vineri, 13 iunie 2008

??????????????????

Mereu am discutat despre cum fac fetele cand sunt indragostite: se inrosesc, zambesc stupid, sunt mai blande, dau mesaje, fac lucruri dragute, se imbraca mai frumos pentru el, ii pun intrebari stupide, ii soptesc din ochi ca-l plac...
Insa una dintre intrebarile mele constante a fost : cum iti dai seama cand un baiat te place?
Exista prima varianta, cea previzibila, plauzibila si absolut deloc subtila : iti cere numarul de telefon, te suna din senin, iti face mici cadouri, se comporta frumos numai cu tine, te invita in oras si azi, si maine si peste 3 zile, vorbeste toate lucrurile din lume cu tine, iti aduce flori sau chiar te asculta atunci cand vorbesti.
Si evident exista si a doua varianta, in care presupusul amorezat nu prea face toate lucrurile de mai sus, face altele si mai important decat atat, tu simti ca el te place.
De ce, cum, cand?
Astfel, el iti zambeste frumos ori de cate ori te vede...si nu orice zambet, zambetul ala, care te dezbraca si te imbraca din priviri...
Te invita in oras, unde vorbiti despre vrute si nevrute, incat la finalul serii simti ca s-a creat o legatura puternica intre voi, insa a doua zi nu te mai cauta...si nici peste inca 5.
Daaaar, urmatoarea data cand va intalniti, la fel de frumos iti zambeste, vorbeste, priveste, gesticuleaza...
Te suna sau iti scrie un mail in care-ti spune cat de dor i-a fost de tine si ca s-a trezit gandindu-se la tine...si ca ar vrea sa va vedeti. A doua zi nu zice nimic, ca la sfarsitul saptamanii sa te sune iar si sa te roage sa-l ajuti cu ceva.
Tu, zambareata...accepti...
Aveti flirtul vostru, cuvintele voastre cheie, surasul cu subanteles, buza de jos muscata si obrajii rosii...dar atat.
Oricand e loc de o mica tavaleala pasionala, dar niciodata de o plimbare in parc si o inghetata cu zmeura.
Mereu esti disponibila pentru el, dar el niciodata pentru tine..

Fetelor ce se intampla?
Ne plac acesti baieti sau doar se joaca? Sunt timizi si nu stiu sa ne spuna in cuvinte ce le zace in inima sau le e drag de mor atunci cand ne vad...si doar atunci?
Mult timp mi-am pus aceste fantastice intrebari, muuult timp mi-am consumat neuronii facand scenarii peste scenarii, punand bucatelele de puzzle in asa fel incat sa-l scot pe el bine si pe mine iubita, incat, sincera sa fiu...am obosit.
Cu ajutorul prietenelor mele care m-au pus: sa semnez contracte sa nu-l iau pe messenger, mi-au tinut lectii intregi, logice si bine argumentate, mi-au ascuns telefoanele sa nu-l sun in momentele de euforie maxima, mi-au aruncat cele mai urate priviri, de genul - m-ai dezamagit, mi-au zis ca-s proasta, ca NU ma place, ca eu pic RAU si dupa infinite alte intamplari, plansete, sfaturi si timp...m-am prins.
Si mai mult de atat, am reusit sa inteleg ceea ce am zis mereu: cand un baiat te place te cauta!!!
Fetelor, oricat de timizi, neindemanatici, curvari, sex-simboluri, prosti, balbaiti, neprihaniti, ocupati, nehotarati, sau orice alta scuza le-ati gasi...un baiat cand va place va cauta. E atat de simplu. De ce?
Pentru ca: nu se poate gandi decat la voi, pentru ca atunci cand ia telefonul in mana automat se gandeste sa va sune, pentru ca daca nu are numarul vostru, o sa faca rost de el...
Pentru ca va place si inima ii bate cu putere, si creierul ii este endorfinizat si mana ii tremura si vocea ii sta in gat.
Pentru ca se poate si au existat cazuri si pentru ca instinctul ii ghideaza pasii si sufletul...
Oricat de greu ar fi sa renuntati la iluziile roz pe care vi le-ati cusut cu atata grija, incercati sa aveti undeva in coltisorul stang al inimii, certitudinea ca daca el va place, va iubeste, va vrea, va doreste, mai mult ca sigur va face ceva in privinta asta!
Iar daca nu, cine stie, poate chiar exista exceptii, dar daca si ele au murit, aveti in minte ca nu el este pentru voi...si oricat de mult v-ati dorit sa fie, oricat de mult ati visat colorat la el si v-ati imaginat impreuna de mana...nu se va intampla.
Nu vreau sa ramaneti cu ideea ca este un post trist...ci unul care sa va dea speranta.
Dragi barbati, care-mi cititi postul, ideea se poate aplica si la voi la fel de bine ca la noi : daca ea va place...de cele mai multe ori, va va da de inteles asta :)...si chiar e foarte usor sa va prindeti.

