recunosc pt ca sunt nevoit ca nu sunt cele mai bune mereu si sa aiba o prezenta placuta

Ana: Si si si si si..........mai zi-mi!!! Cum trebuie sa fie EA?

Mihai: Sa indeplineasca ce am scris mai sus, sa nu fie una dupa care se intorc 10000 de priviri pe strada, dar sa nu imi fie rusine sa merg cu ea sa-mi iau o Cola de la colt! Sa aiba acel CEVA pe care nu pot sa-l definesc

Ana: Vezi? Poti sa definesti infinitul, dar nu poti sa definesti acel CEVA....femeile astea.. La cat ai fi dispus sa renunti pentru cea pe care o iubesti?

Mihai: La cat as fi dispus sa renunt? La absolut tot!

Ana: La familie, bani, suflet, cariera, copil? Tot, tot, tot?


Mihai: La bani as renunta fara sa ma uit, deoarece banii se pot face iar! La cariera, pentru ca daca ai putere poti sa o iei de la capat(si ma consider in stare) la suflet oricum renunti pentru ca sufletul este deja al acelei persoane, copil nu am deci nu stiu ce inseamna sa-ti iubesti copilul si la familie nu cred ca te poate pune nici Dumnezeu sa vrei sa renunti!

Ana: Cat ai ierta din greselile ei sau mai exact, ce greseli ale ei ai putea sa ierti si ce nu?


Mihai: As putea sa iert tot ce ar face fiind nevoit de circumstante, dar nu pot sa iert si nu am iertat niciodata greselile facute din pura stiinta! Asta e valabil si pentru prieteni si pentru toti cei care ma inconjoara

Ana: Ai ierta-o daca ti-ar zice: "Eram prea beata si fostul era si el in club si m-am sarutat cu el?"

Mihai: Nu stiu.....nu cred ca as ierta! As ierta daca ar veni si si-ar cere scuze si as afla de la ea....asa poate ca da, dar daca as afla din alta parte NU. Urasc sa mi se ascunda orice.

Ana: Cat la suta esti: gelos, posesiv, nebun (in sensul de suprize, scrisori, plecari neasteptate), indragostit, arogant, violent, betiv?

Mihai: Gelos sunt, recunosc, in proportie de 60%, posesiv tot pe acolo.....nebun, in sensul ala, pe undeva pe la 99%, indragostit in momentul asta e greu sa dau un procentaj....arogant pe undeva tot pe la 60-70%, dar doar cu persoanele care ma deranjeaza.....violent pe undeva pe la 20% si betiv nu ma consider...a bea o sticla de vin cu un prieten stand de vorba sau 3 pahare de whiskey nu se considera betie din pc meu de vedere

Ana: Care sunt tipul de persoane care te-ar deranja? Ce nu-ti place la oameni?

Mihai: Nu imi plac oamenii care se considera superiori si care nu au absolut nimic in cap...sau se cred mari vedete....astia merita luati la misto pana ii buseste plansul. Si ma pricep la asta!

Ana: Ma sperii..si cred ca sperii si cititorii...zi ceva dragut. Repede!!! :))


Mihai: Sa zic ceva dragut? Tot ce am zis mai sus consider foarte dragut! Nu am zis nimic rau! Si stii ca am zis adevarul si ca nu am mintit cu nimic.

Ana: Apropo de cititori, pareri despre blogosfera mioritica, te rog

Mihai: Blogosfera este ceva care ma lasa relativ rece! Nu citesc foarte multe bloguri si ma deranjeaza anumite dueluri si chestii de genul asta inte autorii de bloguri. De asta am si evitat sa patrund prea adanc in aceasta jungla denumita "blogosfera".In rest, iti salut toti cititorii si le zic ca au ce sa citeasca interesant pe blogul tau!

Ana: Cat de draguuut!!! Si tu nu zici lucruri din obligatie, nu?

Mihai: Nu zic lucruri din obligatie, stii si asta prea bine cred.


Ana: Vezi cate stiu eu despre tinee? ;;) Cat conteaza parerea celorlalti despre tine?


