sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Lonely day

In definitiv suntem cu totii singuri. Noi cu gandurile si sentimentele noastre sufocate undeva la mijlocul drumului dintre abdomen si esofag.
Nimeni nu ne poate intelege mai bine decat noi.
Da, lumea din jur este mereu interesata : "Esti bine? Ai patit ceva? Te pot ajuta cu ceva?" Dar, lumea din jur nu are rabdare ca tu sa te deschizi, sa te acomodezi, sa-ti scoti inima in palma si sa o analizezi ca la un curs de biologie avansat.
Lumea este agitata, grabita, stresata si mai presus de toate, are problemele ei!
Nu are timp sa le asculte si pe ale tale! Multumeste-te ca-ti sunt adresate intrebari din complezenta...
Cat urasc intrebarile din complezenta! Cam la fel de mult pe cat urasc sa fiu dezamagita...
Sa incerci sa iesi cu totii prietenii tai, atunci cand te simti cel mai singur om de pe planeta. Ai sa te intorci in patul tau cu minus o problema rezolvata si cu 200000 de alte pareri la activ.
Toata lumea vrea sa te inteleaga si vrea sa te ajute, insa ei nu constientizeaza ca de fapt vor sa se ajute si sa se inteleaga pe ei...
Cei care vor intr-adevar sa te inteleaga, atunci cand esti incurcat, sunt cei care bat la usa ta pe neasteptate, sunt cei care te suna si-ti spun : "hai sa iesim. acum", sunt cei care te asculta fara sa te judece...
Insa si aceia au un interes ascuns....
Oare de cand am devenit atat de sceptica?
Aplauze pentru persoana incojurata de oameni, dar cea mai singura din univers!

33 de comentarii:

blur spunea...

uraaa!!! aplauze...!!!

ionutza80 spunea...

Indiferent ca esti fan sau nu a lui Adrian Enache iti dam ocazia sa ti afirmi talentul literar sau jurnalistic. Scrie un text despre ceva care te-a impresionat, o poezie, o dedicatie, un reportaj si trimite-ne pe adresa fanclub@adrianenache.ro pentru a participa la concurs. Nu-ti irosi sansele. Vrem sa ne mandrim cu tine ca ai debutat pe blogul lui Adrian Enache. Important de mentionat: tema este la alegere!!! Nu e musai sa fie legata de Adrian Enache, alegerea subiectului iti apartine, conteaza talentul! Si poti fi CASTIGATORUL premiului pus in joc. Mai multe detalii aici http://blog.adrianenache.ro/. Da mai departe, poate sunt oameni talentati care merita sa fie descoperiti!

Otto spunea...

mai bine asa decat sa nu te intrebe nimeni nimic

Julie spunea...

'Toata lumea vrea sa te inteleaga si vrea sa te ajute, insa ei nu constientizeaza ca de fapt vor sa se ajute si sa se inteleaga pe ei...'

foarte corect ce ai zis aici

Jean spunea...

anutza, sincer..pt multi cam asta inseamna sa fii prieten: atunci cand ai probleme suni "un prieten", iesi cu el la un suc/cafea..ii spui necazurile tale, el te alina, te simti mai bine (sau nu) si te duci acasa, unde o poti lua de la capat cu alt prieten. Well..am scris mai demult o definitie a prieteniei, nu o reproduc aici, doar ca si prietenia asta e un fel de mariaj fara verigheta..la bine si la rau. Multi UITAM de asta si suntem sau daca nu, am devenit, egoisti/ egocentristi mai repede decat ne asteptam, mai subit decat o credeam noi insine.

Too bad ..dar cred ca toti am facut cel putin o data asta...mai mult sau mai putin constienti de interesele ascunse, hai sa nu fim impocriti...

Ana spunea...

@ Blur: :P

@ Otto: Corect

@ Julie: Multumesc :)

@ Jean: Asa este iubito, tu ai mare dreptate...si mai presus de toate sa stii ca nu ma exclud din ecuatie..cu atat mai mult sa fiu ipocrita..
Insa, ceea ce vroiam eu sa zic, este ca uneori..suntem doar noi cu noi - singuri, indiferent de cata lume ar fi in preajma

myley spunea...

Prea adevarat ce ai scris...

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

evergreen spunea...

:) eeeeeiii. asta-i o viziune prea intunecata, desi ma declar sceptica in privinta omilor. insa, nu toti sunt la fel si nu toti au ceva de ascuns. eu cunosc omi care-s misto in orice moment.

Tyb spunea...

E chiar adevarat ce ai scris... mai putin oartea cu "cei care intr-adevar se intereseaza de tine... blabla... tot au un interes ascuns. Ei bine, NU ESTE ADEVARAT.
Intotdeauna exista o persoana care in lumea asta se cheama, poate, prieten(a) adevarat(a). Acesta te iubeste asa de mult incat nu indrazneste sa aiba vre-un scop ascuns. Daca ai un asemenea prieten, este o ciudatenie, daca ai doi, nu poti sa nu fii fericit; sa ai trei... este aproape imposibil... cuvinte cunoscut, asa0i? :P

Ana spunea...

cum :" ei nu constientizeaza ca de fapt vor sa se ajute si sa se inteleaga pe ei..."?

lore spunea...

