vineri, 4 iulie 2008

"Sitting, Waiting, Wishing"

Mereu asteptam ceva...
Asteptam: ziua de maine, marea iubire sau doar una noua, sa treaca timpul, sa sune telefonul, sa ni se deschida in fata o casuta de mess, sa mancam, sa dormim, sa facem sex, sa fim tinuti in brate, sa bem o sticla de vin, sa fim avansati, sa ni se dea o marire, sa primim surprize, sa ne vina ziua de nastere, sa treaca mai repede ziua noastra de nastere, sa fim iertati, sa cerem iertare, sa spunem ce avem cu adevarat pe suflet, sa avem tupeu, sa inceapa filmul -piesa de teatru-concertul, sa intram la facultate, sa dam bac-ul, sa crestem, sa ne maturizam, sa ramanem mereu copii, sa fim independenti, sa fim iubiti, sa plecam in vacanta, metroul-autobuzul-taxiul-trecnul-avionul-masina, sa ne intalnim cu cineva cunoscut, sa fim placuti pentru ceea ce suntem, sa nu fim mintiti, sa fim unici, sa primim replici originale, sa luam o restanta/restantele, sa luam licenta, sa primim analizele, sa primim o veste buna sau una proasta, sa adormim cat mai repede, sa visam frumos, sa nu ne mai doara, sa ne vindecam, sa uitam, sa ne pice para in cap, sa prindem curaj, sa fim respectati, sa facem un copil, sa batem pe cineva, sa se downloadeze o noua melodie, sa terminam de citit o carte, sa se incarce o pagina de net, sa luam salariul, sa primim flori, sa reusim, sa facem o nebunie, sa intoarcem spatele si sa plecam, sa fumam tigara, sa se inchida calculatorul, sa se incarce telefonul, sa vedem cine isi aminteste de ziua noastra de nastere, sa ne tundem, sa ne treaca durerea de cap, sa iasa cineva din cabina de proba, sa nu trecem neobservati, sa slabim, sa fim placuti de cei din jur, sa fim ceruti in casatorie, sa concepem un copil, sa infiem un copil, sa avem o relatie solida, sa ni se indeplineasca visele, sa ni se faca cinste, sa ne vina nota de plata, sa ne vina comanda, sa iasa soarele, sa fie luna plina, sa ajunga mesajele, sa ni se raspunda la telefon-mail-scrisoare-sms, sa terminam de citit acest post, sa ne creasca unghiile, sa se termine hainele de spalat, sa ne conformam regulilor, sa incalcam regulile, sa schimbam lumea, sa fim schimbati, sa fim fericiti...

Toata viata asteptam ceva...
V-ati gandit vreodata la asta?



Jack Johnson
Asculta mai multe audio Muzica »

28 de comentarii:

Annoying Bug spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Acum, pentru a contracara efectul unui astfel de post - care doar observa, dar nu produce - poate doar ideea ca ti se duce viata - voi cita un text perfect adaptat pentru un astfel de reply.

Am crezut initial ca iar este un "self-help" si alte prostii, dar e destula filosofie in text. Dupa cum urmeaza :

"We convince ourselves that life will be better after we get married, have a baby, then another. Then we are frustrated that the kids aren't old enough and we'll be more content when they are. After that we're frustrated that we have teenagers to deal with. We will certainly be happy when they are out of that stage. We tell ourselves that our life will be complete when our spouse gets his or her act together, when we get a nicer car, are able to go on a nice vacation, when we retire.
The truth is, there's no better time to be happy than right now. If not now, when? Your life will always be filled with challenges. It's best to admit this to yourself and decide to be happy anyway. One of my favorite quotes comes from Alfred D Souza.
He said, "For a long time it had seemed to me that life was about to begin - real life. But there was always some obstacle in the way, something to be gotten through first, some unfinished business, time still to be served, a debt to be paid. Then life would begin. At last it dawned on me that these obstacles were my life."
This perspective has helped me to see that there is no way to happiness. Happiness is the way. So, treasure every moment that you have. And treasure it more because you shared it with someone special, special enough to spend your time...and remember that time waits for no one.
So stop waiting until you finish school, until you go back to school, until you lose ten pounds, until you gain ten pounds, until you have kids, until your kids leave the house, until you start work, until you retire, until you get married, until you get divorced, until Friday night, until Sunday morning, until you get a new car or home, until your car or home is paid off, until spring, until summer, until fall, until winter, until you are off welfare, until the first or fifteenth, until your song comes on, until you've had a drink, until you've sobered up, until you die, until you are born again to decide that there is no better time than right now to be happy...

