luni, 7 aprilie 2008

Bucati din puzzle-ul ce ma compune :

Ciocolata, cafeaua cu lapte, muzica, soarele, pantofii, povestile, marea, luna plina, primavara, stradutele de pe si din jurul Lipscaniului, cafenelele cu scaune,
mese si pahare dragute, fustele, mainile frumoase, sarutul, pozele, sa am mereu ceva de rontait cand ma uit la un film, plantuta mea pe nume Lolo, ca lumea sa
se joace cu parul meu, dansul, cartile, sa-mi dau cu parerea, copacii infloriti, tigarile, rujul rosu, culoarea verde, cerealele cu lapte, prajiturile cu crema, surprizele, cadourile practice, biletelele, sa conduc, camera mea din Bucuresti,
gentile, jeleurile, barfa, mailurile lungi, flirtul, sa fiu sunata noaptea si sa fiu
invitata la dans sau la munte, sau la o pizza in parc, sa ma intrebe lumea:
Ce mai faci Ana? si chiar sa ma asculte atunci cand raspund, Piata Sfatului din
Brasov, replicile inteligente, mirosul de benzina, ceasurile de mana, telefoanele
cu clapita, frappe-ul, inghetata de pepene si fructe de padure, sa vorbesc,
dormitul, invatatul, criticatul, mancatul, uitatul la seriale alaturi de cele 2 zane
ale mele, non-printul meu, aluziile, sa rad, destinul, oamenii sociabili, rochitele
baby-doll, nachos, bacardi, votca cu suc de portocale, lipton ice tea de lamaie,
complimentele, animalele, parcurile de distractie, pizza, intrebarile..............

Evident, acum e randul vostru dragii mei:

68 de comentarii:

Desene Animate spunea...

sex...mancare...sex.

Lexy spunea...

...rozul, movul, cartile, muzica, "CSI Miami", "CSI NY", si eu rontai cate ceva la filme, inghetata...toate aromele, ciocolata Heidi cu alune de padure :P, poza de la birou cu iubitul meu, pixurile (toate culorile), margelele (pe care le fac eu :P), Cola (shame on me), postit-urile alea mici colorate, zambilele, liliacul, lacrimioarele.... si lista poate continua...

Julie spunea...

desenele animate, frezii, verde, balerini, Stella McCartney, britpop, jazz, vara, munte, medicina, ceai negru cu lamaie, 'printzi si bubz', tricouri haioase, anii 30, Audrey Hepburn, cartofi frntuzesti, Ferrero Rocher, cerccei, balerini...si sunt multe altele

Catalin spunea...

Total haotic subscriu si eu:
software,pantaloni camuflaj, club A, Negura Bunget, Llosa, vara, Vama, iarna, tastatura noastra cea de toate zilele, Linux, fasole cu ciolan, Schizopolis, Miller (Henry,Arthur), Handel, camasa verde din anu' I, rasul prietenei mele, stari date de lucrurile care se fumeaza, prima "intalnire" cu un blog, femeia in general (precum si cautarea ei). Cred ca e suficient pentru banalitatea ce ne inconjoara.

Desene Animate spunea...

@julie
sa inteleg ca sunt parte integranta din tine? :D

Anonim spunea...

lacrimile de crocodil,nervii,tipetele isterice...etc.sau astea nu le luam in considerare?

Ana spunea...

