luni, 3 martie 2008

Ilogic!

Astazi este 03.03.2008, iar eu ador numerele impare: 3, 5, 7, 9.
Astazi este soare afara...si e bineeeeeeee si e primavara, iar eu ador primavara.
Astazi zic : NU cred in coincidente!!!
Astazi stiu: ca viata este mult prea curva sa nu va futa pe toti!
Viata este adrenalina ce te scoate din starea de letargie, chiar si atunci cand tu crezi ca starea de letargie este una de pace si liniste.
Viata este o pastila : cand simti ca ti-e bine, ia o gura de viata si imediat o sa te apuce palpitatiile sau mult mai simplu, bucura-te de toate starile prin care treci, pentru ca nu stii cand vine viata, iti da una peste cap si te intoarce la 180 de grade.
Astazi nu mai cred, nu mai sper, nu-mi mai doresc...si cu siguranta nu mai visez nimic.
Astazi va zic: daca sunteti implicati intr-o relatie, si lumea din jur incepe sa va curteze si voi vreti sa iesiti din acea relatie pentru ca simtiti ca n-ati trait de ajuns...va garantez, ca in clipa in care sunteti singuri nu o sa mai vina nici dracu' la voi....cel putin, o buna perioada de timp.
Astazi mi-a venit netul, dupa ce Sambata seara am ramas singura acasa.
Iar mie nu-mi place sa raman Sambata seara in casa si cu atat mai mult singura...si evident fara net!
V-am zis de ironia vietii, nu?
Si astazi va mai zic sa va traiti viata exact asa cum vreti...adica...exact asa cum vreti:
Vrei sa-i dai lu' unu' o palma peste fata? Da-i frate!
Vrei s-o iei de par pe fufa aia nenorocita si aroganta? Ia-o de par!
Vrei sa-ti pupi seful? Pupa-l!
Vrei sa-ti declari dragoastea persoanei de care esti indragostita in secret de 2 ani? Fa-o!
Vrei sa-ti ceri iertare? Acum e momentul.

Azi nu te mai gandi la consecinte, la ce va fi dupa, la ce va zice ala, la cum o vei scoate la capat...azi fa naibii ce-ti trece prin cap, altfel ai sa mori futut de viata si crede-ma, e mult prea tare cand o futi tu pe ea!

37 de comentarii:

Flavia spunea...

genial frate, ca de obicei.

dar nu cred ca pot sa le urlu alor mei in fata : FUMEZ, BEAU, MA FUT SI MA DROGHEZ, ACUM DUCETI VA N PULA MEA SI LASATI MA IN PACE.

sau pot ?

Straina! spunea...

hihi.. azi am facut ceva de genul asta.. (a iesit oarecum bine.. acum o sa vad diseara daca imi iese planul pana la capat:-s:P)
E ciudat sa ajung acasa si sa iti citesc blogul cu un mesaj deja urmat azi, 03.03.2008. Coincidenta, ironie.. dunno dar un indemn bun. Asa nu regreti nimic stii k ai luptat si ai trait :) Who the fuck cares what others think?

irina spunea...

Si eu vreau sa-l sarut pe tipul ala mai mare cu vreo 8 ani ca mine care tot isi plimba catelul prin fata blocului meu, in timp ce eu ma fac ca scutur vreo patura pe geam...dar a disparul din peisaj , nu-l mai vad de mai bine de o luna:))
tare qm gandesti ;)

Cerculet spunea...

Foarte adevarat.

Ciufulita spunea...

Foarte tareee.. cu alte cuvinte.. astazi nu mai ganditi.. actionati pur si simplu fara sa mai luati in calcul consecintele..
Ar trebui sa facem chestia asta mai des..:P

pimkee spunea...

tu chiar ai dreptate tot timpul, nu ma mai joc! noo, kiddin...imi place la nebunie postul, ce`as palmui si ce`as mai trage de par pe unele persoane, aia da adrenalina...
>:d<

ana spunea...

@ Flavia: Vaaaaai, Flavia, ce uraaat! Normal ca nu poti!!! :))
Si ai glumit cu drogurile si alcoolul, nuuu? :P

@ Straina: Ti-am zis ca eu nu cred in coincidente...ci..destinul poate ne da semne :)
Sa-mi zici si mie daca a iesit planul ok pana la capat.

@ Irina: :))))) Cat de tareeeee. Pfaaa...s-a mutat poate :(

@ Cerculet: Yep...i know..

@ Ciufulita: Ar trebui s-o facem tot timpul..insa...nu avem pe cineva care sa ne aminteasca asta atat de des.

