joi, 4 septembrie 2008

In caz ca nu stiai...

Am ca element focul. Sunt Sagetator.
Calitate: mutabil. Am o atitudine de usa batanta fata de viata. Usa de la dormitor. Nu am intalnit vreo persoana cu care sa nu vreau sa ma culc...personal, am intalnit destule :D
Guvernator: Jupiter. Zeul „Dincolo de cele mai indraznete vise”.
Sunt de o franchete brutala, vesnic neindemanatica, dar si zeita jovialitatii excesive si neavenite. Activitate mea preferata este sa deschid gura inainte sa gandeasc, iar cartea preferata: „Filosofia la minut”. Am ca model in viata pe Goofy, iar ca idol romantic pe : omul invizibil.
Prima intalnire ideala ar trebui sa decurga asa : sa filosofez la un pahar de vin, dupa care o partida rapida in masina, apoi sa il abandonez pe celalalt pentru individul beton pe care l-am vazut prin geamul masinii in timp ce mi-o trageam.
Fraza cheie: „Ce am facut?!”
Stil romantic: inexistent

Sunt o tantaloaica de mare clasa, cu gura cat o sura si lipsita de orice fel de tact.
Nu am stare, in schimb, dispun de o personalitate extravaganta. Cred ca stiu tot, de aia imi petrec viata incercand sa ii educ pe ceilalati si nu sunt deloc subtila.

La un centimetru sub privirea mea vesnic vesela zace o megatona de furie reprimata. Sunt cea mai buna ucigasa din zodiac. Rabufnesc cand te astepti mai putin si cu mare violenta, dar nu prea des. Nu sunt violenta fizic. Mai degraba iti fac casa bucatele si vars epitete deloc placute la adresa neamului tau :)

Sunt pasionala, nu stabila si o sa alerg dupa orice imi incanta privirea la un moment dat. Am sindromul „iarba e mai verde in curtea vecinului” si o sa renunt la planuri de perspectiva pentru senzatii pe termen scurt :) Daca te certi cu mine , o sa-ti serveasc o predica de-o sa iti dea sangele pe urechi.

Sunt independenta, optimista si cred ca sinceritatea este cea mai buna politica. Nu imi plang de mila, sunt foarte prietenoasa si spontana. Vreau un partener cultivat si care a calatorit prin lume. Sunt genul de femeie care o sa te urmeze pana la capatul lumii.

DAR

Fac multe gafe si sunt victima celor mai bizare intamplari, desprinse parca din Zona Crepusculara, care ma fac sa ajung mereu la locul nepotrivit in momentul potrivit. Nu o sa vin la masa pentru ca am vazut o mata care nu mai putea sa se dea jos din copac, am sunat la pompieri si acum incerc sa ii conving sa ma lase sa ma urc pe scara sa o salvez.

Intarzii mereu. Chiar daca as pleca cu 3 ore inainte de acasa, tot o sa se intample ceva. Cand in cele din urma ajung, e destul de probabil sa schiopatez sau sa fiu in carje - asta pentru ca sunt expusa la accidente si am tendinta sa ma impiedic si sa cad foarte des.

Cand ma infurii, o sa vezi o explozie care o sa te loveasca in fata inainte sa poti lua orice masura de precautie. S-ar putea sa se lase cu ceva pahare sparte si desi nu o sa uit prea repede, o sa ma potoleasc in scurt timp. Dupa aia, o sa povestesc prietenilor incidentul in cele mai mici detalii. E felul meu de a ma razbuna ca ai fost rau cu mine :D

Pot sa turui 20 de minute fara sa respir si zambesc aproape non stop. Imi umplu existenta cu proiecte, petreceri, cauze si prietenii superficiale pentru ca nu suport sa fiu singura. Urasc munca in gospodarie, imi place afectiunea, dar detest sa fiu cicalita.

Am multi prieteni barbati. Daca esti genul gelos, o sa iti cam pun rabdarea la incercare. Ma astept sa ai incredere in mine si refuz sa imi schimb stilul de viata sau prietenii.
Sunt foarte pasionala, dar prefer o partida de sex scenelor prea emotionale si de asemenea, sunt cea mai independenta femeie de pe suprafata pamantului. ***

Ce zici, ai avea curaj? :)

***Text adaptat dupa un horoscop ingenios, parca special facut pentru mine. Vrei sau nu sa crezi, in proportie de 80% ma caraterizeaza.

