marți, 25 noiembrie 2008

Taci tu, ca e secret!

Stiai ca cineva se gandeste la tine fara ca tu sa stii? Te iubeste in secret, iar tu nici macar nu-ti dai seama.
Exista pentru fiecare o persoana care suspina pentru tine, viseaza la tine, simte mii de fluturasi numai cand iti aude vocea, se trezeste cu tine in gand...iar tu, nici macar nu banuiesti.

Acea persoana asteapta, nu actioneaza. Asteapta sa-ti dai seama, sa-i treaca fluturasii, sa-i pice un raspuns din cer, sa apara altcineva care sa-i fure mintile sau sa se intample ceva.
Insa eu cred in ziua in care persoana de la care te astepti cel mai putin, o sa vina la tine si o sa te sarute pasional, sau o sa-ti dea un telefon la capatul caruia vei auzi "ai vrea sa ne intalnim? am ceva sa-ti zic"........exact ca in filmele americane cu happy end!

Cineva, in toata lumea asta, ar fi gata sa se bata pentru tine, sa te faca fericit/a, sa se schimbe pentru tine, sa riste, sa-si dezamageasca prietenii si sa-ti puna sufletul in palma...iar tu nu stii nimic despre asta! Asadar, nu mai fi trist/a pentru ca esti iubit/a in secret de o persoana ce doar asteapta momentul potrivit ca sa-ti spuna asta.

In schimb, sunt curioasa sa stiu cati dintre voi sunteti acele persoane, care visati in secret la o baloasa poveste de dragoste :)

27 de comentarii:

ania spunea...

uhmmm... nu stim sau nu vrem sa stim si ne prefacem cu brio ca nu ne dam seama? :P

Filutki spunea...

Balele ia-le tu pe toate. Mie da-mi povestea de dupa!

lenebarbie spunea...

ana draga, stii ce cred eu? ca, de fapt, tu chiar esti printesa - doar o printesa ar putea visa la povesti asa de baloase :))

TryingToBePerfect spunea...

ana... ador postarea asta. Atat^_^

Tyb spunea...

parca acum ma simt un pic mai important... am fost super dezamagit in ultimele zile... dar citind asta parca mi-a revenit cheful de viata. :D

Alecs spunea...

chiar si pe mine ma iubeste cineva in secret?

Ana spunea...

@ Ania: :) Cred ca multi dintre noi ne prefacem, dar zic ca avem motive intemeiate, nu? :P

@ Filutki: Da Sefa! Sa traiti!!! :))

@ Lenebarbie: Posibil, posibil..dar eu tot cred ca e adevarat ce zic :D

@ Tryingtobeperfect: Sar'naaaaaaa :*:*:*

@ Tyb: Ce ma bucur! Sa fii vesel mai des :D

@ Alecs: Mai ales pe tine ;;) Pup

getu_k spunea...

niste cuvinte care...parca te incarca cu energie...oare e chiar asa cum spui tu?sa fie acolo ,cineva care se gandeste la mine?uuff....sper sa apara candva acea persoana;numai acest lucru ma poate scapa de...banalitate...pup

Centrefold spunea...

Esti incredibila. Postarea asta ar putea sa readuca speranta in orice suflet, oricat de mort ar fi el..

Chiar si in al meu... la naiba :)

persy spunea...

eu astept de aproape 2 ani sa ii intru in gratii...desi i-am batut apropouri care nu prea au fost luate in seama si nu s-a vrut o iesire la cafea, eu tot mai sper k va fi o zi "cu soare" si pentru mine:))

Anonim spunea...

Doamne cata putere ai sa faci un om sa zambeasca! Atingi exact acolo unde trebuie! Blogul tau seamana cu o sedinta la psiholog,atat de terapeutic e! Te pup, iulia

Friends with benefits spunea...

ei da...asa e:) eu sunt norocoasa pentru ca stiu cine imi e Alesul.trebuie doar sa astept:)
si e foarte meserish ce ai scris:) citesc de mult blog-u' tau, chiar imi place, intr-un fel..semeni cu mine:)

fallinkid spunea...

la naiba :-< cat imi place cum scrii, ce scrii, despre ce scrii 8-) keep it ON

Petruta spunea...

