vineri, 8 mai 2009

Why can’t we be friends, why can’t we be friends?

“O prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e ori ipocrizie ori masochism”, asta spunea Leonard Cohen, iar eu nu pot decat…sa-mi pun intrebari.
Sa fie oare adevarat? Partea rationala din mine spune ca da, clar nu exista prietenie pura intre doua persoane de sex opus, insa partea emotionala spune ca nu : exista dom’le si exceptii!
Haideti sa ne gandim la niste situatii si sa incercam sa elucidam impreuna misterul:

Ipostaza 1 : Prietenii din copilarie

Va stiti de pe vremea cand formatia Genius era in top. V-ati legat impreuna la sireturi, v-ati destainuit prima iubire si apoi ati plans unul pe umarul celuilalt.
Va cunoasteti unul pe altul mai bine decat va stiu parintii vostri si toata lumea stie ca acolo unde e Andrei trebuie sa fie si Magda. Cu toate astea…sustineti in continuare ca nu este nimic intre voi mai mult decat prietenie.
Poate tu Magdo inca visezi la Fat-Frumos venind calare, insa Andrei si-a gasit demult Ileana Cosanzeana, inca de pe vremea cand era copil, ca sa spunem mai exact :)
Mai ramane doar sa-si faca curajul sa-ti spuna. Noi iti uram mult success Andrei!

Ipostaza 2 : Colegii de apartament

Da, da stim : Ioana este dooaar colega ta de apartament si atat!
Ea face curat, tipa la tine ca nu lasi capacul jos de la WC, face mancare ca la mama acasa si mai presus de toate, este cea mai de gasca fata pe care ai intalnit-o.
Poti vorbi cu ea despre aventurile tale de-o noapte, rade pana la 3 dimineata sau bea o bere la un film de groaza.
Evident ca nu ti se pare nimic ciudat in momentul in care ea se supara ca ajungi tarziu acasa, ca n-ai sunat-o sa-i spui cum a fost la intalnire sau ca n-ai dat un semn toata ziua : doar e prietena ta cea mai buna si isi face griji, nu?
Ei bine, dragul meu afla ca lucrurile nu stau chiar asa : colega ta de apartament viseaza la tine.
Si nu cum duci tu gunoiul, speli vasele sau faci de mancare, ci mai degraba cum vii alergand cu flori in mana spre ea si declarandu-ti dragostea mareata.
Solutii? Muta-te, gaseste-ti o noua colega de apartament sau poarta o discutie serioasa cu actuala…poate suntem doar noi paranoici. NOT

Ipostaza 3 : What? We’re just friends

Sunteti mai ceva ca fratii : va certati din nimicuri, vorbiti cate in luna si in stele, va sunati din 2 in doua ore, radeti unul de altul si cine v-ar vedea ar spune ca sunteti voi si restul lumii. Aveti incredere unul in celalalt, va luati apararea si sunteti acolo unul pentru altul la nevoie.
Si evident…sunteti doar prieteni. Pot spune doar atat “Alo, sefa, am o veste pentru tine : prietenul tau cel mai bun te doreste”, vorba reclamei.

Mirobolanta concluzie

Lasand gluma la o parte, prietenia dintre barbati si femei, ca orice lucru incert, ramane o enigma. Depinde de persoanele implicate, situatiile in care sunt puse acestea si multi alti factori.
Daca e sa vorbesc din proprie experienta, pot spune ca sunt de acord cu afirmatia inteleptului Cohen : mai devreme sau mai tarziu ori ai sa realizezi ca te place in secret, ca-l placi in secret sau ca va placeti in secret.
Dar evident, exista si exceptii, nu?

55 de comentarii:

oldman spunea...

sorry,nu exista exceptii oricit le-ai dori!

iulia spunea...

Am plecat de la ultima ipostaza si am avut cea mai frumoasa relatie de pana acum. Insa, am dat dovada de confuzie si am ramas "doar prieteni"...:(

Taner spunea...

Nu exista, eu doar ce mi-am dovedit asta pentru a 4-a oara in viata.
dAR probabil asta nu ma va opri din a incerca sa demonstrez contrariul :)

Netra spunea...

Iti spulber si eu visele dar adevarul este ca nu exista exceptii.

batman cand era mic spunea...

..himm..eu sunt de parere ca exista !,de ce zic asta...?, pai simplu..:
exista oameni(printre care ma numar si eu) care au o relatie de "prietenie avansata":P cu persoane de sex opus fara ca aceasta relatie sa implice si altceva; de ce nu implica altceva...asta e si mai simplu'...pt ca in esenta acest gen de relatii de prietenie sunt un fel de pseudo-relatii amoroase(ce pompos a sunat asta)...aka...pur si simplu simt nevoia sa ies la cafea in oras...la o plimbare prin parc...intr-un club..sau la un film...sau oriunde in alta parte...si nu sunt implicat intr-o relatie cu nimeni. bun, prietenii nu's available..si atunci ce fac..pai ce sa fac..o sun ea prietena..si iesim..si asta este tot..fara nimik altceva. in principiu, fiecare se foloseste(intr-un sens bun bineinteles) de celalalt..si sunt convins ca nu doar eu gandesc asa, ci si ea prietena. suntem f close si asta fara sa reprezinte nimik special !, bine..nu spun ca nu pot sa existe sau sa apara momente de o "tensiune" de alta natura decat ceva ce ai gasii in mod obisnuit intre 2 prieteni...daa' astea vin si trec...ca doar suntem oameni si cam asa este viata...iar ele momentele, nu schimba cu mai nimik abs nimik..!!:D
..................................

stand si citind ceea ce ai scris aici...nu pot sa nu observ ca mai exista o categorie care isi pune intrebarea din titul..., fara sa gaseasca un raspuns..

si 3(caci exista si 3),
am mai citi odata candva ce scrie aici...tot de la tine venind...numa' ca intr-un alt context..:D:P

iar de final asa....nu cred ca se plac amanoi in secret..., ca daca da....n'ar mai fi secret..!

dana spunea...