41 de comentarii:

oxy spunea...

esti berbec? :))

Julie spunea...

nu stiu daca ma crezi, dar si pe mine ma reprezina vreo 75% :D:D

angel spunea...

nici eu nu stiu daca ma crezi dar iar ai scris o groaza care se bat cap in cap.(exemplu si ma opresc, ca-s delicata:D : ori nu esti violenta fizic ori faci casa bucati.Personal ti-as recomanda a doua varianta, ai castiga banuti frumosi la demolari.)
sfat: spune-i oracolului sa mai stearga bila aia de cristal sau sa isi rasneasca mai bine cafeaua. si nu mai crede toate bazaconiile citite pe net. (sper ca in asta constau cele 20 de procente lipsa).
P.S. mi-a placut faza cu "cea mai buna ucigasa din tot zodiacul".:))

Chilli Milli spunea...

Unde ai gasit horoscopu` acesta?! e sweet~ si desi nu te cunosc as putea afirma cu certitudine ca intr`adevar te caracterizeaza! Heav a nais uichend :D

Ana spunea...

@ Oxy: Nope, sagetator :D

@ Julie: Te creeeeeed, te creeeed :)

@ Angel: Pai e chiar adevarat: nu sunt violenta fizic, la modul ca nu dau in oameni, nu-i ranesc - ci pur si simplu se intampla ca cei din zodia mea sa distruga lucruri :) Si nu e vb ca am incredere in bazaconiile de pe net...dar pot sa zic ca mi se potrivesc..atunci cand chiar mi se potrivesc :P

@ Chilli Milli: l-am primit pe mail :) Merci...daca se poate spune, dupa cele descrise de mine :)) Si tu sa ai un week-end minunat! Pup

chilli milli spunea...

Si e pentru fiecare zodie in parte?! :>

dana spunea...

yup, link please?
ana... de ce scrii atat de rar?

Filutki spunea...

Hehehe, criminala deci... pai sa stau cu ochii-n 4 la redactie :))

blur spunea...

Ana - "cu placere", my brother from another mother ..

Siriteanco - cauta alt copac.. stim ca vrei sa pari cea interesanta, matura, experimentata, care da sfaturi, care stie multe, care, care care care .. las-o balta. suntem toti critici, puteam toti spune ce-ai spus tu ;) ura!

Marius spunea...

super tare. daca vroiai sa scrii tu despre tine, nu cred ca iti faceai o caracterizare mai completa. Mi-a placut aia cu sexu in masina :)) deci cand ne vedem? :->

CallItKarma spunea...

uhm ... citesc demult blogu` si kiar ma intrebam ce zodie esti.
oh, well si eu sunt sagetatoare. :))).
si da, si pe mine ma caracterizeaza in proportie de .. 75-80%. :|.

batman cand era mic spunea...

;)) - pana la capatu' lumii...si inapoi daca e cazu'(nu de alta da cu cat dureaza mai mult cu atat e mai bine:)), nu??)

Ana spunea...

@ Chilli Milli: Dap :D

@ Dana: Nu am link din pacate :( Scriu rar pentru ca nu prea am timp..si nu vreau sa ajung sa scriu numai chestii de umplutura :)

@ Filutki : Sunt harmless sefa :) Sa traiti!

@ Blur: Merciiiiiii ;;)

@ Marius: :) Si eu cred asta..ca daca incercam sa fac eu ceva, iesea o balarie :)
PS: Niciodata :))

@ Callitkarma: :) Se pare ca suntem o natie de ucigasi calificati :))

@ Batman cand era mic: Maaaaa, imi era dor de tine!!!!! Chiar ma intrebam zilele trecute unde ai disparut :P

Filutki spunea...

Sa traiesc... sau sa mor pe altarul muncii

jamescrissilv.ro spunea...

Cu ocazia Nasterii Fecioarei Maria, iti si va doresc un sincer La Multi Ani si toata fericirea din lume!
o zi minunata iti doresc


poate de aceea imi place de tine

NuMaPlictisi spunea...

hah! ce imi place descrierile zodiilor care nu sunt asa serioase. Pacat ca nu ai link...cici nu vreau sa ma gandesc ce scrie la berbeci.

btw. iti zicea cineva sa nu mai crezi in bila de cristal. ESTE o mareee diferenta intre zodiac si horoscop :)

have a great day

batman cand era mic spunea...

pai da.....ca am fost un pic ocupat cu salvarea lumii de la rele d'astea mai mici si mai mari...da' now....i'm destul de back in business...

Ana spunea...

La multi ani! :*

Tomata cu scufita spunea...

;)) Io n-as avea curaj. :P Sau poate m-as baga numai sa te imblanzesc. Asta daca as fi garcon. :P
In rest, imi place la nebunie stilul si felul de a povesti. ;)

Annie spunea...

I know the feeling! Si eu ma simt uneori Taur pana in maduva oaselor!!! A very proud one!:)

Anna spunea...

M-am amuzat citind postul tau... :P
Ce horoscop era cel pe care l-ai adaptat?

Ana Nicoleta spunea...

Ana ai ce-a mai puternica arma ,,cuvantul".Citesc de fiecare data blogul tau si pot spune ca in multe din articolele tale ma regasesc .Tine-o tot asa,scrii foarte frumos!