49 de comentarii:

iulia spunea...

Multumesc pt ca m-ai trezit un pic la realitate! :)

moise.alexandru spunea...

cam asa este..nici un baiat care te place nu poate rezista fara sa te caute , fara sa vb cu tine chiar atat de mult...maxim 3 zile..ca doar si noi ne jucam ...ca si voi ..altfel nu ar tentatia si satisfactia ; tipul descris de tine la inceput sigur mai are pe cineva!ciao!

tricks spunea...

>:D<

molecula spunea...

da,asa zic si eu,si am ajuns la concluzia asta dupa ce mi-am luat multe tepe,iluzii,vise,dezamagiri...daca te place te cauta, si nu exista scuze :P

sa-ti zburde ielele prin par spunea...

Hmmm...sa fie o banuiala sau sa stiu despre cine vorbesti tu aici...poate e...nu stiu. :)

Julie spunea...

adevar ai grait

persy spunea...

postul asta trebuia sa mi-l dedici acum un an poate ma trezeam si eu la realitate...ai foarte mare dreptate, numai ca noua ne km place sa visam

Dana spunea...

Cum a spus Iulia, in primul comentariu, mersi. Cred caaaa am inteles unde am gresit. Ah, si chiar m-ai inspirat pentru o viitoare postare menita sa fie analiza a experientei stupide tocmai traite. Haha, ce amuzant acum ca ne dam seama... :)

Dana spunea...

Se poate sa fim numai noi cele care viseaza ??? Ei nu, niciodata ??? :))

lust spunea...

hy! Iti citesc blog'ul de aproximativ 3 luni...si cu fiecare post aveam senzatia k citesc ceea ce gandesc sau simt...iar postul asta l-am citit dupa 2 sapt,dupa ce m-am trezit si eu la realitate....numai k a trebuit sa treaca 6 luni,timp in care s-a jucat cu mintea mea...sau mai bine zis,timp in care i-am permis sa faca asta... Ideea e k ai dreptate:daca te place,te cauta!! good work,btw!:)

aura spunea...

mda...o fi cineva care nu a trecut prin asta? :P

LittleMissHappy spunea...

e bine ca ti-ai dat seama..mai bine mai tarziu decat niciodata.
i like your blog. si imi place ca spui lucrurilor pe nume. my congrats :)


xoxo
te-am adaugat si in blogroll-ul meu :) hope you don't mind.

Ana spunea...

@ Iulia: Cu multa placere ;))

@ Moise Alexandru: Multumesc pentru confirmare draga Alexandru, insa nu stiu ce-ti veni cu tipul descris de mine mai sus, adica nu ma asteptam sa-mi zici daca are sau nu pe altcineva...pentru ca nu asta era ideea, dar daca tu ai adus asta in discutie, ce pot sa mai zic? :)
Merci de comentariu si te mai astept :P

@ Tricks: :P:P:P Pup!

@ Molecula: Normal ca ai ajuns la concluzia asta dupa multe lucruri naspa..altfel nu am mai fi fost in stare sa dam sfaturi, nu? :))

@ Lebaduta : Despre cine vb eu aici? :-?? Vb despre o tipologie de om, nu despre cineva anume..dar daca pe tine te duci gandul la cineva anume..astept lamuriri pe mess :)

@ Julie: Sar'na!!!