Iti citesc de multa vreme blogul, dar pana acum m-am limitat doar la asta. Felicitari pentru cum scrii! Imi place mult.

Acum, legat de articol... in mare parte sunt de acord cu tine, si eu m-am gandit mult la acea singuratate in ultima vreme, si daca cei apropiati sunt interesati cu adevarat de mine. Sa stii ca eu insa nu am ajuns chiar la concluzia ta. Mi se pare ca esti un pic drastica. Trebuie sa fie o persoana pe care o cunosti perfect(sau ma rog, aproape), pe care o "citesti" dintr-un simplu zambet, dintr-un singur gest care pt altii e nesemnificativ. Acea persoana iti este prieten adevarat, esti interesata de soarta lui fara intentii ascunse.
De ce nu ar fi valabila chestia si invers? Imposibil sa fii cea mai singura din univers. Cel putin o persoana exista.

ps: sper sa ma fi facut inteleasa, sunt un pic pe fuga

Alexul spunea...

Mmmm... de fapt nu e un secret deja ca suntem cu totii, dar cu TOTII egoisti si ca ne folosim de ceilalti pentru diferite scopuri. Iar scopul de a te ajuta de ceilalti pentru a te CUNOASTE mai bine pe tine insuti/insati, mi se pare unul dintre cele mai bune. :) Sooo... neah, cred doar ca ai tu in ast moment o stare mai melancolico-dramatico-introspecta. :)

Tomata cu scufita spunea...

Acum ceva vreme am avut "ocazia" sa ma simt cu adevarat singura. Desi eram in aceeasi incapere cu prietenul meu si parintii imi erau in aceeasi casa. Un sentiment de singuratate pe care nu-mi doresc sa il experimentez prea curand, desi sunt sigura ca se va repeta la un moment dat in viata. :(
Cel mai trist sentiment... sa te simti singur printre oameni.

dana spunea...

ce bine e ca esti aici sa ne mai trezesti din cand in cand. :)
aplauze?

JD spunea...

Si eu gandesc la fel...
O fi "inceput de sfarsit" sau pur si simplu realitatea; mai mult as inclina insa spre paranoia doar de dragul de a evita o realitate asa incalcita...
Aseara cineva a tot insistat cu "hai mai, acum afara" ....
Azi sunt bine!
Sa fie totusi realitate?

Anonim spunea...

ai aparut in cancan:)))intr-o poza cu tudor...

chantell spunea...

Asa e cu singuratatea asta..ai exprimat-o in cel mai placut mod..uneori ,esti cel mai singur cand ai pe cei mai multi in preajma..si cand defapt ,tot ce conta e sa ai ,poate,un sg om dar ala sa merite si sa iti inveseleasca ziua!

nicdan spunea...

Fiecare te asculta cu gandul la el nu la tine. Tu spui ceva, celuilalt i s-a intamplat si lui asa ceva, dar "si mai si"! Si uite-asa subiectul nu mai este problema ta actuala, ci amintirile fantastice ale celuilatlt de cine stie cand. E mare lucru sa stii sa asculti!

geta spunea...

nu stiu...ma regasesc foarte mult in cuvintele scrise de tine.Nu credeam ca mai exista persoane care,desi au multi prieteni,mai tot timpul,se simt singure....That's me!

Anonim spunea...

In definitiv, suntem intradevar singuri, “live together, die alone” – asta e regula pe care mi-o amintesc ca o zicea John Locke in Lost. Suntem singuri pentru ca nu stim sa fim altfel, pentru ca natura umana nu ne permite sa fim altfel. Nu suntem asa de la inceput, incercam sa ne legam de ceva sau de cineva in asa fel incat sa nu ne simtim singuri. Unii dintre noi reusesc, altii esueaza si se lasa pagubasi si o foarte mica parte continua sa spere si sa caute mai departe. In final toti ajungem sa fim stricati, intr-un fel sau altul. Cum reactionam la asta difera de la persoana la alta, unii isi ling ranile si trec mai departe , altii intra in negare urmand sa se autodistruga cu psihiatri si psihologi, si altii isi iau asupra lor un strat de autoaparare ultrasensibil care, zic ei, ii previne de la a mai suferi, in acelasi timp reusind sa inlature din viata lor aproape orice urma de sentiment, reprimandu-le undeva in interior.
Toti invata intr-un fel sau altul din greseli si incearca sa treaca mai departe, doar ca sa cada si sa se ridice din nou, mai puternici, mai intelepti, mai pregatiti. Prietenii sunt si ei oameni, programati la fel ca tine sa fie singuri. Fiecare in lumea asta isi vede interesul si doar interesul propriu si personal. Toti fac in asa fel incat sa le fie lor bine si sa aiba ei cat mai mult de castigat. Dar , din cand in cand, doar daca esti foarte atent, poti observa ca exista momente in care interesul nu mai conteaza pentru unii oameni. Nu stiu daca e o eroare genetica sau poate un miracol(avand in vedere raritatea sa, poate fi considerat un miracol), dar lucrurile astea se intampla, iar cand le vezi ca se intampla e extraordinar, te simti ca si cum un voal ti-a fost luat de pe fatza, incepi sa iti dai seama ca nu esti singur, ca mai sunt suflete ca tine out there, si asta te face sa mergi mai departe …. E printre cele mai frumoase lucruri pe care o sa le vezi si in acelasi timp printre cele mai rare.
In definitiv suntem singuri doar daca alegem sa fim singuri.