Happiness is a journey, not a destination.

Thought for the day: "Work like you don't need money, Love like you've never been hurt, And dance like no one's watching."

Acum postul tau este commentul meu. Si stii de ce? Fiindca al meu e productiv. Al meu creeaza. Toata lumea-si pune intrebari sau are nelamuriri, domnisoara; dar cati cunosti tu sa faca intr-adevar ceva?

P.S.: Da, e de bine. De fapt, e de foarte bine.

Defektu spunea...

cunosc destui anonimule care sa faca multe....dar actiunile lor sunt rezultatelor miilor de intrebari care ii macina constant....ce commenturi ai primit aici :-s deadreptu terifiante

Annoying Bug spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Imi place sa cred ca mai exista oameni care mai si actioneaza precum spui. Nu ca mi-am pierdut speranta in ei, dar imi si imaginez in ce directie se indreapta. Ce numesti tu "sa faca ceva"? Job? Strainatate? Ambitia depasirii unui examen? Gasirea unei iubite? Astea sunt nimicuri. Au si ele aportul lor dar nu le acorda prea mult credit. Important e "cum", nu "ce".

Actiunile lor nu sunt rezultatul intrebarilor, app. Intrebarile au alt scop. Miilor de intrebari? Fii serios. Cred ca stii si tu cat le este macinat sensibilul lor cap'sor. Sau poate tu ai intr-adevar un anturaj foarte frumos si eu gresesc...

Julie spunea...

eu astept ziua mea de nastere...AMR= 6 zile :D

Annoying Bug spunea...

LMA de pe acum.:D

defektu spunea...

anonimule......zici ca intrebarea este "cum?" si raspunsul este cu tot sufletul.....si la intrebarea "de ce?" raspunsul este pentru "cine" merita!
ma referam aici ca in urma unui set de intrebari pe care ti le pusi singur....actionezi....si nu ma referam la examene si la alte chestii muritoare....sincer tu la ce te referi? ai zis ca e mai mult de atat!

annoying bug.....e lung commentul tau....dar e bine ca ai ce scrie

Simina spunea...

eu astept sa imi schimbi linkul din blogroll. :d

trebuie sa actionam, nu sa asteptam. mai ales in ceea ce tine de noi, sa facem tot ce ne sta in putinta sa reusim. si sa nu lasam niciodata, pe nimeni, sa ne faca sa credem ca nu putem obtine ceea ce ne dorim.

"Mie imi place sa ma concentrez mai mult pe ceilalati, ca daca ma uit o secunda la mn ma prabusesc.."
@annoying bug, mie imi place sa ma concentraz pe mine si sa fiu o catea egoista. trebuie sa stii sa le spui "nu" celorlalti si "da" tie. si poti, in continuare, sa fii o persoana buna, atenta la nevoile altora. dar nu sa devii produsul dorintelor lor. trebuie sa fii cine vrei sa fii. asa realitatea n-o sa mai fie naspa, n-o sa mai fie naspa deloc.

si daca vrei sa vezi un film, vezi filmul! fa ce vrei, cand vrei, in limeta bunului simt, bineinteles.

Simina spunea...

limita*

Remus spunea...

Anul asta, cel mai mult am asteptat 35'u ( cam 10-15 minute pe zi.. :P )

"fix" acuma , abia astept sa O vad din nou. Chiar daca asta ma va face sa ma simt bine..

Ana spunea...