@ Persy: Imi pare rau, dar acum un an, nu eram in stare sa dau sfaturile pe care le dau acum si mai ales sa cred in ele...dar eu zic, mai bine mai tarziu decat niciodata :)
Si da, ne place sa visam..si o sa mai visam mult timp de acum in colo...

@ Dana: Sunt convinsa ca si ei viseaza...uneori poate mai mult decat noi..
Ma bucur ca te-am inspirat, insa tu mai ai timp sa mai gresesti si sa-ti creezi propriile tale invataturi..
De fapt, fiecare dintre noi mai are timp sa mai greseasca..
Tot ce vroiam sa zic, e ca ma bucur ca ai realizat ceva, insa nu-ti fie teama s-o mai dai in bara grav..pentru ca esti la varsta :P:P:P

@ Lust: Hey, ma bucur tare mult ca esti bine acum..
Jocurile...cred ca sunt ceva nativ la unii oameni, iar datorita lor poti intra intr-un cerc vicios din care cu muulta greutate ai sa mai iesi :)
Iti multumesc ca ma citesti, te pup!

@ Aura: Chiar nu cred :))

@ Little miss happy: Merci tare mult de apreciere :) Nu ma supar ca m-ai adaugat in blogroll, chiar sunt incantata de idee ;))

LittleMissHappy spunea...

yey :)

..pai..ne mai "auzim" :D

xoxo

Dana spunea...

Hmm da am suficient timp pentru o groaza de greseli :))) dar e si mai ok daca inveti din greselile altuia, in loc sa le repeti si tu la nesfarsit :P
anyway nice, very nice post.

Lexy spunea...

Of mai Ana, cata dreptate ai!!! Dar stii tu cum suntem noi, uneori ne place sa ne amagim, sa credem ca ne iubeste, ca e mai timid sau poate nu-i plac relatiile serioase. Eu asa am crezut, pana am aflat ca el avea o relatie serioasa care dura de ceva timp, ca tinea la ea , dar tinea mai mult la el, dupa cum singur mi-a marturisit, ca s-a indragostit de mine, dar ca i-a fost teama si nu putea s-o paraseasca, ca ii era teama (abureli)... oricat mi-au spus prietenele mele ca nu ma iubeste, ca tot ce vrea este sa se distreze, eu nu le ascultam, pentru ca-l iubeam, sau cel putin asa credeam... dar intr-un final mi-am dat si eu seama cum este cu adevarat.
Asa ca, pana la urma, oricat de mult ai tine la prietena ta si i-ai dori tot binele din lume, pana nu isi da ea singura seama de ceea ce se intampla, fii sigura ca n-o sa cedeze asa usor...

moise.alexandru spunea...

@Lexy dupa cum spuneam si eu..daca nu te cauta ori nu e interesat ori are pe altcineva si pe tine te cauta cand are chef de altceva ...

oxygen spunea...

cat adevar:)

Ana spunea...

@ Little miss happy: Mai mult ca sigur :)

@ Dana: Foooarte matura gandire, bravo, ma bucur super mult, mi-ar fi placut sa gandesc si eu asa la varsta ta, deaorece eram mai mult genul: EU tb sa gresesc, ca apoi EU sa dau sfaturi, de ce sa spun ca am invatat de la altii ? :))
NU E BINE ASA!!!, deci sincera sa fiu...cama sa sunt si acum :P:P:P

@ Lexy: Dar stiu ca ai avut si tu o viata palpitanta :) Insa ceea ce ai zis in finalul comentariului nici ca putea sa fie mai adevarat!

