miercuri, 19 martie 2008

Reclama dom'le! Reclama!

Dragii mei cititori frumosi si destepti,

Simt nevoia sa scriu un post despre noul meu blog si anume : Muzici de nonprintesa. Da, este trecut in dreapta paginii, primul la blogroll, dar am senzatia ca-l ignorati :)
Nu am vrut sa-mi fac un nou blog, insa mi-a trebuit pentru la facultate, iar acum ca mi l-am facut...imi doresc sa fie citit si vizitat.
Ce mai, e Bebe blogul meu si automat tin tare mult la el si-l vreau mare, sanatos si voinic :)
Cam atat am avut eu de zis. Restul...ramane la alegerea voastra.

Va pupa nonprintesa!

15 comentarii:

Desene Animate spunea...

stim domne...nu trebuie sa ne explici din 5 in 5 ca mai ai un blog :))
daca ar fi sa te imit as face ceva de genul
AM AL 2_LEA BLOG..EL ESTE HTTP doua puncte, doua back slash-uri DESENE liniutza COLORATE punct BLOGSPOT punct COM

Ana spunea...

@ Desene: :)))))))) NU esti sanatos !!! :)))))
Si nu am zis din 5 in 5, om rau ce esti :)

Anonim spunea...

un blog nou cu potential....www.postasulcelroman.blogspot.com.....imi place cum scrii....foarte bine

Desene Animate spunea...

@anonim, ana
e clar asta e post publicitate
pai sa incepem atunci
Pe principul cumetriei am si eu cativa protejati pe care va rog sa-i vizitati
http://epidermik.blogspot.com/
http://lauracatuneanu.blogspot.com/
si-mi place cum scrie barbatutu, anume http://namnick.com/
si nu uitati de http://desene-colorate.blogspot.com
:))

Desene Animate spunea...

ah era sa uit de http://drinas.blogspot.com/
:)

Ana spunea...

Alooooooooooooooooo, alooooooooooooooooo baietiiiiiiii!

Draga anonim, nu e asa ca tu nu ai vrut sa-ti faci reclama pe blogul meu, ci doar sa fiu prima care afla ca ti-ai facut blog? :)
Altfel...as fi tare dezamagita..pt ca puteai si tu ca omu, il loc sa te semnezi cu anonim, sa-ti pui linku de la blog...nu?

Goguuuuuuleeeeeeeeee comentarii relevante pentru post!!!! Comentarii relevanteeeeeeeeee, ne-am inteles? :))

Desene Animate spunea...

sunt extrem de relevante. reclama? reclama

Ana spunea...

@ Desene: Corect frate, m-ai inchis :)
Hai ca la postul asta, toata lumea sa-si faca reclama...bonus de la mine :)

blur spunea...

ce sa zic Gogule io acum? sa dau o bere?

evelyn spunea...

sa inteleg ca ti s-a cerut (la facultatea de JURNALISTICA) sa scri un blog tematic, si ca cel personal 'nu era adecvat'. pai din punctul meu de vedere cel ce ti-a cerut asta nu intelege ca un blog adevarat nu se creaza la comanda, nu trebuie sa surprinda 'ANUMITE aspecte', nu e un 'ARTICOL' sau o 'RUBRICA' de ziar cu tema predefinita, si nici macar nu trebuie sa aiba o tema; trebuie doar sa consemneze cat mai bine idei, ganduri, sentimente, evenimente, sau orice alt aspecte din viata autorilor sai, in ordine cronologica. Poate ca ar fi util sa citeasca http://technorati.com/about/.
Cat despre solutia ta, e una ingenioasa, dar melodiile respective poate ca se integrau mai bine tot in primul blog, printre poze si simtiri scrise. Sa ma ierti dar eu o sa raman la primul tau blog.

evelyn spunea...

am uitat sa mentionez ca apreciez sinceritatea din titlu.

Ana spunea...

@ Evelyn: Tu ai mare dreptate..am incercat sa explic si eu seminaristului...dar nu i-a convenit asa ca m-am conformat :)
Intr-adevar, stilul de blog : poze + template am vrut sa ramana acelasi, insa ideea este diferita, iar textele la fel..cel putin eu fac tot posibilul sa nu se asemene.
Insa daca tu doresti sa ramai doar la blogul asta..eu oricum sunt fericita. Merci. Te pup.

Desene Animate spunea...

@blur
Fratioare e bine si bere :)

FARAMA DE SUFLET spunea...

imi place la nebunie talentul tau de a scrie. sublim ! bv

Ana spunea...

@ Farama de suflet: Multumesc tare, tare mult.
Te-am citit si eu pe tine, btw, bine ai venit in blogosfera :)
Inca n-am ajuns sa te descifrez din scris..asa ca la cat mai multe posturi :)