@ Desene: Maniac ce esti :))

@ Lexy: Ahh..si eu adooor movul si, apropo, faci margele frumoase? :)

@ Julie: Imi place tare mult puzzle-ul tau...foarte..chic asa :P

@ Catalin: "Rasul prietenei tale"..cat de draguuut. Subscriu la Vama + Club A :D

@ Anonim: Ce ai zis tu..sunt bucatele ale puzzle-ului meu sau ale puzzle-ului tau?
Desi cred ca sunt ale mele, nu?
Le luam in considerare cum sa nu..sunt parte integranta a personalitatii mele :)

nikosita spunea...

ultima luna, indragostit, concerte in suburbia si timisoara, tren, masina, autocar, h20, photoride, balea lac, capra, sibiu, despartire, un mare gol, intercity, lugoj, haine colorate, rochita rosie din titan, primul salariu de la revista ;) snowboarding, zapada, poze, iarba verde, bucuresti, timisoara, stat in camin, cunoscut baieti draguti, distrat, ras, mancat, crafne, suap de rosii, porumbei in piata operei, vaduva bob si dead bunny invasion :)) peter in lumina reflectoarelor, zenit, canon, cunoscut pe el :) indragostit, ploaie, dormit la cota 2044m.... si lista poate continua :P

Lexy spunea...

@ANA: intra pe blogul meu si astept sa-mi zici daca iti plac :D

Lexy spunea...

de fapt pe celalalt blog: http://biju4mygirls.blogspot.com/

Ana spunea...

@ Nico: Cat de draguuuuuut. Ma bucur mult pentru tine :P

@ Lexy: Vaaaaaaaai, cat esti de talentataaaaaaaa. Sunt superbeeeeeee!!!!

Lexy spunea...

Merci :P... Nici chiar asa talentata nu sunt, dar le fac cu placere si sunt mandra de asta

irina spunea...

muzica, jurnalul, nestea, colectia de plase, invatatul, stresul, sambetele din Cub A, prietenii, un pisoi :), meditatiile, filme, lalelele, ultima prajitura facuta de mine si nevoita sa o arunc :">, deviantartul, blugii mei gri, desteptatorul, dansul, ....etc :)

Julie spunea...

@desene animate:
daca esti animaniacs, chilly willy, southpark sau multe altele inseamna ca da

Cerculet spunea...

Muzica mea, incaltarile, ceaiul de mere, inelele din cristal, roacherul meu pletos, vinul rosu, frunzele abia iesite, rosiile, oregano, tiganii, rushdie, saramago, vodka, improvizatiile culinare, dezordinea, mersul prin ploaie, sfidatul regulilor,punkerii, limbile straine, rodiile, blogul, colectia mea de pliculete de orice adunate de prin cafenele/baruri/restaurante,prigat de banane si capsuni, colectia mea de bonuri de casa, DIY-ul, Bucurestiul aglomerat, filmele bune, zapada, pastele si in general tot ce e mediteranean, carnea de miel...
Am bagat si da si nu, sunt amestecate, asa.

blur spunea...

ai uitat de mine

arina spunea...

Heeei ma luati si pe mine in Club A? Nu fac mofturi, vreau doar la un concert Tapinarii. Sunt minora si niciunu' din "astia mari" nu asculta Tapinarii, sau nu vrea sa ma ia >:P
Cat despre mine...
Plaja, conversi, chitara, h20, chestii supranaturale, casti, muzica, dres negru, limba engleza, tapinarii, mcr, "17", poze, postere, chestii personalizate, nimic la fel cu al celorlalti, paturica din petice, "mia si bubu" [vacuta si ursuletul cu care dorm :D], multi ursuleti de plus, rucsac, optimism, zambet, par negru, topait, buline, galben, alb, folk, pacea mondiala, role, skate park [desi n-am mai fost de o caruta de timp], lene, bere, desen, Magheru, Universitate, Cismigiu, Lipscani, desene animate, free hugs, rasta :X, tipi cu plete.

batman cand era mic spunea...

live music, piazza di spagna, costumul meu(de batman), chipul ei intr-un apus de soare, luminile orasului, castro, shiai-ul, cum se vede Brasovul la jumatatea drumului spre poiana, watching on sunday at moto gp with my sister, parcurile(in special primavara, toamna, vara si iarna), pizza din cafeneaua actorilor, desenele animate cu mine(:D), apa plata si aerul curat, feel good - liberty parade 2006, momentele cand viata mea pare un pic desprinsa din filme, Dakota, M&M-urile, ironia si sarcasmul, smart lines and quotes, c'etait un rendez-vous, imnul italiei, my friends, a good comercial, Stewie Griffin, cactusii, club a si cateodata si Expirat, my ringtone, reservoir dogs....., sa mai pun ? :)

BoysLikeGirls spunea...