@ Oxygen: Multumesc :)

aprozarnet spunea...

e ciuciu:)

nu-ti dai seama cand esti din interior...chiar dc pt oricare altii e clar si limpede

nu cauti ce vrei
...chiar dc vrei,da:)

ps: moise.alexandru cred ca e un romantic care a iubit toate fetele pe care le-a iubit, una dupa alta :)
toata lumea iubeste, e plina de iubire...da, da pe ei insisi :) de-aia spera inca dinainte sa gaseasca iubirea perfecta..tot pt ei:)

si e normal, pt inceput, si la sf unii se poate sa ajunga sa se iubeasca...chiar mai mult decat pe sine pe celalt

da` in nici un caz aia care iubesc toata ziua, pe toata lumea:)

aprozarnet spunea...

corectie: moise.alexandru ... care a futut toate fetele pe care le-a iubit, una dupa alta

moise.alexandru spunea...

da, le-am iubit pe toate pe care le-am iubit:)))

Ana spunea...

@ Aprozarnet: Ai fooost extrem de vag...:)) inca incerc sa-mi dau seamna ce ai vrut sa zici..cred insa, ca sunt pe drumul cel bun ;))

@ Moise alexandru: funny line :))

aprozarnet spunea...

deci...e bine:)

Teapot spunea...

you tell 'em, non-princess, cause you tell 'em good.
ok, se accepta varianta " i se scurg ochii dupa alte cosite, pielea ta nu e destul de buna, creierul tau nu e destul de compensatoriu, fundul tau nu striga "pitzi".
Dar ce se intampla atunci can nu are alte cosite si pur si simplu nu te place. si-a dat seama de asta, desigur dupa vreo doua saptamani, si ceva a aparut peste care nu poate trece. nu stii ce si nu o sa stii niciodata ce si asta te face sa crezi ca poate ti-a curs nasul intr-o zi sau ai uitat sa te dai cu fond de ten si s-a ingrozit. and we're back in the circle

hotzu spunea...

Postul asta se leaga foarte bine cu 2 melodii de la formatia mea preferat: Taxi.
*"Jumatatea mea, cantecul asta-i pentru tine/ Asculta-l bine si cauta-ma, cauta-ma, cauta-ma tu"
*"Unde cauti tu, unde cauti tu iubirea/Nu stii ca-i aici?"

A fost o reala placere sa citesc acest post pentru ca: majoritatea adolescentilor cunosc aceste amanunte dar nu le observa decat la cei din jur. E usor sa iti dai seama ca fata x il place pe baiatul y care la randul lui o place pe fata z. In schimb, cand aceste mici jocuri ale seductiei te au pe tine in prim-plan: nimic nu e ceea ce pare, totul e atat de complicat incat nici nu poti sa iti dai seama daca ti-a zambit pe furis sau a zambit pentru ca si-a amintit ceva amuzant si din intamplare privea in gol pe directia pe care te aflai tu. Cum zicea si proverbul ala: "nu vede padurea din cauza copacilor."

Ana spunea...

@ Aprozarnet: Dap..e bine :)

@ Teapot: :)) Ce mi-ai zis tu in ultima parte a comentariului..mi se pare scuze penibile din partea lor. Da, intr-adevar n-ai sa stii..insa revin, daca cineva te place, te place..prin urmare nu se da inapoi de la faptul ca ai un ochi verde si unul albastru :) Nu?

@ Hotzu: Very true :)) E tare asta: daca zambeste din cauza ta, uitandu-se la tine, cand de fapt el a vazut ceva in dreapta jos, fix langa locul in care erai tu pozitionat/a :))

margaux spunea...

...te am gasit in on nr.3,pag 73...sincer, nu sunt a blog fan, si tot la fel de sincer iti spun ca este singura adresa pe care am accesat o din proprie initiativa...impresia lasata de nume cred.Referitor la subiectul revelator pt multe dintre noi ..poate ca nu sunt doar ei de vina ca noi ne iluzionam...la urma urmei, cine se complace in jocul lor?!acceptam asta pt ca vrem, pt ca ne place,pt ca visam...si cand visam interpretam cum ne convine noua mai bine. si noi, fetele, facem cam la fel, adica cautam compania baietilor, dar de multe ori doar pt amicitie, si nu de putine ori, amicul incepe sa simta mai mult ....pe mine ma suna(fat frumos, nu amicul:-), ma cauta, il afecteaza cand nu sunt receptiva la ceea ce face...but still. totul e raportabil la fiecare dintre noi...cel mai usor ar fi sa ne menajam sufletul, sa il pazim de dezamagiri, sa incercam macar sa nu mai cadem prada unor instincte...oricum, vorba aia cu ceea ce nu te doboara, te face mai puternic, e valabila si pt suflete inecate in iluzii.ciao!