@ Pimkee: NU tot timpul! Oricum..cu palmuitul...mie-mi zici ? :)))

Vorbesc singur... spunea...

Imi place asta: "Vrei sa-ti pupi seful? Pupa-l!" :))
Cine dracu sa vrea asa ceva :))

Erika spunea...

ei nah! sa vezi ce coincidenta.. si mie-mi plac mult numerele impare si ma gandeam ca sunt singura ciudata :)) :D

ana spunea...

@ Vorbesc singur: Ai fi mirat cate persoane sunt indragostite de sefii lor sau cate deja au idile sau scenarii perverse...:))

Ma rog..acum poti sa privesti idemnul si in sensul de: Seful ti-a dat o marire de salariu si tie-ti vine sa-l pupi de fericire :))

ana spunea...

@ Erika: Here I am babe...u are not alone :))

Straina! spunea...

So.. aah.. Am miscat niste rotite, am descumpanit, am scandalizat, am ars, am nenorocit o minte si.. ouff.. stiu ca i-am smotocit un pic lumea dar nu stiu daca e de ajuns:P Anyway..a meritat. E ca in reclama: un suc 5 ron, margele 25, "tremuriciul" lui cand ma lua in brate.. priceless:X:))
P.S: doar ce am ajuns.. sunt inca high coerenta mi-e in sant..:D

ana spunea...

Straina: :)) I seee....nimic nu se compara cu acel tremurici, asta stiu si eu sigur...si daca te-a luat in brate..asta iar e semn bun, nu? :) Si in fct de semnele pe care le da maine sau de ce nu, chiar in seara asta..ai sa vezi si cat de tare i-ai smotocit lumea :P

Straina! spunea...

La el dureaza pana joi:))) si luatul in brate a fost urmat de..un alt tip de tremurici :"> (Numa' semne bune)
Anyway, el e al naibii de incapatanat, so.. nu imi fac sperante.
Life moves on..with or without him;)

Straina! spunea...

E pe draq nu-mi fac sperante.. ba imi fac! (de vina e privirea aia tampa cu care l-am lasat)si la naiba daca ma dezamageste..sunt mandra de mn ca am avut tupeu. >:)

ana spunea...

:))) Esti nebuna femeieee!!!
Oricum si eu sunt mandra de tine ca ai avut curaj. Acum traim, asteptam si vedem :) Eu una am un feeling pozitiv :))

Straina! spunea...

Fie-ti gura aurita! :*:D

blur spunea...

@Vorbesc singur: da.. ce chestie!

angel spunea...

da`ce frate, vine maine prapadul?
amuzant postul tau :D mai ales faza cu pupa-ti seful. pupa-l tu daca iti da mana, ca al meu nu e prea grozav.
o singura veste buna le-ai dat unora dintre cititori: "Astazi stiu: ca viata este mult prea curva sa nu va futa pe toti"! - barem nu vor muri virgini:D
relax! si maine este o zi.

nikosita spunea...

asta e legat de ce iti spuneam aseara cu plecatu la mare? :)) esti nebuna anaaaa! da da, hai sa facem tot ce ne trece prin cap. imi da curaj sa fac asta :)) nush de ce, nush cum! :D and it is fucking COOL :)) te pup. ano :P

copilmic spunea...

OMG latura asta a ta n-o prea vazusem pana acum :)) Dar imi place.
Stii... trebuie sa-mi fac un obicei din a-ti deschide blog-ul in fiecare zi.
Ieri chiar voiam sa fac ceva de genul asta, voiam sa ma descarc in fata cuiva, sa ii spun tot ce am pe suflet in legatura cu respectiva persoana, dar n-am facut-o. Motivul? "Si ce fac daca...?"
Daca citeam asta mai devreme...

peculiarme spunea...

Ha ha! N-am citit tot, dar cred ca e dragut.
Legat de faza cu sefu, Anutzo... nu vreau sa stiu. The day i will love my boss i will totally kill myself. Si ar insemna ca there will be no men or animals left on the planet. Va multumesc!

Doru Oprişan spunea...

Deci, daca vreau sa ii dau o palma peste fund unei tipe ? :)

flavia spunea...

nu pot nu pot..sigur ca am glumit, eu sunt fata cuminte. or am i ? :p

ana spunea...