O sa continui in acelasi mod haotic si aiurit:
Johnny Bravo, frisca, zambetele, radioul in diminetile cu soare, Vama, JD, Seat Leon, slip-ons, mov, verde si rosu, aparatul foto si pozele, Coca-Cola (nesanatos asa cum e xD) si Nestea, blugii negri, "Scrisori Imaginare"- Oct. Paler, mingea si terenul de baschet, teatru, prietenii mei, my Power Ball.. and so on.. xD

arina spunea...

Asa, fiti rai, UNU' sa nu se ofere sa ma tarasca in club A dupa el >:P
Adulti...

Adina spunea...

ploaie, Truman Capote, iarba, copacul, tren, gara, teatru, The Cure, toamna, zodii, Cismigiu, cafea , Magritte, frunze, ciocolata neagra , Lolita, motociclete, Viata cu Louie, zapada, geamuri...

Ana spunea...

@ Cerculet: Pai daca sunt amestecate eu cum imi dau seamna ce-ti place si ce nu? Offf..nu vrei sa te cunoastem, a? :))
Ce e DIY-ul? Sper ca nu e ceva ce stie toata lumea..si eu nu :))

@ Blur: Nope, n-am uitat..esti acolo :P

@ Arina: Te luaaaam ma in club A, te luaaaaam, numa' taci, nu te mai plange :)) Imi plac tare mult cuvintele tale...iti redau in totalitate inocenta..si ma bucur tare mult ca aceasta exista :)

@ Batman cand era mic: Cine esti tu ma Batman, ma? :))
Si mie imi plac m&m-urile..dar cele cu alune :P, si ador si atunci cand viata mea pare desprinsa din filme..ssssiiii, ar tb sa incerci si pizza din Pub 18 :)
Si of course...esti liber sa mai zici ce vrei tu :)

@ Boyslikegirls: Lamurire: Ce inseamna, JD si xD? :))
In alta ordine de idei, as vrea si eu sa citesc cartea lui Paler... tin sa mentionez ca si eu iubeeeesc frisca :P

@ Adina: Ce iarba iti place tie Adino? Aia pe care calcam cumvaaaaa? Eu asa creeeed :))
Eu ador sentimentul pe care mi-l dau garile...dar, doar in anumite momente...

Adina spunea...

iarba pe care te intinzi ca sa poti vedea mai bine cerul. e singura pe care am incercat-o :))

Ana spunea...

@ Adina: Buun, exact raspunsul pe care mi-l doream :)) :*

BoysLikeGirls spunea...

ana ana ana..
JD = Jack Daniel`s
xD = varianta USA pt. ":D" ..

:P

batman cand era mic spunea...

cum mai Ana...., cine sa fiu...?!

...just un dude cu o masca neagra si urechi de liliac..

Ana spunea...

@ Boyslikegirls : :)) Paaaaai...la xD..ma gandeam eu ca e ":D", insa la JD nu m-as fi gandit nici intr-o mie de ani ca e jack daniel's...deoarece prietenii ii spun : "jack" :)))

@ Batman cand era mic: Oh God, stupid me!!! Thanks dude pentru lamuriri...foarte satisfacatoareeeee...
Si in spatele mastii cine se afla? :))

hotzu spunea...

foarte foarte interesanta ideea acestui puzzle.
Ia sa vad ce gasesc si eu prin pusculita micilor placeri ale vietii (fara de care nu se poate): ciocolata, formatia The killers, apa de izvor, aerul de dupa ploaie, tenisul de camp, panselutele, culoarea verde, votca cu suc de portocale ;), berea heineken, copacii infloriti, roller coaster, russel crowe, rachel weisz, rolele, garcia marquez, matematica, ochii negrii, sa ma contrazic, discutiile de pe messenger, blogurile... a, si faptul ca mai sunt foarte multe piese in puzzle-ul meu ca imi e si mie greu sa le mai pun cap la cap.

