miercuri, 6 februarie 2008

Le garçon de mes rêves

Baiatul ideal in conceptia mea nu exista. Baiatul ideal pentru mine - da.
Tot textul se invarte in jurul ideii de Don Juan sau cel putin pleaca de la el.
Cum il vad eu pe Don Juan?
Simplu: ca un baiat frumos, extrem de istet, care nu atat intelege femeia, cat stie sa se poarte cu ea si mai ales s-o ghiceasca. Mai exact, cauta sau da peste fix acele femei putin instabile emotional, nu atat de increzatoare in sentimentele lor, care-si doresc cu disperare o poveste de iubire fantastica, sau sa aiba niste feelinguri care sa le faca sa simta ca traiesc.
Exista si posibilitatea ca Don Juan sa fi cucerit si femei care credeau orbeste in dragostea lor, dar nu asta e ideea.
Ideea este ca eu il vad pe Don Juan ca un tip singur. Un tip nelinistit, in cautare mereu de noi parfumuri, noi asternuturi, noi sarutari si atingeri...in cautarea celei care-l va face sa nu-si mai doreasca altceva.
Da, eu il vad pe Don Juan ca pe un romantic incurabil, care isi cauta disperat marea iubire, dar nu o gaseste niciodata. Refuz sa cred intr-un om indragostit de fiecare femeie in parte, care-si etaleaza talentele pentru a fi trecut in Cartea Recordurilor.
Barbatul viselor mele ar trebuie sa ma faca sa-l doresc non-stop si sa incerc mereu ceva nou ca sa-l cuceresc.
Exista un paradox in toata conceptia mea.
Asadar, trebuie sa ma iubeasca doar pe mine, dar in acelasi timp sa nu mi-o arate tot timpul. Ca sa fie mai clar, se merge pe principiul: doua calde, una rece.
El trebuie sa ma faca sa ma simt femeie, sa rad in hohote, chiar si atunci cand suntem numai noi doi, si sa ma cunosca, de la modul in care clipesc si pana cel in care bat din picior.
Trebuie sa-mi ofere libertate, am mare nevoie de libertate. Nu la modul sa nu fie gelos absolut deloc, dar sa nu fie gelos in sensul de enervant. Trebuie sa aiba multa incredere in mine si sa accepte faptul ca am cativa prieteni baieti, cu care ma inteleg super bine si cu care o sa mai ies din cand in cand si fara el.
Trebuie sa stie cand sa-mi ofere spatiu si cand sa ma sufoce, sa nu ma pupe cand fac curat si sunt agitata :)), sa ma scoata la dans, sa-mi zica: diseara imbraca-te elegant: iesim, sa fie nebun, romantic, extrovertit, sociabil, rau.
Sa fi fost baiat rau la viata lui, altfel, care ar mai fi fost farmecul?
Sa ma uit in ochii lui si sa ma vad peste 50 de ani. Sa stie sa ma tina de mana si pur si simplu sa stiu ca atata timp cat ii spun ca il iubesc din tot sufletul meu, nu i-as face niciodata nimic rau sau care sa-l faca sa sufere.
Le garçon de mes rêves stie cine este, si-l pup, de bine de rau, in fiecare seara.

30 de comentarii:

blur spunea...

de bine de rau de rau!!!! :)))
femela a viselor mele, idealule, delicioaso (p'asta am auzit-o la coada in carrefour) .. si io te pup de bine si de rau in fiecare zi... :) cateodata nici mie nu imi place ca tre` sa te pup , dar de bine de rau esti frumoasa foc seara si nu prea am cum sa ma abtin, ..., de bine de rau ... /:)
CUM MA ADICA "DE BINE DE RAU" ?

Anna spunea...

Sweet :)

cristina spunea...

Draga "nu-esti-printesa", sa stii ca de fapt esti tare printesa! Sunt invidioasa pe fericirea ta, "delicioaso" :))

ana spunea...

@ Blur: Hai ca nu pot sa cred ca ai zis pe asta cu "delicioaso" :)))Adica indiferent de ceea ce se intampla, eu tot am sa te pup seara de seara :)

@ Anna: Blushing...

