marți, 11 martie 2008

This one I like...This one I don't...This one I like...

Dragii mei frumosi si destepti cititori,

Uite ca a venit si vremea unei noi lepse, tocmai de la Copilu', care suna cam asa: spune 5 lucruri care-ti plac la tine si 5 care nu-ti plac sau pe care ai dori sa le schimbi.

Imi place ca:

1. Sunt optimista, amuzanta si sociabila

2. Ca ma transpun in filmele si serialele pe care le vad...si uneori imi vad viata ca pe o poveste

3. Pun mult suflet intr-o prietenie si in general in oameni. Inca am incredere in ei.

4. Retin versurile si linia melodica la suteeeeee de melodii

5. Am momente in care fac exact tot ceea ce simt si ce-mi trece prin cap, pe principiul : "Viata e scurta"

Nu-mi place ca:

1. Nu spun intotdeauna ceea ce simt si ceea ce ma streseaza la culme, deoarece nu vreau sa creez certuri sau discutii interminabile

2. Sunt mult prea dependenta, din punct de vedere emotional, de oamenii din jurul meu

3. Uneori reactionez absurd si rautacios atunci cand sunt nervoasa

4. Am momente cand ma blochez : mintea si neuronii mi se opresc si intru intr-o stare de letargie si blocare fizica, care ar putea fi echivalenta cu prostia :) Evident ca mi se intampla doar in momentele nepotrivite !

5. De cele mai multe ori, sunt prea evidenta si deloc subtila

Bonus - Mi-as dori sa:

1. Cant la pian

2. Fiu dansatoare profesionista si sa ma pot misca in conformitate cu ritmul fiecarei melodii

3. Stiu sa pictez

4. Am voce si sa cant...m-as vedea undeva pe o scena :)

5. Am cel mai tare motor si sa merg cu 200/h...sau daca nu, m-as multumi cu un Hummer H5

Leapsa merge mai de parte la : Pimkee, Cerculet siiii Baghy . Enjoy people!

10 comentarii:

baghy spunea...

inca o leapsa pe lista. dar o sa raspund ca e de la tine :P

luckydreamer spunea...

Te-am si bagat in blogroll si ti-am dat si o leapsa. :D Sper sa nu te deranjeze una muzicala de data asta. :)

blur spunea...

"Uneori reactionez absurd si rautacios atunci cand sunt nervoasa
" -- "absurd?", "rautacios?" doamne !! iubito, doar astea doua cuvinte le-ai gasit? vai!! as insira io cateva .. :*

Anna spunea...

Hammm.. cred k toti ne comparam macar odata cu un personaj :)

copilmic spunea...

Vaaaaai eu ti-am mai spus tie cat semanam, nu?
Everything applies to me too...
Cat despre bonus... Nu mi-as dori sa cant la pian. Zdrangan din chitara si-mi ajunge. De dans... Sunt cea mai tare dansatoare cand sunt singura acasa, in fata oglinzii. Eventual in pijama. Cica stiu sa pictez... They say I can sing but I don't wanna be a superstar. Am trac. Cat despre motor. OMG nu comentez. N-am varsta minima legala ;))

lara spunea...

multe mi se potrivesc si mie... cat despre subtilitate mi-am dat seama tot citindu-te:)

pimkee spunea...

merciiii pentru lepsuit, n`am mai primit pana acum :)) . si eu vreau sa cant la pian si sa am un motor :>

ana spunea...

@ Baghy: Sunt onorata. Asa sa faci :P

@ Luckydreamer: Sar'naaa. Mi-am facut un blog muzical, se pune? :)

@ Blur: Shhhhhhhhhh!!!!!

@ Copilul: :)) Mi-am mai zis, da.. :)) Asadar, iti mai tb un pic de experienta, un pic de incredere in tine si inca cativa ani in plus..si ai sa fii OK :))

@ Lara: Vaaaaaai Laraaaaa, dar esti asa draguuuutaaaaa :)) Multumeesc :))

@ Pimkee: Hai..ca tu esti tanara, ai timp :))

evelyn spunea...

daca e adevarat ce iti place la tine atunci cu admiratie si invidie afirm ca esti inca un copil frumos. cat despre dorinte, din pacate, par de adolescent sau chiar adult in devenire, si mi-ar fi placut sa fie ceva de genul:

1. Cant la pian
zdrangan la pian, sau sa cat dupa ureche

2. Fiu dansatoare profesionista si sa ma pot misca in conformitate cu ritmul fiecarei melodii
sa pot sa ma zbengui tot asa

3. Stiu sa pictez
pot mazgali in continuare

4. Am voce si sa cant...m-as vedea undeva pe o scena :)
sa visez in continuare

5. Am cel mai tare motor si sa merg cu 200/h...sau daca nu, m-as multumi cu un Hummer H5
sa ma dau cu bicicleta.

Ana spunea...

Evelyn: Multumesc tare mult de comentariu, dar sa stii ca eu chiar fac tot ceea ce ai scris in completarile tale...asadar ma poti considera linistita un adult...cu suflet de copil. Obligatoriu :)
Nu am pus completarile...pt ca am vrut sa-mi las dorintele simple, cine stie daca nu ma impulsioneaza la un moment dat?