Cerculet spunea...

Pai bine, fie... Nu-mi plac tiganii, carnea de miel, prigatul de babane si capsuni. In rest ador cam tt ce scrie acolo.
Si DIY-ul e prescurtare de la do it yourself. Ce face Lexy cu bijuteriile de exemplu, dar se extinde in multe domenii.

BoysLikeGirls spunea...

jack or JD tot in stomac ajunge :)).

arina spunea...

Yay!
Si inca o data teoria mea functioneaza: te plangi si castigi :D

Ana spunea...

@ Hotzu: Ahhh..am uitat sa pun si eu aerul de dupa ploie..dar numai cea de vara si mersul prin ploaie..dar tot vara :P
In rest..cuvinte tinere si optimiste, imi place :)

@ Cerculet: Sar'naaaa pentru lamurire in primul rand, si in al doilea..banuiam eu ca e ceva intre tine si prigatul de banane si capsu si carnea de miel :))
In alta ordine de idei si mie-mi plac punkerii..dar mai nou, doar la fizionomie, pentru ca am avut "norocul" sa cunosc pe multi dintre ei...si m-au dezamagit complet. Te pup :*

@ Boyslikegirks: Am inteles. Ai dreptate si tu...ce pot sa mai zic? :))

@ Arina: Offfff, ce ma fac eu cu tine...nu stiu :))

arina spunea...

Stiu eu :))
Ma iei in A. :D

alexandra spunea...

...ochelari de soare, genti mari, mov,verde,roz,negru,alb,flori,telefoane,viteza,vise cu ochii deschisi sau inchisi,bacardi breezer,germana,ras cu gura pana la urechi,lacrimi,pixuri colorate,sex and the city,un nesuferit,cercei,picioarele intotdeauna reci, milioane de post-ituri colorate,paris,muzica la maxim,taize,somn de 12 ore,puma flowing,votca cu suc de portocale, nestea green, mere acre, ciocolata,pantofi,vara,koblenz...
si gata ma opresc :P

ddunia spunea...

leto, caine, primavara, carte, vis, dunare, lubenita,munte, apa, cea mai buna prietena,sora, poze,genti, pantofi, oja, vodka, muzica, prajitura, bucatarie, gratar, iarba verde, soare, sezlong, manuscris, galagioasa, zambet, flirt, joc, secret, intimitate, favorit, ciocolata, aripioare picante, pantofi care imi fac basici, sanie, sailor moon, flori de camp, crimele din midsomer, argint, benetton, etc

persy spunea...

CIOCOLATA...filmele de dragoste, cititul,plimbarile in parc,dansul,ipod-ul,rolele,condusul masinii,shoppingul,iesirile cu prietenii,baiatul de care m-am indragostit:P, dormitul,cluburile,cadourile,fructele, statul pe mess,pizza,marea, florile...etc:))

Ana spunea...

@ Alexandra: Cred ca o sa infiintam un club al oamenilor care beau votca cu suc de portocale :))
In alta ordine de idei..si eu :X gentile mari...si da-mi detalii despre nesuferit :))

@ Ddunia: Ma bucur ca m-ai gasit, in primul rand si in al doilea...imi plac tare mult cuvintele tale si iti multumesc ca mi-ai amintit de Sailor Moon...desenul copilariei mele - eu eram Venus :))

@ Persy: Baiatul de care te-ai indragostit....detalii draga, detalii :))

tallerthanyou spunea...

subscriu la cafeaua cu lapte, pizza, ciocolată şi râs...
mai adaug şurubăreala şi calculatorul şi cam ăsta sunt :)
@blur: n-a uitat!