Ana spunea...

@ Margaux: Hey, merci ca ai dat sursa asta 1 :)
Si 2, iti multumesc ca ai intrat pe blogul meu, mai ales ca nu esti fan bloguri..si ca ai lasat si comentariu. Apreciez tare, tare mult!
Cat despre ceea ce zici, nu poate fi decat adevarat...insa e mai usor de spus decat de pus in practica. Daca iti pazesti sufletul de dezamagiri si iluzii, care mai este sansa sa ajungi sa simti ceva autentic?
Pana la urma, cred ca totul este un joc vicios...iar noi suntem cei care tb sa-l invete sa-l joace si mai ales sa-l "danseze" cat mai bine.
Te mai astept pe aici! :)

Annie spunea...

Sa nu uiti de accesele de timidate si nesiguranta, cand lor le e teama sa ne caute, pentru ca se tem de reactii negative, pentru ca au emotii, pentru ca i-am luat la misto si se tem ca ii luam pe nepregatite si n-o sa stie cum sa reactioneze, pentru ca...

In fine, daca intr-adevar ne plac, pana la urma, intr-un fel sau altul, ne cauta sau ne dau de inteles ca ar vrea ceva... chiar daca le vine mai greu!:)

Oricum, ne plac atat timp cat nu parem disponibile, cum stiu ca am picat in plasa, cum se plictisesc...

moise.alexandru spunea...

e distractiv sa nu pari disponibil/a , dar pana la un punct si in nici un caz daca te place nu se plictiseste..bine ca trebuie sa mai contribui si tu acolo ...

Lexy spunea...

Chiar e adevarat... o stiu din proprie experienta, dar si din experienta uneia dintre prietenele care in momentul in care eu sufeream "ca o zambila" (citez alta prietena) dupa EL si imi imaginam diverse scenarii ca sa-i gasesc scuze ca nu m-a cautat de cateva zile, prietenele mele incercau sa-mi deschida ochii... dar cum dragostea e oarba, nici nu vroiam sa aud, nici sa vad ceea ce era destul de evident...
Prietena mea a patit ceva asemenator, doar ca la ea a fost mult mai rau, pentru ca el era un nesimtit in adevaratul sens al cuvantului, genul care se astepta sa fie intretinut de iubita... bine ca n-a tinut mult, decat cateva saptamani, timp in care prietena mea n-a ascultat sfatul nostru, dar si-a dat singura seama ce-i poate pielea.
Si ai dreptate cand zici ca daca te vrea te cauta: iubitul meu actual a renuntat la prietena lui din acel moment pentru mine, pentru ca i-a placut de mine, pentru ca a simtit ca vrea sa fie cu mine :)

Ana spunea...

@ Annie: :) Timiditatea..si pe aia o depasesc draga Annie, daca le ard calcaile..iti zic eu din surse sigure :)
On the other hand..faptul ca nu suntem disponibile atrage..pana la un punct, but than again, unui tip care te viseaza zi si noapte nu-l intereseaza absolut DELOC daca ai tu prieten sau nu :)

@ Lexy: Dap..pana nu se prinde ea singurica..putem sa ne batem gura ani la randul..
In ceea ce priveste finalul tau fericit, ma bucur tare mult: inseamna ca ai langa tine un barbat hotarat si indragostit :)

angel spunea...

auzi... asta e un post pentru noi sau doar pentru tine? dupa cum l-ai scris, inclin spre ultima varianta.
ma intreb chiar o exista vreo fata care sa fie intr-atat de gasca sa nu isi dea seama de ce ai scris tu p-aici? daca raspunsul este "da", inseamna ca omenirea este in regresie mai dihai decat am presupus eu.

Ana spunea...