@ Cristina: Sar'naaaaaaaaaaaaa. Sa nu fii invidioasa, ca nu e bineee :)) Sunt convinsa ca si tu ai sa fii si mai feriicta decat mine. Te puuup.

andress spunea...

@ana
sarna pt mesaj :)) ma bucur ca vezi in don juan un barbat mereu in cautarea dragostei ... asta e o buna scuza pentru noi barbatii dar, poate, pana la final si o realitate. mersi inca o data ca ai raspuns

Annie spunea...

Barbatul meu ideal e cel pe care nu incetez sa-l iubesc in urma tampeniilor pe care le face si care nu incepe sa ma vada cu alti ochii atunci cand gresesc.
Datele fizice pe care mi-as dori sa le aiba nu le insir, pentru ca de-alungul timpului s-au tot schimbat, in functie de cei care mi-au placut.:)
Tot ce stiu sigur e ca n-o sa-mi doresc altceva decat sa-l vad fericit, iar eu o sa fiu fericita mai ales prin fericirea lui. Si ca o sa am incredere totala in el, o sa-mi stie toate gandurile si secretele fara sa i le spun. O sa fim mereu sinceri unul fata de celalalt, daca simti nevoia sa te ascunzi, sa fii alta, sa te folosesti de jocuri sau reguli tampite... nu mai e the ideal one, e just another one. Si da, n-are nici o legatura cu alti best friends de sex masculin. Sunt diferent kind of feelings. Sau, mai exact, pentru el o sa fie that si ceva in plus.:)

si-ce-daca spunea...

bre eu nu ma pot abtine sa nu ma uit la poza ..de 5 min tot ma uit ca o virgina..:|:|

Group Hug spunea...

http://14februariehug.blogspot.com/

andress spunea...

@si-ce-daca
vai ... si nu esti?
:))))))))))

life spunea...

foarte draguta descrierea "garçon-ului de tu rêves"! ;)

Desene Animate spunea...

iar postezi de mine?!

baghy spunea...

si noi stim cine este. nu doar tu

Pirahna spunea...

Asa, si daca barbatul asta are par pe piept ?

si-ce-daca spunea...

andress nu`s :-w b-(

Anonim spunea...

dar in perioada mai-august 2007 tot asta gandeai?

semnat:monstrul

ana spunea...

@ Annie: Este verosimil..baiatul asta al tau ideal...si imi place foarte mult cum il vezi tu pe el : "sa fii fericita prin fericirea lui"...:)

@ Si ce daca: :))))))) I knoooooow the feeling my dear :))))

@ Group hug, mass people: E draguta ideea voastra..insaaaaaa e 14 februarie si eu am iubit..si prieteni...si imi place mai mult ideea de a sta cu ei, rade cu ei, manca cu ei..decat de a imbratisa niste necunoscuti...:)

@ Life: Multumesc frumos draga viata. Linkul tau e cumva o aluzie sau pur si simplu o coincidenta? In caz ca e prima varianta...am sa-ti spun ce preferinte am..poate primesc si un colet prin posta..in caz ca nu, scuza-mi cinismul..

@ Desene: :"> Ia zi-mi, cum de ti-ai dat seama? :)) E din cauza ultimei propozitii, nu? :*

@ Baghy: Oh my Gooood, inca un invitat la nunta, nu? :))

@ Pirahna: Pai da are..si e ok :) Nu am probleme de genu asta, daca-mi place tipu :D

@ Monstrul: Vreau sa stii ca iti multumesc sincer ca ma citesti :) Inseamna foarte mult pentru mine...iar apoi, vreau sa-ti multumesc pt ca te obosesti sa-mi scrii...si rupi din timpul tau pretios. Si nu in ultimul rand, iti multumesc ca intretii o prietenie minunata cu Notalent..(prietenii stiu de ce)
Si acum ca sa-ti raspund la intrebare: da, exact asta gandeam si in perioada 20 mai - 1 septembrie, ca sa fiu mai precisa.
Iar perioada putea sa fie si mai scurta, insa alegerea a fost exclusiv a mea. Daca tu crezi ca prietena ta a avut vreodata un cuvant de spus in relatia ei scurta...te inseli, my dear.
Ta, ta!

blur spunea...

pfffff ... si ce ne mai pupam in fiecare seara... mai ales in perioada cu pricina...
of of .. mai mai..