Ana spunea...

@ Tallerthanyou: Bunaaaaaaaaa si bine ai revenit si sa stii ca te-am citit chiar daca nu te-am salutat oficial pe blog :)
In alta ordine de idei, imi place asta cu surubareala..inseamna ca esti bun la casa omului :))

tallerthanyou spunea...

@};- săru' mâna! dacă tot veni vorba de salutări oficiale.
şi să ştii că măcar cu atât mă pot, întradevăr, lăuda şi eu. la urma urmei am şi diplomă de şurubar :D
te mai aştept, cu toate că nu promit şi cantitate, că nu prea mă lasă timpul

Remus spunea...

Pufarin, Guerilla, 35, camin, natura, senin-cu-un-pic-de-nori, roz, flori roz, flori roz primavara, lumina naturala ( inclusiv luna :P ) , carti, scris, net, shweps, kiddo, mate, mate , cheesburger, Eu, Sinele meu, Dumnezeu, ciocolata amaruie, paduri, Suburbia

Anonim spunea...

Buna!

Am si eu nevoie de adresa ta de mail. Se poate?

Multumesc tare frumos:)

Ana spunea...

@ Remus: Cuvintele taleee...sunt foaaaaaarte ciudate, nu luate in parte, ci asa la un loc, cum mi le-ai spus tu :)
Nu pot sa te descifrez din cuvinte :)

@ Anonim: Buna :) Adresa mea de mail este: nuamchefastazi@yahoo.com
(si nu glumesc, ci chiar asa se numeste). Astept mail, nu? :)

zuzzu spunea...

.....desenul, muzica, fotografiile, cartile, cainii, misterele, liliacul, bulinele, desenele animate, Bacovia, Cartarescu, sa fiu copil, sa port sosete diferite, sa merg uitandu-ma in sus, sa-mi desenez hainele, oamenii cu pistrui, inghetata, sa topai, sa mazgalesc, albastrul, movul, sa ma joc in parul altora si altii in parul meu, sa gasesc melodia potrivita pentru un anumit moment, sa studiez oamenii atunci cand nu sunt atenti, sa visez.

persy spunea...

aaaa..am uitat..pufuletii..mor dupa ei...si dupa wisky cu redbull, vodka cu portocale,vin rosu cu cola....cat despre baiatul de care m-am indragostit altadata...it's a "looong" story:))

Ana spunea...

@ Zuzzu: Bine ai venit draga mea in blogosfera, ca din cate am observat pe blogul tau..esti noua in zona :))
In alta ordine de idei si mie imi place sa analizez oamenii...tot timpuuul!!! :P

@ Persy: Bine, bine...eu am rabdare, numai tu sa fii pregatita :)

moi non plus spunea...

imi plac oamenii, fiecare om de langa mine contribuie la puzzle-ul meu, om bun, om rau..

Ana spunea...

@ Moi non plus: Oamenii sunt un factor decisiv in personalitatea fiecaruia.
De la ei invatam cuvinte noi, cu care putem sa ne reintregim puzzle-ul :)

Ana spunea...

@ Moi non: PS: Eu iti urmaresc povestea cu nebuna..incerc sa ma prind, dar e vag..vag..vag :)

batman cand era mic spunea...

...mie aia cu roz, flori roz, flori roz primavara....mi s-a parut ca seamana cu gol mutu gol....., nu..?, sigur..?, ok...

(desi, si eu ofer flori roz.....)


.................................

trecand peste, interesanta adresa de mail ai mai non-printeso :P - lui batman cand era mic ii placea f tare melodia asta..ii place f tare si acum...o considera cea mai misto' de la cantaretii cu pricina...:P

Ana spunea...

@ Batman cand era mic: :))) Nu fi rau ma :))
Mmmm...ma bucur ca-ti place adresa mea de mail, tu esti si anonimul care mi-a cerut-o? :)) Oricum n-am primit nici un semn de la nimeni :(
In alta ordine de ideeei...cam rar iti faci aparitia mai Batmanisor, mai...
Siiiii...eu nu am uitat ca te-am intrebat cine e in spatele mastii, sau intreb degeaba? :P

batman cand era mic spunea...

