joi, 17 iulie 2008

.

"- Singura...sunt singura. Cat de ciudat e sa spui asta? Heeeeeeiiiiii, ma aude cineva?
- Cum adica esti singura? Nu e adevarat! Minti!
- Da...sunt singura, ele nu mai sunt...sau cel putin n-o sa mai fie in scurt timp, iar el...vrea sa fie fericit.
- Si langa tine?
- Nu ti-am zis? Langa mine nu e nimeni fericit! Am deosebitul talent de a-i indeparta pe toti... Stii ceva? El era...este..singurul care ma intelege. In fine, cred ca visez prea mult, prea departe, prea bine, prea sigura, prea fericita.. Otilia!!!!!! Trezeste-te!!! Pune picioarele pe pamant - aici in lumea reala, unde esti mica, ignorata, aproape inexistenta, inconjurata de oameni cu vise realizate si probleme stringente... In fine, ti-am zis..visez prea mult, prea departe, prea sigur... Am sa ma inconjor intr-o perdea de vise si am sa ma izolez de toti!
- Si de ce nu faci nimic?
- Fac, nu fac, fac, nu fac, fac, nu fac, fac, nu fac...nu mai stiu...lasati-ma in pace!!!!!!
- Deci, esti singura?
- Da, fara el..sunt singura, mai sunt ei...dar ei sunt departe...
- Otilia, ce s-a intamplat cu tine?
- Nimic. Sunt un monstru! Lasa-ma si tu acum..."

12 comentarii:

Annoying Bug spunea...

"Seether - Hang on". Se potriveste. In rest, I know the feeling. Nu cred ca exista vreo persoana care sa nu-l cunoasca. Si totusi.. :-? Oare exista?

hmmm.. si "Three doors down - The real life" se potriveste.. wtf?! Sunt multe melodii care se potrivesc.:))))

I liked the post. Scurt si la obiect.:)

Lexy spunea...

Sa inteleg ca este continuarea/ cap II al postului "Un pic de literatura cap-1"?

dragoste spunea...

Poate ca a fost scurt si la obiect dar a avut de transmis un mesaj important si interesant as zice......

Poesis spunea...

Otilia nu e niciodata un monstru. Sofia si Emilia stiu asta si de aia nu o lasa niciodata singura... chiar si cand apar probleme stringente.
Aaa ... si am uitat sa spun ca Otilia ar trebui sa creada mai mult in perdeaua ei de vise.

Cezara spunea...

Imi place :)
In putine cuvinte ai transmis toate zbuciumarile unui suflet dintr-o anumit moment.Cel putin asa am simtit eu citind.

Kookie spunea...

Imi place, imi place.
Imi place pentru ca ma regasesc. Pentru ca spune multe. Pentru ca eu vreau sa inteleg multe de aici. Inca o data, pentru ca ma regasesc.

Ana spunea...

@ Annoying bug: Intr-adevar..exita fooarte multe melodii care se potrivesc postului :) Merci oricum pentru cele date de tine :P

@ Lexy: Se poate spune si asa.

@ Dragoste: Multumesc mult, te mai astept pe aici.

@ Poesis: Otilia cred ca ar trebui sa inteleaga ce e bine in primul rand pentru ea si doar pentru ea...si atunci mai mult ca sigur va avea incredere si in perdeaua ei de vise. Multumesc Sofiei si Emiliei.

@ Cezera: Multumesc mult Cezara..asta am si vrut, sa transmit multe prin cuvinte putine...

@ Kookie: Ma bucur ca iti place..si imi pare rau ca te ragasesti..nu doresc asta nimanui. Iti doresc multe zambete :)

Anonim spunea...

if you close a door from your house..don't let enybody ...ma tem k asta am facut..dar ce rost mai au regretele:)))mijto fragment..se potriveste oricui:)

Anonim spunea...

enybody in*...srry

Ana spunea...

@ Anonim: Multumesc frumos :)

Beto182 spunea...

Imi place la nebunie toate pozele de pe blogul tau dar in special asta :X:X:X

frogxx.here spunea...

am facut o sceneta[video] ieri dupa dialogu acesta...sper ca nu te superihttp://www.youtube.com/watch?v=VNg98OWDqgM.asta e linkul . sper ca nu te deranjeaza daca da uite id meu ioa_ioana_savin@yahoo.com , daca vrei sal sterg, doar tu esti autorul scenariului:*