joi, 15 mai 2008

Vorba lui Blur

"Cand eram mic eram convins ca pot sa zbor.
Chiar m-am gandit intr-un an, inainte de 2 mai, de ziua unui verisor de-al meu ca vroiam sa ii fac cadou faptul ca am invatat sa zbor. Eram eu sigur ca o sa invat pana atunci sa zbor si ca o sa-i arat si lui, in dar de ziua sa.
Fiecare cu visele lui, cu super-eroii lui, ..., culmea ca pana la adanci batraneti ne tot bantuie si ne fac sa zambim aceste vise, aceste povesti.

Mama mi-a spus mereu sa gandesc in culori calde! M-am gandit mereu la ce a vrut sa spuna... cum adica sa gandesc in culori calde?
Ei bine, cu timpul am descoperit ca cel mai usor sa gandesti in culori calde e sa te gandesti la visele tale. Sa te gandesti la CE VREI SA AI, la CE ITI DORESTI.
E cel mai usor sa vizualizezi zambind restanta de anul trecut si exact momentul in care te uiti pe listele din avizier si iti citesti nota de trecere din dreptul numelui tau. E usor sa faci din acest gand ceva cald, "light", linistitor, ..., ceva palpabil, aproape de tine, sa simti ca esti in fata avizierului si citesti nota de trecere, zambetul si emotia promovarii.
Dupa ce ai fabricat in culori calde aceasta dorinta, mai mult ca sigur ca vei reusi sa inveti fara sa stai stresat si cu stari negative, si sa ti se implineasca.. dooh!

Visele cele mari.... visele cele mari trebuiesc pastrate continuu in aceeasi forma, in aceleasi culori. Eu visez si imi doresc o casa cu ferestre imense, gradina mea de trandafiri mai mare decat cea pe care o am la tara.
Visez la o familie fericita si unita, visez la liniste si bucurie in casa mea cu geamuri inalte. Imi ofera pace dorinta asta. O am de mult, iar casa e la fel, ferestrele-s la fel, gardul si trandafirii sunt la fel de cand am fabricat visul.
Am imaginea clara a ceea ce imi doresc si sunt sigur ca am sa am pentru ca de cate ori inchid ochii ma vad acolo. Totul e la o intindere de brat, e palpabil, facubil, realizabil si in culori ... :)

Va zic: visati in culori calde si tineti la visele voastre. Oricat de mici, oricat de mari ar fi. Daca stii sa iti doresti sa zbori, ai incredere! ca o sa inveti s-o faci.
Va doresc o viata in culori! "

14 comentarii:

Krizalid spunea...

the secret, film sau carte iti recomand sa iti arunci un ochi....e cam ce ai zis tuh...dar zis de altii, in alta forma...visul asta in culori...poate sa fie el si albnegru...tot se realizeaza...cand ai senzatia ca ceva rau se va intampla...tocmai esti dat afara de la examen de un oarecare supraveghetor si se duce pe apa sambetei viziunea cu lista promovatilor...trebuie sa invatam sa gandim pozitiv...nu stiu de ce te-am luat in categorie cu mine, probabil tu deja o faci, dar nu imi place ideea de a fi singur

Ana spunea...

Krizalid: E foarte bine ca nu te vezi singur...deoarece mai mult ca sigur nu esti :)

"The secret" s-a vazut..si e cat se poate de real..
Postul nu a fost scris pe baza lui..insa acum ca ma uit in profunzime..exista oarece tangente :) Ideea oricum ramane valabila: cand iti doresti ceva extraordinar de mult...fii sigur ca o sa se intample :P

Jean spunea...

ana, debordezi de atata optimism! sa-mi comunici si mie de unde l-ai cumparat/gasit/fabricat/creat si mai ales cum...pentru ca, eu personal, nu reusesc sa am culori calde in minte si ochi...la mine e totul albastru (nu blue)..ca la nebuni :p

Ana spunea...

@ Jean: Intreaba-l pe Blur draga mea, ca-s cuvintele lui..el debordeaza de optimism..eu sper sa ajung si eu asa...luni..:))
Pana atunci..visez in culori..nu? :P

Annie spunea...

Cat timp sunt culori calde, vesele, luminoase - si nu sumbre si apasatoare, ar trebui sa ne balacim cu totii intr-o lume colorata.:)

Ana spunea...

@ Annie: Ca bine zici fata draga..atunci..asa sa fie! :)

Anonim spunea...

@krizalid ... la sfarsit ai reusit sa te focusezi pe o chestie negativa"nu imi place ideea de a fi singur", cand iti doresti ceva nu trebuie sa ai negatie pt ca deja te indrepti catre partea care nu trebe

eu citit cartea ... iar ca sa ma leg si de ce scris ana, culorile sunt vitale in viata unui om, culorile incarca, visele iti dau tarie sa mergi mai departe si te inalta macar 2mm de la sol ;)

Ana spunea...

@ Anonim : Eu nu scris postul..ci Blur..:), insa iti dau dreptate..e atat de frumos sa traim, visam, iubim, mancam, respiram..in culori..

lara spunea...

asta imi aminteste ca am stat aproape o zi intrega incercand sa vad toata lumea doar in alb si negru dar nu prea mi-a reusit:)...

Julie spunea...

apropo de vise...mi-a zis profa de psiho din anul 1 ca de regula, acolo unde te proiectezi sa fii si tii la 'proiectia asta' -pe care tu o numesti vis- acolo vei ajunge, pentru ca inconstient vei face tot sa ajungi acolo.

blur spunea...

lara - think pink baby! :D asa iese cam tot timpul..

julie - nu este important sa te gandesti la "cum", ci la "unde". tine la proiectia ta si toate lucrurile din jurul tau se vor aseza in asa fel incat sa-ti favorizeze circumstantele de a ajunge acolo... incercat, reusit, demonstrat... :)

tallerthanyou spunea...

dragul de el... un înţelept (poet) răzvrătit. frumos zis!

pimkee spunea...

ce frumos.

blur spunea...

blackmetal - intotdeauna cu placere. restecpa!

pimke - multam fain! mai am un post pentru blogu` Anei, numai ca tre` s-o conving sa ma lase.

Cine ma sustine? :))