miercuri, 13 februarie 2008

What do u think about that?

Lectii de viata traite pe cont propriu:

- Atunci cand te grabesti cel mai tare : ai sa-ti rupi ciorapii inainte sa pleci de acasa, ai sa uiti sa incui usa, nu ai sa gasesti taxi, metroul o sa mearga cu 20 km pe ora, ratb-ul o sa se blocheze in trafic, desi nu e ora de varf, pe scurt, toti si toate o sa merga lent, ca melcul, incet.

- Exact in ziua in care te simti naspa, arati naspa, te-ai imbracat naspa, ai sa te intalnesti cu fostul, care evident arata superb. Fostul, in cazul de fata, poate fi inlocuit cu fosta sau tipul/tipa pe care incerci sa-l/o impresionezi.

- Clipa in care nu te gandesti la un anumit lucru, aia va fi clipa in care ti se va indeplini acel lucru: esti disperata sa ai prieten - nu ai sa ai. In momentul in care nu ai sa te mai gandesti la asta, ai sa fii agatata si tie o sa-ti placa :)
De exemplu, in clipele in care nu ai sa te gandesti la acel lucru, ai sa te intalnesti cu persoane care in gandul lor o sa te intrebe: "Asa-i ca nu te asteptai sa ne vedem azi? ;)"

- Alchimistul, cartea, din punctul meu de vedere, prezinta o fraza pe care eu o urmez cu sfintenie si in care cred orbeste: "In momentul in care-ti doresti un lucru din tot sufletul, tot Universul va face tot posibilul sa iti indeplineasca acea dorinta"

- Cand ai sa fii superb imbracata si ai sa ai o stare de spirit minunata, dar si o atitudine un pic aroganta si superioara, atunci vei trece printr-un moment penibil, la care va lua parte toata lumea

- Cu cat ai sa continui sa spui ca lumea in care tu traiesti e ROZ si ca poti avea incredere in oameni, cu atat iti va fi demonstrat contrariul

- Cand vrei sa arati, demonstrezi, amuzi pe cineva, exact atunci nu ai sa ai ce arata, demonstra, amuza

- Atunci cand ai sa respiri usurat ca esti intr-un oras mare...in care nimeni nu te cunoaste sau in care nu vei da ochii cu unele persoane, acela va fi momentul in care vei spune: "ATAT de mica e lumea asta!!!"

- De cat ori ai sa intalnesti o persoana noua, exista 70% sanse ca acea persoana sa cunoasca unul dintre prietenii/amicii/cunostintele tai/tale sau invers.

- Cu cat ai sa dai bani, cu atat or sa vina bani. Daca esti zgarcit si tii de bani ca la suflet...ai sa ramai trist si nesatisfacut si ai sa te intrebi mereu..ca tu de ce nu poti sa ai mai mult?

- Unele prietenii chiar mor! Si sa nu indrazniti sa-mi spuneti ca din cauza circumstantilor. NU. Doar din cauza noastra!

- De ce ti-e frica de aia nu scapi!

- Daca tu ai sa intri intr-o incapere plina de oameni, cu gandul ca toti te vor considera urata si proasta sau urat si prost, exact asa va fi, deoarece vei trimite la toti cei din jur o energie negativa si chiar daca nu te considerau asa...din cauza ta, chiar acest mod te vor percepe.

- Daca ai vrut sa fie ceva intre tine si o anumita persoana, dar nu a fost sa fie, pentru ca it was a bad time, daca desinul va decide...intre tine si acea persoana chiar va fi ceva. Poate nu peste 5 ani sau 3 zile...ci peste 10,20 ani.
Asta se intampla de obicei cand chiar crezi/simti/ai un feeling ca ce ai trait cu o anumita persoana nu este totul..si ca trebuie sa mai urmeze ceva..

- Ascultati instinctele. Intotdeauna.

- Ai grija ce-ti doresti. It might come true!

30 de comentarii:

copilmic spunea...

As adauga ca, ori de cate ori suni la un numar de telefon gresit, niciodata nu va suna ocupat.
Mare dreptate ai. Mai ales ca atunci cand nu te gandesti la ceva, exact acel lucru ti se va intampla. Mi-e familiar subiectul ;))
Iar din situatiile penibile poti iesi usor - cu stil ;)

Te-am pupat ma :*

blur spunea...

Atunci cand ai sa respiri usurat ca esti intr-un oras mare...in care nimeni nu te cunoaste .. - am citit insurat ...

Viorel Mocanu spunea...

Hai să-l generalizăm pe Murphy. Sau - mai penal - pe Coelho.

Nu-ţi şade bine.

Zău.

White Shadow spunea...

