luni, 31 martie 2008

Hello WORLD!!!!

Pe 29 Martie 2007 a luat nastere www.nu-sunt-printesa.blogspot.com .
Am crescut multicel intr-un an: am aparut in reviste, am mai schimbat 2-3 pareri, am smuls cateva zambete, am iritat pe unii, pe altii, am plans un pic, am ras un pic, am sperat un pic, ne-am jucat un pic, am cantat....si ce-i frumos este ca : asta e de abia inceputul!!!!
Am doar un anisor...cu alte cuvinte: de abia am invatat sa merg, sa zic "mama", "tata" si efectiv sa zambesc cand lumea se prosteste in jurul meu....how cul is that?
Imi faceam griji ca termin facultatea si ca devin adult responsabil..cand, vorba aia, sunt doar un copil :)

Va multumesc din suflet celor care m-ati citit, ma cititi si ma veti citi...si da, sper ca ceea ce scriu, candva...sa schimbe intr-o oarecare masura lumea.

Iata care mi-a fost si primul pas:

"A fost odata ca niciodata...
ca de n-ar fi nu s-ar mai povesti, intr-un castel uitat de la capatul pamantului, intr-un decor cu iz de vechi si de poveste, o mica, zvapaiata si vesela fetita.
Pardon, o mica si zvapaiata printesa:)
Intr-o zi...
Hei, trezeste-te! Nu suntem intr-un basm si nici intr-un castel indepartat!
Suntem in secolul 21, Romania, Bucuresti, iar eu sunt Ana si contrar asteptarilor...sunt printesa:)
Daca stau si ma gandesc bine, fiecare fata cred ca este in sufletul ei o mica printesa sau cel putin ar vrea sa fie: delicata, fragila, mofturoasa, egoista, puternica, rea, aroganta, isterica, snoaba...si vesnic salvata de printul seducator pe cal alb.
Dar, prinse atat de mult in real, uitam de natura noastra nobila si incetam a mai fi printese, pentru a deveni femei puternice, de cariera, ocupate, cu bani si influenta.
Eu propun ceva: haideti ca pe parcursul intregii zile sa fim asa cum suntem de obicei: grabite, stresate, sunate, agitate, ocupate...dar seara, cand toate incep incet, incet sa se aseze, sa ne relaxam si sa redevenim printese: calde, blande, calme, vesele, pretentioase, atente la detalii..."

35 de comentarii:

tricks spunea...

multi ani! si multumesc pentru tot ce ai postat >:D<

Lexy spunea...

LA MULTI, MULTI, MULTI, MULTI.... ANI!!!!!!!!! Sa ne traiesti si sa ne incanti in continuare cu posturile tale ;)

Adina spunea...

La multi ani ! >:D<

pimkee spunea...

happy birthday, pacat ca am vazut de`abia azi. anyway sper sa vad bloguletul acesta avand vreo cateva zeci de ani sau am prea multe pretentii? kissez :*

persy spunea...

La multi ani!..la cat mai multe articole.

iulia spunea...

Desi te citesc mereu, nu am lasat comm niciodata. Acum e un moment bun: LA MULTI ANI!!! :* :* :* Cat mai multe post-uri...

JustASmile spunea...

Hei, copile ! La multi multi ani !
Smile like there's no tommorow.

Julie spunea...

la multi ani printeso...sa-ti ramana blogul cu acelasi parfum de feminitate si zambet.

arina spunea...

Mai am si eu o luna si fac un anisor :) Un anisor de blogging :)
Sa traim!
Ana, serios acum, esti bestiala. A trecut muuuult timp de cand te-am gasit de pe blogul Siminei, parca, si nu m-am mai putut desprinde de jurnalul tau regal si nu prea.
Iti multumesc ca scrii atat de dragut, si ca imi dai motive sa revin :)
Te pup, nonprinteso, sa cresti mare :*

Ana spunea...

Va multumesc din suflet la toti...comentariile voastre sunt foooarte dragute si tocmai pentru ca nu aveti nicio obligatie sa mi le dati, ma fac sa cred ca vin din suflet.
Va pup pe toti si inca o data va multumesc :)

lovingvama spunea...