Pana mai ieri si eu asteptam sa-i pice ceva in cap si sa realizeze k pe mine ma cauta ca disperatul, k pe mie ma astepta ca sa-l implinesc, k eu sunt "the one" - a lui.
Well si ca sa-l ajut un pic i-am tot dat hint-uri si in cele din urma l-am invitat la un suc. Raspuns negativ...se pare ca nu pe mine ma astepta..:))
Acum e randul meu sa primesc invitatii si sa refuz, sau sa astept sa imi pice ceva in cap si sa realizez k cel de langa mine poate simte ceva pentru mine dar nu a avut curajul sa-mi spuna.:D

Ana spunea...

@ Getu_k: Cu siguranta este cineva..ai sa vezi, poate nu imediat, dar ai sa vezi :P

@ Centrefold: Iti multumesc din suflet! Ma bucur ca inca mai exista speranta in tine!

@ Persy: Nu inceta sa crezi asta, pentru ca o zi cu soare va fi cu siguranta!

@ Friends with benefits: :))) Super! Bafta multa atunci! Si merci mult pentru ce ai zis :D

@ Fallinkid: Sar'naaa, inseamna mult pentru mine tot ce ai zis!

@ Petruta: Fuuuuuunnnny tare :)))))
Da, chiar e randul tau acum..si fii sigura ca ai sa ai multi pe care sa-i refuzic :D

Christa spunea...

Printeso, am deschis blogul tau (nu mai intrasem de mult) si dupa ce am citit am simtit ca mi a dat cineva cu ceva in cap.
Eu sunt una de-aia de asteapta sa i treaca, din pacate....cu toate ca inca mai sper sa si dea seama k pe mine ma asteapta. :D Dar stiii cum zic furnicutzele : speranta nu moare niciodata.
Te pup si sa stii ca esti tare.

lorena spunea...

da... eu(fara partea cu baloasa:P)
si chiar am sunat la un miment dat...dupa vreo juma de an si exact asa am spu:P "am ceva sa-ti spun, dar nu la telefon"
intr-o ora ne-am si intalnit si desi finalul nu a fost cel sperat, mai bine decat deloc:P

Girl With Converse spunea...

:)
Li se intampla tuturor...
(sau cel putin mie sigur)
:D

Ana spunea...

@ Christa: Sar'naaa, iti multumesc din suflet :) Si eu merg pe acelasi principiu: speranta moare ultima...claaar! O sa fie ok..candva :))

@ Lorena: Bravo pentru curaj, poate o sa fie bine data viitoare!

@ Girl with converse: Dap, si eu zic la fel :P

Otto spunea...

Eeehhh.. cand vezi cum este in realitate tipa, totul se prabruseste .. in cazul povestilor de genul asta ..

Anonim spunea...

te iubesc in secret pt postul asta

Ana spunea...

@ Otto: :)) Hai ca mai exista si exceptii :D

@ Anonim: multumesc tare mult :)

m alex spunea...

mi-as dori sa fie adevarat dat poate e din moment ce sunt si eu accea persoana care ..

sonia spunea...

recnosc...visez [in secret]..la o baloasa poveste de dragoste:P..Foarte dragut postul!

Anonim spunea...

hm,sigur:). foarte dragut ai scris..dar oare poti astepta la nesfarsit?:)
sau mai bine spus..cand iti dai seama ca ai asteptat prea mult?

il bello delle donne spunea...

uite mie chiar mi s-a intamplat...si e tare placut....dar fara happy end!pup u

Anonim spunea...

De la Rosssekurity ba fratilor aveti un sait super BV