@ Buguletz: In primul rand ar trebui sa te uiti mai mult decat o secunda la tine - pentru ca tu este cea care conteaza, repet, in primul rand. Apoi uita-te la altii cat vrei! Atata timp cat nu vei capata incredere in tine..nici ceilalti nu vor avea incredere/respect sau ce mai vrei tu pentru tine :)
Ah..si ar fi cazul sa accepti si realitatea..care nu este chiar atat de neagra precum pare. Nu te mai camufla in jurul varstei, din moment ce intelegi anumite lucruri, inseamna ca esti si destul de matura sa le pui in practica, nu? :P

@ Anonim: Paaai..in primul rand comentariul tau, care zici tu ca a devenit postul meu..nu este creat de tine..si la randul sau, nu mi se pare ca poate genera mai multe discutii decat al meu.
In al doilea rand, nu toate posturile, scrierile in general trebuie sa produca..uneori e bine sa mai fie si concluzii/constatari,observatii..care sa dea de gandit, astfel incat oamenii sa aiba ce produce ;)

Presupun ca ps-ul este un raspuns la ce te-am intrebat eu in postul trecut, nu?
Te rog, nu-mi mai spune domnisoara pentru ca imi dai sentimentul ca esti mult mai mare decat mine..si ca si eu ar tb sa-ti zic pana la urma "draga domn". Un simplu, Ana, e suficient :)

@ Julie: Yupiiiiiii!!! Have fuuuun a lot! PUUP!

@ Simina: O sa-l schimb imediat :D
Da..trebuie sa actionam, asa este..insa uneori actiune ne este oprita de asteptare..ceea ce nu este neaparat un lucru rau..ci doar cursul firesc al vietii :)

@ Remus: Ce frumooos!!! Intalnire placuta si sentimente colorate :)

Anonim spunea...

In sfarsit o femeie care explica logic de ce este neplacut in formalitati cuvantul asta. Oricum, ai grija sa nu-i elimini pe cei care-l zic c-o nota de respect amestecat cu afectiune. Sa nu-si piarda valoarea cuvantul asta! Sau numai mie mi se pare placut?

Eu am facut uz de el din dorinta de patronare si pentru a-mi ascunde varsta, fiindca, din pacate, multi iau asta ca un etalon al veridicitatii. Da impresia exact cea descrisa de tine. Si ca sa fie si mai jenant pentru mine: sunt mai mic decat tine.

Cat despre commentul meu, nu mai fi asa defensiva. Fara doar si poate ca ramane un comment la un post. Nu-ti iau locul. Ma refeream ca al meu creeaza iar al tau observa si listeaza, iar daca nu punerea in practica a ideilor oferite de intrebarile adresate noua nu este scopul, nu vad folosul intrebarilor. Daca nu se cristalizeaza in actiuni, ele raman doar ganduri. Incorporarea lor in comportament si mentalitate face diferenta dintre un prost si-un om cu cap (printre altele)..., Ana.

moise.alexandru spunea...

daca ma apucam sa citesc toate comentariile atent imi lua mai mult decat postul...un coleg de-al meu spunea ca n-are rost sa citesti un post fara comentarii...totusi am facut-o..
asteptam sa fim mai invatati,asteptam sa mai crestem,..sa avem mai multi bani, sa ...sau poate actiopnam si nu asteptam ..de asta ce zici...in fiecare zi actionam pentru a ne atinge aspiratiile..in niciun caz nu asteptam...asteptarea este doar in mintea noastra..

Anonim spunea...

Noi ne refeream prin termenul de asteptare la perioada dintre un gand-impuls si infaptuirea lui.

Intr-un fel se poate lua si definitia comuna a cuvantului, ca si cum am astepta un autobuz, numai ca el (autobuzul) este exterior vointei noastre, pe cand un comportament provenit din ratiune, scepticism etc. nu - deci intrinsec - de aici concluzia ca putem minimiza perioada asteptarii.

Ai zis bine ca "asteptarea este doar in mintea noastra" - deci in controlul nostru. Limitati-o pe cat posibil si, zic eu, veti deveni ceva mai fericiti.

telefoane nokia spunea...

eu cred ca nu ar trebui sa aseptam prea mult pentru a face ceva..just do it

pimkee spunea...

yea...te gandesti ca esti capabil sa astepti ceva, orice, pentru ca intr`un sfarsit sa te intrebi daca a meritat atat de mult asteptarea... frumos post, nu mai am ce comenta, au zis ceilalti cateva bucati din ideile mele. te pup Ana :*

Ana spunea...