Anonim spunea...

"Daca tu crezi ca prietena ta a avut vreodata un cuvant de spus in relatia ei scurta...te inseli, my dear"...well,let me jog your memory,cand cineva plangea cu lacrimi de crocodil,prietena mea rostea in miez de noapte unele cuvinte (mai exact franturi de cuvinte).sweety pie...scurt dar...intens.

@blur-a fi parolist e mare lucru.(prietenii stiu de ce)

p.s.imi place tonul folosit.

ana spunea...

@ Anonim: Scumpule...eu nu am ce sa-ti demonstrez tie si nici tu mie. Esti invitat sa-mi dai cate comentarii vrei, daca ai senzatia ca asta te va ajuta cu ceva.
In rest...de morti numai de bine sau ceva de genu ;)

Anonim spunea...

un singur sfat...daca s-a intamplat o data se va mai intampla si a doua oara.watch your back!

ana spunea...

@ Anonim: Cat de dragut...inseamna ca tu chiar tii la mine :X:X:X:X:X
Pai...cine stie? Poate in spatele meu vei fi chiar tu...si vom trai o poveste de dragoste ca-n filme..:X
U never know...

Si ca sa revenim cu picioarele pe pamant: nu pot sa-mi traiesc viata sub sintagma "si daca...". Traiesc in prezent si ma bucur de el. Nu stiu ce va fi peste 2 sapt, 5 luni sau 7 zile. See my point? ;)

Anonim spunea...

te poti bucura de un cadou de doua ori?...see my point?

p.s.multumesc pentru raspunsurile amabile.ma retrag.thnx again.

ana spunea...

@ Anonim: In cazul in care cadoul merita...normal ca ma pot bucura si de 100 de ori :))
Sa vezi de cate ori pe zi imi pup geanta rosie lacuita de la Stefanel ;))

Viata...dragul meu anonim ironic si sarcastic si cinic...nu e simpla si nu e facuta doar din alb si negru. E complicata: suferi, razi, te bucuri, dai a doua sansa, plangi, o iei de la capat.
Stiu ca tu vrei sa-mi demonstrezi ceva prin aceste comentarii si sa bagi cutitul in rana...dar nu e ok..si nici nu imi demonstrezi nimic.
Ideea este ca nu ma cunosti...nu stii ce simt, cum simt si de ce simt sau de ce am facut unele alegeri si nu altele. Realizez ca tu intelegi ce spun eu aici, iar daca ai sa constinui cu acele comentarii urate...inteleg ca ai s-o faci dintr-o razbunare stupida.
Uneori e mult mai bine si mai usor...sa let go, desi pare imposibil.

In fine...mi-a parut bine! Have a verrry nice day.

PS: Si fii atent la oamenii din fata ta...cine stie cand dai peste mine si te indragostesti iremediabil? :)

Viorel Mocanu spunea...

Eşti previzibilă în fetişurile tale. Şi te încadrezi într-un fel sau altul în modelul atitudinal al femeii moderne.

Ştii ce vrei, dar vrei să fii surprinsă.
Vrei să fie acaparat de sentimentele pentru tine, şi totuşi să nu simţi asta constant.

Paradoxuri normale pentru o tinereţe tumultoasă şi experimentală care nu poate avea decât rezultate bune pe termen lung. :)

ana spunea...

@ Viorel: Multumesc pentru profilul psihologic...sa-l iau ca pe un compliment...sau ca pe o critica bine mascata? :)

Viorel Mocanu spunea...

Ca pe ambele. De ce nu accepti ambivalenţa lucrurilor? :P

ana spunea...

@ Viorel: Am o problema cu ambivalenta..o sa incerc s-o rezolv, dar doar pt cazurile speciale :D

smileyzulu spunea...

:-)

ana spunea...

@ Smileyzulu: :) back to u

Anonim spunea...

f frumos;x;x;x