@ Angel: :) Nu am zis ca maine e prapadul, am zis doar ca ar fi nice daca am avea curaj AZI. Cat despre sef, era doar un exemplu..poti sa-ti pupi colegul de munca sau tipul cu ochi albastri pe care l-ai zarit la coada la paine...whatever..nu asta era ideea :)

@ Nico: Este legat de mai multe..insa cred ca daca vrei sa faci ceva mult tare de tot trebuie sa-ti iei inima in dinti..asa cu fraze gen "lasa ca oricum faceam asta maine..sau peste 3 zile" nu ajungem nicaieri :)

@ Copil: Care latura draga tinerica? :)) Pai vezi ce se intampla daca nu-mi citesti blogul? :))
Lasa..important e sa retii ceva si sa aplici cu succes data viitoare :D

@ Peculiar: Zi-mi tu mie, care e relevanta faptului ca ai zis ca n-ai citit tot? Te face mai speciala chestia asta...vai, Dodo, nu mi-ai citit postul, dar crezi ca e dragut..soooo niceeee...
Pe bune, mi se pare rautacios si fara sens.
In alta ordine de idei...sper sa nu te indragostesti de seful tau, daca asa grava e situatia..dar cine stie pe unde mai ajungi si cine-ti pica cu tronc? :)

@ Doru: Dooooruuuuu, log time, no see...chiar ma gandeam ieri la tine si ma intrebam daca ma mai citesti? :)
Da-i frate o palma...dar vezi sa fii bland si sa zambesti frumos :))

@ Flavia: Ai fi bine sa fii fata cuminte, ori ma apuc sa te caut si te bat pana devii cuminte iar :))

peculiarme spunea...

Rautacioasa? Astea sunt replicile mele. Imi pare rau ca le iei personal. Am spus ca e probabil dragut pentru ca de obicei scrii chestii dragute, dar daca asta consideri a fi o jignire, well...
Nu te mai deranjez.

TryingToBePerfect spunea...

mi.am cerut scuze....tocmai ieri...si nu a iesit deloc bine..pentru ca am gresit prea mult..am luat.o de par pe fufa..si nu a fost deloc bine....am urlat ce simt..si nu a fost bine...mi.am declarat dragostea..si nu a fost bine..dar un singur lucuru din toate care nu au fost bine a fost bun...am simtit ca...traiesc...

Pocket Thought spunea...

si mie imi plac numerele impare in special 3 care e nr meu norocos :D...are ceva special :))

Annie spunea...

Hey, suntem multi cu numerele impare! Ale mele sunt 7, 9, 23 si 29.
Cred ca ati vazut "The Mirror Has Two Faces", cu Jeff Bridges si Barbra Streisand, nu?;;)

cinevorbeste? spunea...

Blur, pupa-ma!

blur spunea...

ta na ... cred ca avem o prolema ierarhica aici :))

cinevorbeste? spunea...

Unde te crezi? :D

blur spunea...

spre varful piramidei babe ..:)) spre varful piramidei

angel spunea...

Ana, da`eu am curaj oricand.:D si daca vreau sa ma pupe si pe mine blur ca pe Cine vorbeste, sa inteleg ca e musai nevoie de curaj?:))

ana spunea...

@ Peculiar: Nu am considerat-o jignire...am considerat-o lipsita de sens si nu zic toate astea pe un ton naspa..desi lumea virtuala poate fi extrem de impersonala :)
Nu ma deranjezi absolut deloc, imi cer scuze daca am parut nesimtita.

@ Tryingtobeperfect: Ce bineee!!! Asta conteaza cel mai mult. Uneori lucrurile chiar nu se rezolva asa cum am vrea, dar daca la finalul deciziilor pe care le-am luat avem un sentiment pozitiv..inseamna ca a meritat efortul :D

@ Ganduletul din buzunar :) : Numarul 3 e magic, nu stii, se foloseste in basme si are conotatii fantastice :D:D:D

@ Annie: Eu sunt nascuta pe 23 :) Cat despre film, nope..din pacate nu l-am vazut.

@ Blur si Cine vorbeste: Hei, hei, hei...care-i treaba baieti? Nu aveti mess? :)

@ Angel: :) Daca vrei sa te pupe Blur, nu e treaba de curaj..e vorba de vointa :P

misselenusha spunea...

Dupa o experienta de viata am decis sa regret ce fac si nu sa am regrete ca nu am facut ceva, ramanand pentru toata viata cu intrebarea chinuitoare ca draq: "Daca as fi facut ce s-ar fi intamplat? Daca ar fi fost bine?" Astfel de intrebari sunt criminale pentru psihic. Si am decis sa nu imi mai dau ocazia sa mi le pun. :)

ana spunea...

@ Misselenusha: Ah..toti am trecut prin experiente nevaforabile si intrebari nedescifrabile, insa daca tu ai luat hotararea de a nu se mai repeta acele zile/momente atunci eu te sustin si-ti urez tot norocul din lume :*