...:)

nu intrebi degeaba....insa acum nu pot raspunde...; a-mi dezvalui identitatea atata timp cat pe stazile patriei umbla tot felul de indivizi inarmati si periculosi(nu poti sti niciodata cine anume iti citeste blogul;))...)...ar fi, din pkt de vedere tactic, o gresala din partea mea :P
Va veni insa o zi cand va fi pace si liniste....si atunci vom putea discuta in voie...

trecand la alte aspecte..., nu eu sunt anonimu'...eu n-am probleme de genul...daca vroiam sa iti cer adresa de mail..o faceam ca batman cand era mic;..cat despre rautate...ei bine...pur si simplu nu puteam sta deoparte vazand ceva 99,9% feminin adoptat 101% de catre un tip...pe care il mai cheama si remus....
oki...acum am sa incetez...promit:P

(branding, huh....? ;) )

Ana spunea...

@ Batman cand era mic: U are funny :)) Te rog sa nu fii unul dintre prietenii mei cu personalitati multiple, nu de alta, dar as fi tare dezamagita :(
Deci zici tu ca va veni o vreme de pace si liniste, a? Bineee, te cred pe cuvant atunci.
Branding, da :D

batman cand era mic spunea...

...sti..., se spune ca fiecare persoana cunoaste in medie cam 500 de alte persoane...; dintre acestia, sa zicem, ca 10 sunt prieteni relativ apropiati........, ei bine, pe mine ma gasesti intre ceilalti 490 :D(vreau sa spun ca....i'm not one of your friends...i'm just an acquaintance :P )

si eu sper sa vina linistea si pacea....insa, in acest moment tunelul este un picutz lung iar luminita nu prea se vede(eu nu o vad) :(

cam atat aici...see u at "the branding section"...

Ana spunea...

@ Batman cand eram mic: Bine atunci, nu-mi mai bat capul...o sa aflu candva daca o sa aflu, daca nu, nu :)
Interesanta teoria cu prietenii...si foarte adevarata :)
Hai ca ne vdm in partea ailalta...discutand despre subiect, evident. :P

Simina spunea...

albastru, mov, verde, rece, vant, soare, iarba, cer, mare, apa, oameni, prieteni, rasete, comunicare, zambete, par ondulat, par cret, par drept, schimbare, nehotarare, greseli, realizari, victorii, armonie, multumire, scandal, nebunie, imaturitate, maturitate, sfaturi, orgoliu, gelozie, generozitate, superficialitate, bolero, tenesi, balerini, sport, inot, gramatica, literatura, carti, uman, scoala, liceu, tinerete, adolescenta, euforie, tristete, rusine, furie, bucurie, impacare, virtual, blog, scris, parfum, arome, culori, tesaturi, haine, dezvoltare, psihologie, nou, curiozitate, baieti, indragosteala, repede, sfarsit, inceput, flirt, saruturi, roseala, strategii, complimente, cadouri, muzica, coldplay, flori, trandafiri, pur blanca, cartofi frantuzesti, poiana cu lapte, fotografii...

Remus spunea...

batman... acelea au fost coordonatele ultimului meu an..

Si chiar daca ar fi fost 1000% feminine.. I don`t mind.

faza cu florile roz a fost o incercare de metafora.

Si Mutu nu imi place deloc :P

Ana spunea...

@ Simina: Cat de mult imi plac cuvintele tale...simt ca te caracterizeaza la perfectie..chiar daca te cunoasc doar din scris..
Si eu am uitat sa pun "curiozitate" la mine, cred ca asta e primul cuvant care m-ar caracteriza in proportie de 70% :P

suflet pierdut spunea...

