miercuri, 10 decembrie 2008

Continua-mi povestea...


" - Otilia, iti mai aduci aminte cand...?
- Nu. Pentru un timp am sa uit trecutul si am sa traiesc in prezent.
- De ce?
- Pentru ca azi respir. "

24 de comentarii:

xoxo spunea...

-De ce spui asta? ce pana acum nu ai respirat?
-Nu!
urmeaza o clipa de tacere in care
chipul tanarului se intuneca si in privire i se citeste o urma de regret..
-M-am saturat ca umbrele trecutului sa ma bantuie in fiecare zi, luna, an...m-am saturat!Vreau o noua viata vreau sa simt ca traiesc..vreau o viata noua departe de tot ce mi-a provocat durere candva.

Tyb spunea...

(din moment ce mi-ai zis, mai demult, sa fiu vesel de mai multe ori, voi scrie haios)

"-Ciudat ca spui asta... credeam ca traim sub apa.
-Am uitat sa mentionez ca m-am transformat in amfibiu. Pot sa respir si sub apa si in afara acesteia. Astfel pot suporta orice.
Dupa o mica pauza
-Ai un dar. O putere pe care trebuie sa o folosesti pentru a ajuta pe altii.
-Intr-adevar. Dar cum?
continuarea dupa ce am scris testu' la info

jurnalulsufletului spunea...

-Ma gandesc daca nu cumva pana acum "a respira" nu avea sens pentru mine,era nedefinit.Cred ca ma sufocam cu aer in propriul trecut.
-Poate ca te inteleg...poate ca si eu simt la fel.
-Atunci...hai sa respiram amandoi!Hai sa ne imbatam cu aer!Hai sa privim doar inainte!

Alecs spunea...

-Da, dar nu mai respiri cu mine...

evergreen spunea...

- păi atunci hai să respirăm împreună...

Alecs spunea...

-Poate altadata. Cand vom fi ce-am fost.

Anonim spunea...

-Nu te inteleg...
-Azi respir,trecutul e mort..

Alecs spunea...

Eu nu ma mai joc.

Gabriela Vlad spunea...

te invit la:

My Grandma’s Backyard – Christmas edition

Data: 20 decembrie 2008
Loc: Club TEPHRA (strada Eforie nr. 14).
Intrare: 10 Ron
Program: 12.00- 18.00
Concert ANEB: ora 18.00
After party MGB – DJ Acidulate (intrare liberă)

Anul acesta, MGB îl ajută pe Moş Crăciun, reunind la un loc 20 de designeri şi artişti din domeniu handcraft pentru a vă asigura un Crăciun plin de cadouri.
Ţinuta obligatorie a acestei ediţii este mohairul – plăcut la atingere şi călduros, mohairul ne trimite imediat cu gândul la un foc mocnit în şemineu şi o încăpere învăluită în miros de scorţişoară, exact atmosfera pe care vrem să o recreăm la această ediţie.

batman cand era mic spunea...

- Trebuie sa respiri...., again, always about u; pai daca e asa, respira..., respira pana nu mai poti. Io am plecat!


varianta 2 :D
(mai romantata..:P)

- ..credeam ca eu sunt aerul tau...
- Ai fost...acum nu stiu.., nu mai stiu
............................
- NU..., nu te las sa faci asta..!, Nu vreau si nu accept !!
- N-ai de ales.
...
- ...s-ar putea ca acum sa fie ultima data cand am respirat amandoi...impreuna..
- Stiu..dar acum este vorba doar despre mine..si despre ceea ce am nevoie...si eu am nevoie sa respir....singura...
- Again.., despre ceea ce vrei tu si despre ceea ce ai tu nevoie...always about u; ....daca asta vrei insa, asta ai sa ai!!..........e doar praf de stele oricum. Asa a fost..asa va fi si de acum inainte. Eu am plecat de aici, noapte buna !
- Pa...

Jaded spunea...

deci..care sunt uiltimele tale trei dorinte daca te ucid eu in vreo luna-doua asa :D .....

ti-am dat leapsa. sa te "auzim" :*

Domnisoara in rosu spunea...

respira azi si pentru maine cand nu vei mai fi...

Jaded spunea...

ana, ne ignori. ma doare sufletu' =((

Ana spunea...

@ Xoxo: Merci mult de continuare, imi place tare mult.

@ Tyb: :))) Foarte tare si original!!! Merciiii!

@ Jurnalulsufletului: Optimist..e bine..uneori :) Multumesc!

@ Alecs: Foarte frumos,ti-am zis ca scrii bine cand esti trista :P

@ Evergreen: De asemenea optimist :)

@ Anonim: Corect.

@ Batman cand era mic: Ce ai ma cu fata? Imi place mult ce ai scris, merci frumos!

@ Jaded: Am sa raspund..promit..dar nu curand :P

@ Domnisoara in rosu: Spune multe continuarea ta..

batman cand era mic spunea...

ce sa am cu ea...ma enerveaza pur si simplu..asta am cu ea..:P:D

ma bucur ca ti-a placut...desi am comis'o pe la mijloc p'acolo(da' cum nu se poate da cu edit..)

..mai am o varianta..:
(muhahaha..:D)

- ..nu sti nimic Otilia..!...

Dungha spunea...

excelenta fotograafie!

Boyslikegirls spunea...

- Dar e trecutul Otilia, al nostru, cu amintiri si mangaieri si ..
- Si deocamdata, pentru mine, 'bine' inseamna sa traiesc acum, in azi.

Cireasa cu gust de Visina spunea...

-dar de ce zici asta acum?
-pentru ca am realizat ca nu am respirat niciodata cu adevarat.
Dupa ceva timp in care tacerea a devenit stapana . chipul unui tanar se lumineaza in fata unui stalp de iluminat.
-Te simti bine otilia?
- Da...
Atunci , a realizat un singur lucru : ca dragostea poate sa iti dea aripi si te poate face sa respiri asa cum niciodata nu ai mai facut ,..pentru ca iubesti.

Ana spunea...

@ Batman cand era mic : :)) De ce ma sa te enerveze? Ufaaaa...e chiar foarte simpatica :D

@ Dungha: :P Merci, sa stii ca nu este facute de mine.

@ Boyslikegirls: Foarte adevarat!

@ Cireasa cu gust de visina: Imi place mult finalul...multumesc :)

Lexy spunea...

...pentru ca azi simt ca traiesc, dupa atat timp in care am crezut ca sufletul mi-e mort... pentru ca azi, acum ,cand te-am revazut, pentru prima data nu mi s-a mai taiat respiratia, pentru prima data am simtit ca lumea nu se mai opreste in loc, ca tu n-ai sa dispari daca eu respir...si e atat de bine...

day spunea...

Chiar respiram, oare???? sau ne prefacem ca suntem vii???? Cine suntem noi????
CEi care ne dorim sa fim sau cei care nu reusim sa fim .... respiram prea mult unii din noi....

Nice blog.... :)

Ana spunea...

@ Lexy: Ma bucur tare mult ca esti optimista..Te pup

@ Day: Bine ai venit pe la mine! Multumesc frumos pentru continuare...imi place tare, tare mult. Te mai astept..cand vrei tu :)

Anonim spunea...

nu mai pot m-am saturat sa imi aduc mereu aminte,lasa-ma in pace vreau sa imi traiesc viata

Ana spunea...

@ Dragos: De ce ti-ai sters comentariul...imi placea tare mult continuarea ta !

@ Anonim: Nu mi te adresezi mie nu? :)