Buratina spunea...

posibil, dar eu cred in acel prieten, acea ruda, uneori in acel necunoscut, care iti va lumina ziua atunci cand te astepti mai putin. ;)

defektu spunea...

de cand crezi tu ce ai scris? si sa reformulam hai sa iesim! acum azi! la un suc

respect_tgv spunea...

as vrea sa-ti urez bafta, , momentan detin www.noisirestu.weblog.ro de care ma ocup zilnic. Ai fi interesat sa facm 1 exchange link?plz respond...stiu ca sunt la inceput...dar arunca un ochi si pe statistici., in 3 zile conform TOP 66 am avut 659 vizitatori unici, poate pt tn este insignifiant, dar trebuie sa recunosti ca toti am inceput de jos.astept raspuns

Răzvan spunea...

Îţi mai aminteşti Crăciunul?
Îţi propunem să scrii amintirile tale despre Crăciun pe blogul nostru colectiv.
O zi veselă!

Alecs spunea...

Imi place articolul tau.nu ma satur sa-l recitesc.ma regasesc foarte bine in el si chiar la "problema" asta imi era gandul de cateva zile incoace.Vrem sa primim atentie dar nu oferim,ne plangem cand altii cer prea mult de la noi dar noi nu oferim nimic ci ajutam oamenii doar atunci cand avem NOI avem.

teambuilding spunea...

si nu e bine sa te simti uneori asa?

telefoane mobile spunea...

of...singurate intre oameni, mai dureroasa ca un cutit in inima:(

Ana spunea...

@ Myley : Din pacate...uneori, da..asa se intampla

@ Evergreen: Si eu cunosc astfel de oameni, insa..se intampla sa ai si zile proaste :)

@ Tyb: Corect. Eu am prieteni si oameni care ma iubesc fix pentru ceea ce sunt si neconditionat. Postul detalia o anumita stare de a mea, la un anumit moment dat.

@ Ana: Adica sunt oameni care vb cu tine ca sa te ajute, dar de fapt ei se ajuta pe ei. Intelegi?

@ Lore: Iti multumesc tare, tare mult pentru cuvintele frumoase. Am inteles ce ai vrut sa spui in comentariu. Eu am exagerat o trairea de a mea..si am dus-o la extrem. Nu gandesc asa si ar fi mult prea trist daca lumea ar fi mereu asa neagra :)

@ Alexul: Si eu zic la fel :)) Merci mult de interventie.

@ Tomato: Da, exact asa si este. Ce ma bucura este faptul ca aceste stari in general sunt scurte si a doua zi, totul revine la normal :D

@ Dana: Sar'naaaaaa. Puup!

@ JD: Nu se stie...sunt stari si stari, important e ca zilele in care ne simtitm super bine sa fie mai multe :P

arina spunea...

Bai, mai scrie! Te vreau! :>

Ana spunea...

@ Anonim: :D:D:D I know ;))

@ Chantell: Multumesc tare mult.

@ Nicdan: E unul dintre cele mai importante lucruri sa stii sa asculti...si sa stii ca sunt dese momentele in care ascult si sunt ascultata :D

@ Geta: E foarte important sa nu cazi in aceasta stare..stai un pic in ea, dramatizezi totul si apoi gataaa...zambesti la noua zi :)

@ Anonim: Multumesc de comentariul explicit si detaliat :) Ceea ce ai spus la final, ar trebui sa fie o lectie de viata!

@ Buratina: Sa crezi este esential..si foarte bine ca faci asta, pentru ca acea persoana chiar exista :)

@ Defektu: Shhh, iesim, iesim :P Doar tb sa-mi dai un cadou, nu?

@ Alecs: Dupa cum am mai spus, postul este o exagerare a unei stari de baza, insa lucrurile nu sunt intotdeauna doar albe sau negre..sunt si gri si mov si albastre..intelegi tu?

@ Teambuilding: Eu zic ca e chiar necesar :D

@ Telefoane mobile: Bine spus!

@ Arina: Mai scriu, mai scriu..promit :P

Cireasa cu gust de Visina spunea...

a avea prieteni nu inseamna decat ca atunci cand ai vro problema sa ai pe cine sa suni si cu care sa vorbesti..
nimic mai mult..
pentru ca e greu sa gasesti un prieten adevarat

Ana spunea...

@ Cireasa cu gust de visine: Cu siguranta adevarul este undeva la mijloc...niciodata lucrurile nu pot fi chiar atat de negre :)