La mulţi ani? Sau să fie doar buni? Cum facem, mergem pe cantitate sau pe calitate? :)

:*

Tomata cu scufita spunea...

Sa cresti si mai mare si mai frumoasa si mai inspirata. :) Frumos post de inceput. Cand ma gandesc cu ce am inceput eu... ma iau durerile de cap. :)))
BTW, acus vine si ziua mea. :P

lara spunea...

ce frumos! la multi ani blog de neprintesa....

lara spunea...

p.s. vezi ca ai o leapsa la mine pe blog pentru cand ai timp:)

Ana spunea...

@ Lovingvama: Calitate...evident! :)Merci :*

@ Tomata: Ehhh..ia sa vedem care a fost si primul tau post :))
Sar'naaa draga mea tomatina..de abia astept sa te sarbatorim si pe tine :*

@ Lara: Blogul este foarte incantat de urarea ta si te pupa si zice ca poate, intr-o zi, face si leapsa...daca nu..sa nu te superi pe el, ca te place oricum :)

In.Serie spunea...

La multi ani!
Si mie la multi ani! Ca tocmai ce-am implinit o zi. :)
Cam roz blogul tau :P

Stuff spunea...

si vesnic in asteptarea printului fermecat :D la multi ani !!!

Ana spunea...

@ In serie: E mov draga :P

@ Stuff: Daaa...merciiii :)

foggie spunea...

draga mea, blogul tau de neprintesa este la fel de frumos ca si printesa copil care salasluieste in sufletul tau. La multi anisori si ma astept evident, sa fii un blog precoce:D ti pup:)

dana spunea...

si cand ma gandesc ca ai facut toate astea intr-un singur an ... in doi ani primesti nobel pentru literatura :P.LA MULTI ANI!!!:*

Simina spunea...

la multi ani si scuze pt intarziere! (vad ca devine obicei)

Pocket Thought spunea...

La multe jeleuri!!! :D

suflet pierdut spunea...

Multi ani blogului si fie ca niciodata sa nu te schimbi! blogul traieste prin tine si asta este nemaipomenit,caci tu esti o persoana deosebita,Ana... sa nu`ti pierzi niciodata sufletu`... La multi ani,copil nebun! :D

Ana spunea...

@ Foggie: Merci tare mult scumpo, promit sa-l cresc frumos :) Te puup!

@ Dana: Ahhh...ar fi tare dragut Nobelul..insaaa...pentru asta am nevoie de o opera de arta in adevaratul sens al cuvantului..
Hmmm..cine stie? Maybe some day.. :)

@ Simina: Merge si acum..no problema...sar'naaa :)

@ Ganduletul din buzunar: De unde stii ca-mi plac? :)

@ Suflet pierdut: Ma faci sa rosesc, zau :) Multumesc tare mult pentru modul in care ma consideri.

baghy spunea...

prietena mi-a spus ca a citit despre tine in nu stiu ce revista :P. De pe la Vodafone. esti un vip.

bubulina spunea...

you rock!

Ana spunea...

@ Baghy: Ce prietena atenta ai :)) Nu-s chiar un vip...poate intr-o zi :)

@ Bubulina: Merci mult :D

evelyn spunea...

to Her Royal Highness The (not)Princess Royal

La multe posturi!

P.S. scuze de intarziere :(

Ana spunea...

@ Evelyn: Nici o problema :) Multumesc mult pentru urari! Te pup.

Matei spunea...

la multi ani, bloggaritso! ;)

Ana spunea...

@ Matei: Va multumesc domnule profesor :P

ale spunea...

ce ciudat:)..nu m-am gandit niciodata ..ca eu sa fiu o printesa..oricum interesanta idee.si-mi plac articolele tale:)...btw Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi tie:)
>:d<

Ana spunea...

@ Ale: Eh, te-ai gandit acum...si tot e bine :)
Multumesc pentru cuvintele frumoase, Sarbatori fericite si tie!! Te pup!

Ioana S spunea...

Defapt cea mai mare problema este ca am uitat sa fim feminine...:(

Ana spunea...

@ Ioana S: Dar timpul inca nu este pierdut! Nu? :)