@ Anonim: Intr-adevar scopul este ca intrebarile sa devina actiuni..., iar ideea mea era ca avem nevoie de intrebari, astfel incat sa creem actiuni :)
Si nu sunt defensiva :)
Cat despre "domnisoara"...stiam eu ca e ceva la mijloc. Apropo, cu cat esti mai mic decat mine? :))

@ Alexandru: Imi place asta cu "asteptarea este doar in mintea noastra"..e foarte posibil sa ai dreptate..

@ Anonim 2: "Noi ne refeream prin termenul de asteptare la perioada dintre un gand-impuls si infaptuirea lui." Care noi? :))
Si da, la asta ne refeream...si e bine sa limitam asteptarea cat mai putin, corect!

@ Nokia: Asa zic si eu ca e cel mai bine, sa "just do it".

@ Pimkee: Ca bine zici...uneori chiar nu merita asteptarea...stiu asta si pe propria piele :)
Si eu te puuuuuup!

lara spunea...

bineinteles... eu iubesc asteptarile
p.s. "cei care nu asteapta ne iau toatul si se duc" simteam nevoia sa scriu asta...

dana spunea...

http://inyourroom.wordpress.com/2008/07/14/leapsa-muzicala/

ai o leapsa :P

Ana spunea...

@ Lara: Ce trist..dar foarte adevarat, merci tare mult de comentariu. Te pup.

@ Dana: Cand am tiiimp o fac, incerc :)

Annoying Bug spunea...

@Simina: Ai dreptate cu: " trebuie sa stii sa le spui "nu" celorlalti si "da" tie. si poti, in continuare, sa fii o persoana buna, atenta la nevoile altora. dar nu sa devii produsul dorintelor lor."

Probabil ca din a 2-a parte a postului meu nu am lasat sa se inteleaga asta, ci altceva. Imi cer scuze.
Sooooo, simt nevoia sa clarific faza cu "ma prabusesc" si cu "gandeste-te si la ceilalti" ca sa nu intelegi gresit.

1.In "Ceilalti" nu intra toata lumea. Probabil ca asta am lasat sa se inteleaga. Ma refeream la prieteni. Adica sa te gandesti si la ce vrea prietenul de langa tine. Si tin sa mentionez ca prin a te gandii la ce vrea un prieten de-al tau, nu inseamna ca devii "produsul dorintelor lui". Exista totusi un echilibru.

2. Faza cu "prabusitul". Probabil ca ti s-a intamplat (sau nu ) sa ti se spuna ca esti egoista. Mie da. Si m-am enervat destul de rau (am inceput sa rad) fiindca nu ma consider egoista. Adica mi se pare logic sa fac lucruri si ptr mine. Poate mai multe pentru mine.

Am mai recitit partea aia din postul meu.Nu am tratat pe larg cele doua puncte mentionate mai sus, deci daca as fi propiul meu critic, (si sunt) as fi inteles aceleasi lucruri pe care le-ati inteles si voi. (Simina si Ana, probabil si altii.)

CE ROST ARE SA FI ANONIM:) spunea...

Cantecul si povestea lui..Nu e altceva decat puritatea cerului albastru,la care adormeam cu gandu` cand eram mici..Visul cu zmei si printi calare, printesele asteptand pe geam..Asteptarea asta ma omoara in toate:))

Ana spunea...

@ Ce rost mai are sa fii anonim: Eh...te-o fi omorand..insa, asa e viata..una buna, una rea..

maco spunea...

si de fapt toate asteptarile ne pregatesc pt za big one...si anume sf vietii

aziz spunea...

Probabil ca oamenii cei mai castigati sunt cei care prefera sa Faca ceva in loc sa asteptce ceva.
Probabil, sau mai degraba posibil. Asteptarea...ca mod de a nu alege = activitatea mea preferata.
Unii zic cum ca as gresi.
Ce s-ar intimpla insa daca nu am mai avea asteptari?

Ana spunea...

@ Maco: True my friend, true..

@ Azis: Interesant modul in care pui problema. Cred ca fara asteptari am fi nimeni! :)

Zor de Zi spunea...

"orice aşteptare e provizorie,chiar dacă durează toată viaţa" Octavian Paler.