PS:si eu sunt sagetatoare si ma numesc tot Ana:)

Beto182 spunea...

Si eu tot sagetator sunt :) :D ....frumo articol si poza:) te invit sa -ti spui parerea la mn pe blog o zi buna

lenebarbie spunea...

as fi putut sa jur ca ai ca element focul! Cred ca parul te da de gol :P

Ana spunea...

@ Filutki: Nu mori tu asa usor, stiu eu! :)

@ James: Da poate...cine stie?

@ N-am de gand sa te plictisesc :P : Imi pare rau ca n-am link la asta, dar am sa pun pe blog un link la un alt zodiac si mai tare :P Puup.

@ Batman cand era mic: Ahaaaaa...acum inteleg. Pai nu uita, oricat de ocupat ai fi, sa treci din cand in cand si pe la mine :*

@ Ana: Cu intarziere, si tieee! Merciiii!

@ Tomata: Hai maaaaaa, n-ai avea tu curaj daca ai fi baietel? Sa stii acum ca nici dracu' nu e atat de negru precum pare :))) Merciii. Te puuuup!

@ Annie: Intotdeauna sa fii mandra de tine!

@ Anna: :) Din pacate nu am link sa-ti zic exact.

@ Ana Nicoleta: Multumesc tare, tare mult. Sper sa ai mereu motive sa revii. Daca esti sagetatore si te cheama si Ana..atunci chiar esti speciala :)) :*

@ Beto: Bine ai venit printre noi, cand o sa am timp o sa-mi dau cu parerea si la tine pe blog! Toate bune :)

@ Lene: :"> Paruuul...claaar ;)) Cum mai e cu trezitul dimineata?

lenebarbie spunea...

trezitul de dimineata e o poveste incheiata pt. mine. Am parasit santierul in glorie si acum ma indrept catre meleaguri portugheze. O sa las deoparte povestile cu excavatoare, compactoare si balast stabilizat, a new era begins :>

angel spunea...

Irinele, las-o pe Ana sa creasca singura, nu o mai sufoca atat cu grija ta, imi pare o persoana care stie si singura sa se descurce in X situatii, nu musai asa ii dovedesti cat o iubesti. iar tu nu, nu puteai spune ce am spus eu fiindca esti prea preocupat sa iti raschetezi limba.
ura!

Crash spunea...

Sa am curaj sa ce? :) Da, am curaj, ma stii, dar nu te tine mi-e frica ci de colegu' asta al meu care umpla brambura prin tara si nu revine la birou. Mor de dorul lui, asa sa-i spui.

P.S. Vad ca se prefigureaza o batalie virtuala... :)

Ana spunea...

@ Lene: Vaaaai, chiar ca a "un nou inceput" :) Bafta multa si enjoy the ride :*

@ Crash: Eu tind sa cred ca am un public inteligent..astfel nu se va prefigura nicio batalie virtuala :)
Cat despre colegul tau..iata ca a venit inapoi, esti mai linistit acum? :)

ox spunea...

cand pui ceva nou?:D

Claudel spunea...

interesant :)

blur spunea...

angel - n-ai nici cea mai vaga idee cum ii arat eu anei ca o iubesc.. internetul nu are nici cea mai mica legatura cu relatia noastra.. si nici cu a noastra de altfel :)

in ceallata ordine de idei: cum merge divortul?

Tomata cu scufita spunea...

Offtopic: ai o leapsa de la mine, dar a trecut ceva vreme de cand ti-am dat-o. :P

Ana spunea...

@ Ox: Mai dureaza un pic..ca o sa fiu plecata :)

@ Claudel: Merci frumos

@ Tomata: Stiiiiiiiiuuuu iubita si sa stii ca te si citesc in continuare..chiar daca nu-mi fac vizibila prezenta, insa am fost extrem de agitata in ultima perioada...
Promit ca am sa ma revansez intr-un viitor apropiat. Puuuuup!!!

Marcel spunea...

:) Pare doar o descriere... interesant de compleata! Dar m-a facut sa intind coltul gurii... ;)

angel spunea...

blur: pai eu de unde sa stiu cum merge divortul? intreaba-i pe ai tai.
:) doar atat poti? ma dezamagesti.

baghi spunea...

Unde se fac inscrierile?:P

Iany spunea...

eu da eu da....as avea curaj...sunt scorpion si te fac :p

xoxo spunea...

http://www.damaideparte.ro/index.php/un-horoscop-ireverentios/338/4/

sit-ul cu horoscopul

corina :X spunea...

te credddd te creddddd ca nu esti printesa si ce dak ce te dai asa mare ...ziki ca esti printesa tari las`o balta taki odata si este mai bine oki asha ca i`a sfatul meu ;)

Alya spunea...

sagetatorii astia..asta de x(...si totusi atat de :X