@ Angel: Chiar asteptam pe cineva ca sa spuna pe invers ce am zis eu.
Nu e vorba ca este un post pentru mine sau pentru voi, este pentru amandoua partile asta 1, iar 2, cele mai simple lucruri sunt cele de care te prinzi cel mai greu.
Vezi ce zice Octavian Paler in "Avem timp" - lucruri ataaat de evidente, insa cand le citesti par adevarate revelatii...

Anonim spunea...

Concluzia ta cum ca daca cineva te place, te cauta, este cat se poate de gresita. Tu consideri ca o persoana A place o alta B doar daca stie B - doar daca este reciproc. Daca eu plac pe cineva, dar este intr-o relatie, hmm? O plac; dar n-o caut - din mai multe motive.

Si, da, poti trai fara persoana aceea pe care-o placi. Numai ca nu puteti voi. Trebuie mai intai s-o consumati, sa va plictisiti de ea.

Niciodata sa nu mai dai sfaturi. Nu fiindca n-ai fi in stare. Din cate citesc, dimpotriva. Dar, domnisoara, dragostea este subiectiva. Nu e universal aplicabila. Sentimentul acela despre care vorbesti tu inseamna mult mai mult decat un papa-lapte care trebuie neaparat sa fie cu persoana pe care-o place.

"E atat de simplu. De ce?
Pentru ca: nu se poate gandi decat la voi, pentru ca atunci cand ia telefonul in mana automat se gandeste sa va sune, pentru ca daca nu are numarul vostru, o sa faca rost de el...
Pentru ca va place si inima ii bate cu putere, si creierul ii este endorfinizat si mana ii tremura si vocea ii sta in gat.
Pentru ca se poate si au existat cazuri si pentru ca instinctul ii ghideaza pasii si sufletul..."

Vazusi mult filme de dragoste observ. Eu cred ca tu vrei sa fii cautata daca esti placuta de cineva.

Ana spunea...

@ Anonim: Hei, m-ai inteles gresit: eu nu am zis ca A place pe B doar daca B stie ca-l place A.
Eu am zis ca daca A place pe B si nu se poate gandi decat la B, atunci mai mult ca sigur ii va da de inteles.
Si asta este dovedita.
De altfel, am zis ca exista si exceptii. Insa, daca A place enorm pe B, ii va da de inteles...ca nu poate fi cu B, ca B iubeste pe altcineva ca etc etc etc, asta e partea a doua.
Daca vb despre exceptii, da: A poate sa-l placa pe B, insa B sa fie sotul celei mai bune prietene a lui A, sau implicat intr-o super relatie..si sa nu-i zica...
Ideea era in felul urmator si extrem de simpla: daca cineva te place, in general, te cauta! Si prin "te cauta" se poate intelege si ca iti da de inteles.
Ca si mie mi-ar placea sa fiu cautata de cel care ma place e partea a doua.
Nu trebuie ca B sa stie ca-l place A, ca A sa faca ceva!
In alta ordine de idei, stiu ca dragostea este altfel pentru fiecare in parte, intotdeauna am zis asta - lucru pe care ar tb sa-l stii, daca m-ai citit.
Insa uneori, exista intamplari care se aplica la toti sau la majoritatea - asta nu inseamna ca nu exista exceptii la aceste intamplari si ca sunt universal valabile.
Nu vreau sa dau sfaturi..desi asta reiese, imi expun pareri, intamplari si credinte de ale mele- nu de alta, dar este blogul meu. Ca lumea le asculta sau nu, ramane la latitudinea lor.
Te mai astept pe aici si merci de interventie.

Adi... spunea...

...sa-mi scuz anonimatul. Oricum, prea iti dadea lumea dreptate. Asa ca eu nu ti-am expus ceva neaparat adevarat, ci a fost doar putin... provocat. Imi place ca esti o pseudo-intelectuala vulgara... cred. Aduci a vama veche sau ceva :))

Ana spunea...

@ Adi: :) De asta nici nu m-am enervat, ci am incercat sa explic..un nou pas in evolutia mea ;))

"Pseudo-intelectuala vulgara" - e prima data cand aud asa ceva, e de bine? :)

"Aduci a vama veche" cat de frumooos, sa stii ca daca e un compliment, e unul dintre cele mai frumoase pe care le-am primit :)
Merci!

