vineri, 28 martie 2008

NO COMMENT!





Personaje: Nu sunt printesa si Namtigari (a carui zi de nastere este astazi..si cu aceasta ocazie ii spun si pe blog la multi ani, ca sa vada narcisistu' ca-i imortalizez momentul si aici). Sa fii fericit!
Locatie: Apartamentul inchiriat al Nonprintesei, camera colegei de apartament
Cand: Anul trecut in vara
De ce l-am publicat pe blog:
Explicatia lui Namtigari: "Sa vada lumea ca nu esti perfecta sau sa nu te mai creada lumea perfecta..." ceva de genu' :))
Explicatia Nonprintesei: 1. Sa vada lumea ca unele lucruri amuzante nu se intampla doar in filme...si ca poti sa razi in 2 si sa te distrezi...daca ai putina imaginatie.
2. Sa ma vad peste ani si ani...si sa-mi spun: "Frate...chiar nu m-am schimbat" (la comportament ma refer)
MENTIUNE: Personajele din filmulete arata muuuult mai bine in viata reala si sunt imbracate chiar decent. Namtigari...de exemplu, nu umbla de obicei imbracat in hainele Neprintesei, iar Neprintesa...nu sta imbracata numai in pijamale. :))
De asemenea, personajele nu sunt nici atat de retardate ca in imaginile de mai sus, in cazul in care v-ati pus intrebarea.
Vorbesc la persoana a treia pentru ca ma detasez de personajul din filmulet si simt nevoia sa ma justific pentru ca o parte din mine vrea sa posteze filmuletul...din diverse motive dragute, iar alta imi da doua peste cap si-mi spune ca suntem groooaaaznici.
In fine...avea Macy Grey o melodie "Sexual revolution", unde spunea cam asa: "come share your freak with the rest of us", eh, uite ca noi am inceput....cine-i next? :)
Noua ni se pare tare fun filmuletul si de asta-l publicam...sa mai rada lumea...nu de noi, ci cu noi.
Nu cred ca ne mai ramane nimic de zis...lasam imaginele sa vorbeasca in locul nostru... :))

33 de comentarii:

White Shadow spunea...

bineeeeeeeeeeeee anaaaaaa:)))iuhuuuuuuuu, super tare...filmuletele de genul acesta sunt cele mai frumoase amintiri.

namtigari spunea...

ana, urmatoarea data cand am sa ma mai imbrac in hainele tale va fi atunci cand eu si white shadow vom avea 3 copii.

White Shadow spunea...

:)))) namtigari e un apropo cumva:P...ce mai,de miscat te misti bine, iar pantaloni rosii iti veneau demential:D

namtigari spunea...

era o alta exprimare pentru "niciodata" :))
nu stiu cum vedeti voi fratilor pantalonii aia pe mine, dar eu nu ma vad pe mine in ei!!!

Ana spunea...

@ Umbra alba: Ce reactie frumoasaaaa :))) Chiar sunt cele mai faine amintiri :)

@ Namtigari: Ok, astept nunta atunci :))

Anonim spunea...

cand stapanul nu-i acasa...apropos...unde era stapanul?

:o3

Craiasa zapezii spunea...

Sa va bucurati intotdeauna asa de viata!

Ana spunea...

@ Craiasa zapezii: Sper din tot sufletul ca asta o sa facem :)

arina spunea...

Uh, Ana, you got it in your inside :->

Adela spunea...

la multi ani, namtigari! pentru "aniversare si o zi"
foarte amuzanti, mi-a placut coregrafia!

namtigari spunea...

lucrurile neplanuite intotdeauna ies misto

Marius spunea...

tot ce pot sa spun e ca ar fi super sa ne intalnim la o petrece la cineva... :D

imi place ca stii sa te distrezi indiferent de ocazie

pup :*

Ana spunea...

@ Arina: Since i was born :))

@ Adela: :P:P:P Te invat si pe tine daca vrei :))

@ Marius: Mai stii pe unde ne duce viata? Poate ne-om intalni si la dans vreodata :)

Anonim spunea...

imi imaginez pe ce melodie dansa blurica in acea perioada?am cateva titluri..hmmm..ia sa vedem:
queen-don't stop me now
britney spears-Ooops!i did it again
dengue fever-shagadelic rock

:o3

arina spunea...

Of course, of course, dear. :))

namtigari spunea...

pfaaa, gata. inchiriem un club si facem un concurs de dans pentru blogheri.

pimkee spunea...

finally, am auzit vocea din spatele blogului, ce`i drept niste hohote dar esti tare draguta. you 2 guys are soooo talented :)) :*

white shadow spunea...

gata votat, facem un concurs de dans pentru blogheri:))))

Ana spunea...

@ Namtigari: Pfaaaaaaaaaa, gata-i frate!!!

@ Pimkee: Thanks dear, cand vii prin Bucuresti, promit ca te invatam si pe tine :P

@ Umbra alba: Cum, unde, cand? Pe cine chemaaam? :))

blur spunea...

bro, am si io un filmulet cu tine, .., de la un paste, ..., ah! si cu mine am un filmulet de la un paste.. ah! si cu vasile!! ah ah ah!! :)))))))))))))))))))

Lexy spunea...

Super tare filmuletul!!! Acestea sunt cele mai tari momente. Daca erati filmati cu camera ascunsa pun pariu ca iesea si mai tare :)))). Oricum e super!!!

namtigari spunea...

nu cred ma bro!!!!!! daca pui filmuletul ala imi sterg blogul! jur pe rosu!!! :))))

Ana spunea...

@ Lexy: Mai tare de ataaaaat? Doaaamne..nu cred :)) iar daca intr-adevar ar fi iesit...nu l-as mai fi pus pe blog...pt ca "tare" in acest context e echivalent cu "penibil" :)))

Cerculet spunea...

Sunteti draguti ma!
Am ras de/cu voi.
:D

namtigari spunea...

nu-i asa cerculet? trebuie sa o vezi pe ana odata. e o dulce.

anes, nu te umfla in pene :))

Ana spunea...

@ Cerculet: I'm blushing :">

@ Namtigari: Awwwwwwwwwwwwwww. U made my day :*

Stuff spunea...

veri fani as in very funny ;))

White shadow spunea...

pai cine vrea sa participe...cine se mai baga la un concurs de dans pentru blogheri?
Namtigari a fost cu ideea:))))

suflet pierdut spunea...

:))) ce copii nebuni,Doamne! ma bucur sa aflu ca inca mai exista persoane vii pe dinauntru :)

Ana spunea...

@ Stuff: Sanc iou...as in thank you :))

@ Umbra alba: Cinevaaa? Nimeni? Ahh..ar fi fost fun :P

@ Suflet pierdut: Dap..noi suntem persoanele vii. Dap. Prezent! :)

Annoying Bug spunea...

=)) You guys are crazyyyyy. Asta fac si eu aproape in fiecare zi (dansez ca nebuna in camera mea si o fac pe mama sa vina din 3 in 3 minute sa bata la usa si sa ma intrebe daca am spart ceva=))), dar singura si recunosc ca pare mult mai distractiv in 2.:-?

Ana spunea...

:))))) Thank uuuuuu :P:P:P

Anonim spunea...

aratati ca dracu,doamne ce urat e namtigari. wecs.