Mihai: Nu prea este importanta pentru ca daca unii isi fac o parere despre mine doar din ce aud de la altii si isi fac o parere doar ca sa zica "vai ce tare e Defektu asta" sau "vai uite'l si pe terminatu' ala" si ca e la moda sa barfesti pe toata lumea....chiar nu ma intereseaza. Din partea mea, ca sa-ti faci o parere buna sau proasta despre mine, trebuie sa ma cunosti relativ de bine si atunci sunt de acord cu parerea ta despre mine oricare ar fi ea ! Dar altfel poti sa-ti dai foc cu parere cu tot.

Ana: Parerea mea conteaza pt tine? Sau pot sa-mi dau foc? :)

Mihai: Conteaza ca ma cunosti...destul de bine...si stii ca poti sa-ti bati capul si gura cu mine cat vrei tu ca eu tot cum vreau eu o sa fac! Si daca ma suporti asa.....inseamna ce te poti considera unul dintre prietenii mei

Ana: Greu, greu greu... Recomanda cititorilor mei 3 bloguri si zi cateva cuvinte despre ele.

Mihai: Am sa recomand doar unul: http://reach-out-for-da-sky.weblog.ro/ un blog care m-a miscat enorm de mult! Mai multe nu pot sa zic! O sa cititi si o sa vedeti.

Ana: Multumim frumos atunci, si pentru recomandare si pentru dragutul interviu. Completari?

Mihai: Cu placere! Completari? Daca aveti nelamuriri despre mine intrebati-mi psihologul (nu am) sau pe Ana!

9 comentarii:

blur spunea...

super interviu.. !! felicitari! ai invatat sa iei interviuri!
defektule, foarte serios ai fost... ;)) coerent ..

si-ce-daca spunea...

pfaiiiiiiii cat e de luuuuuung..
sunt sincera si marturisesc ca nu am avut rabdare sa`l citesc pe tot 8-|
da`nah pare interesant omu`..
vad eu ca te lauda blur ca ai invatat sa iei interviuri..:P nu stiu cum trebuie luat unul klumea..dar mi se pare ca ai fost cam rigida ..8-|

xoxo spunea...

intr-adevar lung interviul si recunosc deasemnea ca nici eu nu am avut rabdare sa-l citesc pe tot..amicul tau este super ..pacat insa ca asemenea baieti incep sa se gaseasca foarte rar..

Marcel spunea...

Lungutz, se pierde focusul si interesul... Plus ca nu am ramas cu o idee de baza despre personaj... poate ma mobilizez sa mai incerc o data :)

ana spunea...

@ Blur: Ha ha ha...acesta este un interviu informal..si chiar e foarte dragut :)
Iar defektu...e intotdeauna serios :)))

@ Si ce daca: Eu nu va inteleg...pare interesant omu', dar n-am citit pana la sfarsit...pai da frate, daca mie mi se pare interesant un om, pai vreau sa aflu tot nu? Altfel zic : plictisitor, nex post please si la revedere... :)
Si nu am fost rigida...doar am tinut pasul cu intervievatul :D

@ Xoxo: Ti se aplica ce am zis mai sus si fara suparare :) Multumesc pt complimentele aduse amicului lui..cu siguranta i-ai furat un zambet :)

@ Marcel: Ia mai incearca :P Eu zic ca-ti faci o ideea chiar f clara despre : valorile pers, iubiri, fete, baieti, incredere, prietenie si caracter...saaau..it's just me :)

Marcel spunea...

Voiam sa-mi dau seama daca ai urmarit ceva anume. Multumesc. Tot raman la parerea ca e prea lung! :D

ana spunea...

@ Marcel: Iti respect parerea atunci :) Si da..intr-adevar e cam lung...dar e nice :P

Anonim spunea...

Nu vreau sa te laud sa las vreo impresie sau orice de acest gen,nu ma cunosti nu te cunosc.
Totusi am simtit nevoie sa zic ca daca lumea ar avea mai multi oameni ca tine cu siguranta ar deveni un loc mai bun.
Sunt de acord cu fiecare cuvant ce ai spus acolo si pot spune ca am o gandire destul de apropiata de a ta.

Numai bine.

Ana spunea...

@ Anonim: Hei, in cazul in care comentariul tau este pentru Mihai am sa-i transmit si mai mult ca sigur iti multumeste :)

Daca este pentru mine, desi nu cred, iti multumesc si eu mult mult mult..si te ami astept pe la mine :P