Hai fie,ma alatur si eu :D well,let`s begin.. in primu` rand,marea,my special friend(not the imaginary one) ;))greierii din noptile de vara si mirosu` de tei,caii,muzica buna ce te face sa simti ca traiesti,choco de toate felurile,dar mai ales cea cu alune de padure,apusu` de soare,flower by kenzo,o iubire neimplinita,un alt suflet ratacit,ploaia de vara,noptile la club,tequila,cartile,dansu`,zambetul lui,piata unirii,anticariatele,mirosu` de cafea,albastru cerului,fotografii,anii `60,cromatica frunzelor de toamna,bad guys,medicina,ras in hohote,somnu` de dupa-amiaza(cand apuc),floarea de mac :X, e.m remarque,ale tineretii valuri,optimism,fericire,oja rosie,galben,negru,toporasii si Captain Planet.

Ana spunea...

@ Suflet pierdut: Bine faci :)
Ia sa vedem: prietenul tau special..cat de frumos, sa-mi spui intr-o zi mai multe despre el :)
Eu am prieten imaginar: il cheama Dudu si de vreo 2 ani este plecat in Caraibe cu iubita lui...:)
Ploaia de vara, mirosul de tei, oja rosie, mirosul de cafea, o iubire neimplinita, optimism, fericire....am si eu toate aceste cuvinte si prin faptul ca tu le-ai spus, parca ma umplu de energie..atat de puternice sunt :)
Plus de asta, ma fac sa ma simt si foooarte tanara, pe tine nu? :P

suflet pierdut spunea...

Intotdeauna am asociat oja rosie cu iesirile la club ,gen 'girls night' :) Da,sunt foarte puternice si emana muuuuuuuuuuulta energie pozitiva,cause you are young,fresh and green :)) Fericire,as vrea sa raman mereu o adolescenta.

Ana spunea...

@ Suflet pierdut: Exaaaact, muuulta energie pozitivaaaaaa :)
Si eu mi-as dori fix acelasi lucru :P

angel spunea...

viata!

Anonim spunea...

bai ma fascinezi jur :| :)

Ana spunea...

@ Angel: Minunat zis :P

@ Anonim: Caaaaaat de draaaaguuuut!!! Merciiiiiiiiii!!!!

Lauru spunea...

gadgeturi, flirtul, pierdutul vremii, making fun of people, cola, energizantele, bauturile spirtoase in general, tequila in special, pokerul, masinile rapide, tipele, vanatoarea , the catch and release program :P , serialele, filmele cu ninja albi si ninja negri , unde castiga ninja albi, mamaliguta cu branza facuta de bunica, action figures, snowboard, ochelari de soare, familia, ciocolata, somn la cinema, wolverine, iphone, chestiile gratis, cafeaua, kent 8 , statul pe hi5 si autovit(pe ambele vanezi dar chestii diferite), mcdonalds, scorpionii, conturile , zeama de scandal, adrenalina, pub 18 , biliardul , pizza , salitos, adidas, bluful, si nu in ultimul rand PUFul

Ditsa spunea...

Rasul, zambetele, cafeneaua Lulu, ploaia in zile de vara, plimbarile in ploaie, imbratisarile, cafeaua cu lapte, iaurtul, Eugenia, cartile politiste, sentimentele, lacrimile, suferinta, puterea, incercarea de a fi dura, poezia, teatrul, barfa, rujul rosu, culoarea albastru, muzica rock, o tiara rupta, speranta, clatitele, unghiile rosii pentru zile negre, bonsaiul meu Tzucky, motanul Garfield, mesajele nocturne, biletelele, parcurile, soarele, culorile, vara, primavara, toamna, iarna, dansul, copilariile, a fi baietoasa cand celelalte sunt pitipoance, cearta zilnica cu fratele meu, speranta ca intr-o zi se va intoarce la mine si ii voi putea face la fel de mult rau, iluziile...

Ana spunea...

@ Ditsa: Foarte, foarte frumos :)