De obicei eu ce imi doresc sa nu mi se intample, tocmai aia mi se intampla...

allye spunea...

trebuia sa mai zici ca cel mai important lucrue: ca intotdeuna sa stii sa te scoti,in caz ca...:P

aura spunea...

esti sigura ca in 5...10...20 de ani? hm...;;)
glumesc, fata!
in principiu murphy nu doarme...si nici nu il prea putem pacali ;)
lumea e mica...si se face din ce in ce mai mica...trust me on that!
pup

Cropcircles spunea...

Ma, si ce daca zice lumea ca il generalizam pe Murphy ? L-au generalizat situatiile.
Eu subscriu la toate cele scrise mai sus.

Lexy spunea...

True, true, true....ma regasesc in mai toate :P...

Desene Animate spunea...

ana e gen murphy, toata treaba asta e un fel de hai sa radem de ce nu ne place la noi in viata sau hai sa radem de neputinta, da' tu poti mai mult d'atat. scrie si tu de faust :)nu-ti fie teama de fetitele care n-o sa-ti mai citeasca blogul, cresc ele odata-si ma ocup eu atunci :)) hai papap

Annie spunea...

Subscriu la toate cele scrise de tine in postul asta, chiar le-am crezut de cand ma stiu sau mi-a fost dovedita in timp veridicitatea lor. Citatul din Coelho il dadeam adesea inainte de a stii ca el a scris asta in "Alchimistul". Stiu foarte bine ce-i cu acest Coelho, ca a devenit comercial si ca orice don'soara care vrea sa se dea citita o sa il laude (mai exact "Alchimistul", pe acelasi loc si in acelasi sistem intra si "Codul lui Da Vinci"). Nu il admir ca scriitor, nici ca persoana.

Acest citat insa a fost verificat si ras-verificat (poti sa-ti imaginezi ca prima data am dat peste el intr-o carte despre zodii? intra in descrierea credintelor celor din zodia Taur:P... nu, nici in zodii nu cred orbeste, observ doar unele chestii comune si remarc cu si mai multa placere exceptiile de la regula).

Celalat citat marca C. era: "Daca un lucru se intampla o data, e posibil sa nu se intample si a doua oara. Daca insa acelasi lucru ti s-a intamplat deja de doua ori, in mod sigur ti se va intampla si a treia oara!"

Si pe asta l-am verificat.:)

ana spunea...

@ Copilul: E lucru bun ca ai stil...si chiar n-o stiam pe asta cu telefonul :))

@ Blur: Normal....

@ Viorel: Hai sa nu ne mai dam cu parerea degeaba! Unu la mana, nu l-am generalizat pe Murphy, mai degraba l-am particularizat...si chiar nu inteleg ce ai cu bietul om
2. La fel am procedat si cu Coelho
3. Nu inteleg care este problema ta, multe dintre lucrurile pe care le-am scris nu sunt scrise nici de Murphy, nici de Coelho, asa ca nu poti spune ca am generalizat.
Asa ca nu-ti sade bine sa te iei de oameni fara motiv.
Zau!

@ White Shadow: Da...e naspa asta..stiu si eu cum e.

@ Allye: Pai de asta esti tu..ca sa-mi mai amintesti unele lucruri :D

@ Aura: Nu sunt sigura de nimic :)) I trust u my friend ;) Pup

@ Cerculet: I feel u woman! Ca bine zici. Merci. Te pup!

@ Lexy: Indubitabil :)

@ Desena: Pfaaaaaaaaa. "Ana e gen Murphy"...cum adicaaaa? Si nu mi-e frica ca nu-mi mai citesc "fetitele" blogu, deoarece imi citesc si femeile blogul..si spre uimirea ta..si barbatii!
Si...nu scriu despre Faust si despre pactul sau cu Diavolul si iubirea lui nemarginita...scriu despre ce o sa vreau eu :))Na!

@ Annie: Multumesc mult pentru completari..ca intotdeauna pe subiect si avand mare dreptate :) Pup

lara spunea...

in primul rand citatul din alchimistul e superb si adevarat ( cu toate ca eu cred ca am alta traducere), in al doilea rand in ceea ce priveste marimea lumii pot sa adaug un "mie imi spui?" de cate ori nu mi s-a intamplat si acum din ce in ce mai des:) si in ultimul rand am o intrebare ai vazut the secret?

ana spunea...

@ Lara: Daaa...normal ca am vazut The secret..u know...legea atractiei :) Perfect adevarat..si plus de asta credeam in el, inainte sa vad documentarul :D Te pup.

laura spunea...

I`m absolutely subscribing to this ! ^^ tocmai i`am dat unei prietene cateva citate si... "so trueee" was her reaction :*

nikosita spunea...

si ca sa vezi ce mica e lumea, ieri m-am intalnit (pt a 2a oara) cu peculiar la curs.. :)

(hahahahaahahahaha. bine ca ai pus aia cu lumea ROZ >:) told u so :-" )

si-ce-daca spunea...