Cerculetul spunea...

My dearest, stiu ca-s offtopic, dar cat 10 ai luat la licenta ?

Ana spunea...

@ Cerculet: Iubita...inca nu s-au afisat rezultatele.. :( Cam pe saptamana urmatoare aflu..sa-mi tii pumnii :D
Te tin la curent. Puup.

CE ROST ARE SA FI ANONIM:) spunea...

Mereu e la fel..mai greau sa faci un baiat sa-ti zambeasca..cu adevarat:),pt ca toti sunt cu prietena..toti parasiti..toti retrasi,toti au probleme..sau e ceva cu noi??u ce crezi:)?

andreea[creatza] spunea...

de cand kaut raspunsurile asteah...tre printro situatie..kam la fel..dar nuhs ce sa cred.ma kauta mereu sa vb ku el..sa ma intrebe ce mai fac..ma scoate in oras...parka am fi impreuna dar nu suntem....[chear nuhsj ce sa cred]...dak nu e decide mai repde ce vrea renuntz eu..ku toata k imi place mult

Ana spunea...

@ Andreea: Cred ca cel mai simplu ar fi sa-l intrebi exact cum stau lucrurile - fara ocolisuri si subtilitati. Sa stii unde mergi mai departe, ce zici? :)

getu_k spunea...

da...o realitate pe care,de multe ori,nu o putem accepta...:((

Anonim spunea...

da,din intamplare am decoperit aceasta pagina...ce sa spun si eu sunt intro situatie destul de dificila iubesc un baiat ku kare am fost dar el akuma are pe alta dar tot se joaca ku sentimentele mele ma kautat dupa apr 2 de zile doar ka avea chef sasi bata joc de mn...nui nik kine rade la urma rade mai bn...fain post..
se trece si peste asta desi nu inteleg daka ii bn ku aia de ce ma kautat...dar fie..

T.sw spunea...

Ana, te respect enorm..si iti ador stilul. Crede-ma, exista si exceptii.
Little story: Te-ai indragostit, il vezi numai si numai pe el, persoanele din jur seamna cu el. L-ai vazut o singura data si ai simtit k este pt tn. L'ai cautat prin oras, pana seara ai facut rost de id lui..si apoi dezamagirea..ati vb pe mess..el nepasator, iti spune ca are prietena, fraza urmata de tipicele ":X:X"..
Apoi u treci peste! Peste o luna il contactezi iar (tot tu)..si el incepe sa vb frumos..sa foloseasca fraze mai lungi..sa explice lucruri..in fine "parea interesat"..iar u afli k numai are prietena.
Vorbiti foarte mult, dar numai u il contactezi de fiecare data.
respectivul accepta sa se intalneasca cu tn, ba chiar se comporta ciudat cand te vede..parca ar fi impresionat. dar seara, pe mess, NIMIC! Nu te contacteaza..nu te suna.
Fata in fata, se omporta ca si cum te'ar dori, incearca sa te descifreze. dar cand vine vorba sa te caute a 2-a zi..NIMIC.
Dar u continui sa lupti, pt ca tu crezi k ai puterea sa il faci sa se indragosteasca de tn..ai multa incredere in farmecul tau.
THE END.
Acum Anca, spune-mi..u crezi ca daca un baiat nu este interesat de noi, nu il putem face sa ne doreasca? Trebuie sa luptam!

Anonim spunea...

spui numai adevaruri....bravo tie....iti multumesc mult pentru sfat.....imi va fi de mare ajutor.......cu permisiunea ta as putea scrie si eu pe hi5-ul meu acest articol???....cand voi primi permisiunea ta il voi pune pe hi5 meu:)...mersi mult de tot:):):)

Anonim spunea...

apropo.....pentru am da raspunsul la intrebarea(pot sa postez acest articol pe hi5-ul meu?)te rog trimitemi un e-mail la adresa patriciadioana@yahoo.com.pupici:*:)