Eu cred ca este vorba de subconstientul nostru care ne determina sa facem lucruri de care ne este frica..

Adina spunea...

mai stiam si eu una. atunci cand te scufunzi in cada , suna telefonul.
lucrurile se intampla atunci cand te astepti mai putin. cred ca asta e tot farmecul faptului de a fi om:)

momo spunea...

tocmai....s intampla lucrurile p care nu le gandesti, asa k eu incerc sa ma gandesc la ceea c nu vreau sa se intample.poa imi mint destinu'. nu prea merge, dar....incerc.c sa fac???:)))

Catalin spunea...

Ana Ana, nu incetezi sa ma uimesti nicio clipa. Pai parca mai ieri citeam minunata ta pledoarie in favoarea blogului ca fenomen extrem de eficient si revolutionar in istoria comunicarii inter-umane, si acum ce facem? Dam cu bata in balta cu "lectiile de viata"... Ne imbatam cu frumusetea cotidianului care si asa nu mai e de mult surpinzator sau paradoxal (legea lui Murphy s-a demontat prin insasi latura ei umana atat de tare incat deja ne plictiseste), ne laudam cu adevarurile absolute ("- De ce ti-e frica de aia nu scapi!") ce par rupte din intelepciune gospodinelor casnice amatoare de Teo si de previziuni astrologice (sau de Coelho). Cred ca se poate si mai bine (de aceea te voi citi in continuare)!

Small Wonders spunea...

eu as mai adauga la lista ta "daca o data instinctul te-a inselat, a doua oara sigur nu o va mai face. (anyway, nici prima data nu a facut-o, dar ai fost tu prea fraier/orb/inchis ca sa vezi asta)

Anonim spunea...

partea interesanta e ca ne americanizam...asta daca privesti obiectiv...daca privesti subiectiv...cum dracu e asa interesant sa zicem lucruri evidente si atat de banale in sinea lor incat ne minunam cand le scrie/zice cineva. Parerea mea e ca postul asta e un fel de parere pt fetite roz

ana spunea...

@ Laura: Foarte bine. Cu cat mai multi adepti cu atat mai bine :))

@ Nico: Eu nu stiam ca te-ai intalnit prima oara :)))

@ Si ce daca: Ai dreptate. Subconstientul nostru detine mai multa putere decat ne putem imagina noi.

@ Adina: Imprevizibilitatea vietii..este ceea ce ne face sa vrem sa aflam si mai mult si mai mult...cu alte cuvinte...sa go on hoping and living :D

@ Momo: :)))) Nu te juca cu destinul...insa, sa stii ca si eu fac de astea :P:P:P

@ Catalin: Ador inceputul si sfarsitul comentariului tau :X Fara ironie zic asta. Merci

@ Small Wonders: True, true, true!

@ Anonim: Ne americanizam de cateva zeci de ani incoace...si nu cred ca a-l cita pe Murphy..sau mai exact, a-l parafraza, inseamna americanizare..ci mai degraba culturalizare.
In alta ordine de idei, daca stai bine si te gandesti, toate lucrurile sunt evidente si bine intelese de toti...partea trista e ca nu toata lumea le constientizeaza, de asta..uneori trebuie puse roz pe negru. Nu stiu. Zic.

Anna spunea...

Asa este... m-a amuzat, seamana cu legile lui Murphy.. dar viata nu ar avea sens si ar fi plictisitoare fara aceste detalii :P

xoxo spunea...

ma regasesc toate si stiu si eu sa aduga ceva..dak iti doresti ca ceva sa se intample de ex vrei sa pleci in venetia de craciun at ai face bn daca nu te-ai lauda ;)(ce exemplu mi-am gasit :-J dar mie mi se intampla mai mereu;)

ana spunea...

@ Anna: Corect my dear :)

@ Xoxo: Da, da, stiu ce ai vrut sa zici...not good..:(

mily_mary spunea...

real,asta e viatza,dar poate k tocmai aceste lucruri o fac mai frumoasa si oate din cand in cand mai avem nevoie d cate un "bobarnak" din asta prin care viatza ne spune "traieste pt k e frumos!"...

Anonim spunea...

Da da :))) atunci cand esti intr'un oras mare, departe de casa(Paris de exemplu) te intalnesti tocmai cu profa de fizika din generala :))

ana spunea...

@ Mary: Exact asa e :)

@ Anonim: Life is strange...what can i say? :))

Natalia spunea...

Tare strange mai e si viata asta...cine s-o mai inteleaga?...cu cat ma straduiesc sa nu mi se intample un lucru...sa evit ceva...tocmai pe dos imi iese...

Natalia spunea...

paradoxuri si paradoxe...oricat m-as stradui sa evit ceva anume sau sa nu mi se intample un anumit lucru...tocmai pe dos imi ies lucrurile...