Mai devreme sau mai tarziu, daca cei doi "prieteni" isi vor da seama ca se doresc/iubesc. Asta insa numai daca nu cumva amandoi au pe altcineva pe care intr-adevar il iubesc sincer, si care le distrage atentia de la prietenia care e posibil sa se transforme intr-o relatie mai complicata. :) Cel putin asa e in teorie.
Eu am prieteni baieti pentru care nu simt nimic, chiar daca n-am niciun iubit. Sunt o exceptie?

Julie spunea...

nu exista exceptii...
insa exista prietenii de cupluri, adica 2 oameni combinati cu inca 2 combinati fara sa intervina factorul : 'Gina a lu Marius il vrea pe Andrei a lu Nico'.
ce zici?

mihai spunea...

am o intreaga poveste care sa-ti distruga toata teoria.

batman cand era mic spunea...

io zic sa o spui.....ca sa ne iluminam cu totii..:D

revenind la partea cu "ea prietena"...ideea este simpla..am 2 astfel de prietene(si inca doua cam la aproape acelasi nivel de relationare profunda - cu precizarea ca una dintre cele 2 "suplimentare" este a unui baiat(prieten cu mine), el de fel super de treaba...asa ca niciodata n'ar fi si altceva besides a good friendship); revenind...ele fiind 2(cel putin)..m-as mira f tare ca intr-o zi sa ma trezesc indragostit de ele..aka..this will never happ. din 2 motive simple :
1. nu avem 14 ani sa confundam unele lucruri cu altele(1bis. nu te poti indragosti de 2 persoane in acelasi timp)

2. cand inima ta bate pt altcineva...poti sa ai si mama prieteniei pt oricine...ca tot degeaba.

(si daca pui problema din perspectiva lor...este de ajuns sa ma pozitionez eu in afara a ceea ce cauta ele intr-o relatie cu un tip..!!,scurt si la obiect..aka.."daca nu vrei sa fi mancat..nu deveni prada.." :D

Ana spunea...

@ Oldman: Mai stii unde ne poarta viata?

@ Iulia: Imi pare rau..e si mai trist cand sentimentele au fost date pe fata..si s-a ajuns la stadiul de "doar prieteni.." pt ca deja..nu cred ca se mai poate..
Recomand melodia: "R u kiddin' me - Anouk" :)

@ Taner: Asa te vreau! Perseverenta este calea spre succes! Astept rezultate :))

@ Netra: Prietenie pura..asta chiar nu exista, dar semi-pura + un pic de flirt..se poate, se poate :)

@ Batman cand era mic: Ti-am zis ca-mi esti tare drag? Cand zic ca m-ai uitat..hopa si tu :))
Ufaaaa...complicat mai esti: tu vrei practic sa-mi spui mie..ca ai 2 prietene f bune si atat, dar ca mai flirtati si voi ca oamenii si va tineti de urat cand "ceilalti" n-au timp de voi. Accept asta..si e perfect logic :) In alta ordine de idei, ca tot te prind atat de rar...si tu stii atateaaa despre mine, ce-ar fi sa aprofundam amicitia si sa-mi spui ceva de tine? :))

@ Dana: Dar te-ai intrebat daca macar unul dintre cei multi prieteni ai tai..nu te cam place? Ca eu asa pun pariu..cel putin unul e indragostit de tine : ori cel care te tachineaza mereu..ori ala care-ti face toate poftele :) Studiaza terenul si da-mi amanunte :P

@ Julie: Claaar exista prietenii de cuplu si sunt perfect de acord cu ele! Corect si foarte bine punctat :)

@ Mihai: Pai ma faci curioasa si atat? Haaaai...astept povesteaaa..

batman cand era mic spunea...

..cum spunea stomatologul meu odata...., nu sunt ceea ce par si nu par ceea ce sunt..!! :D

Ana spunea...

@ Batman: Cu siguranta nu m-ai luminat..asa ca te astept cand esti intr-o dispozitie de dat detalii :)

batman cand era mic spunea...

..pai si cam ce anume ai vrea tu sa sti..? :)
(p.s. sa inteleg ca gluma cu stomatologu' n'a fost chiar rasarita sau potrivita in cazu' de fata..?;;) )

Ana spunea...

@ Batman: A fost ok :) Propun ca discutia s-o continuam pe mess, id-ul imi este public pe blog..pt ca ocupam spatiul aici..si se supara lumea ;;)

giapapadia spunea...

pai cred ca mai exista exceptii. gen foste relatii.sau amandoi aveti o relatie. din astea. dar e o chestie relativa, in final tot pe acolo planezi. eu nu vad nimic in partea cu sexul, sau intr-o relatie de tip mai special. nu vad nimic rau, pana la o situatie concreta in care e posibil sa devin geloasa :))

Adriana spunea...

el...coleg cu mine. eu relatie serioasa de ani de zile, el la fel--->ulterior si casatorie. noi prieteni buni...colegi d serv, colegi d drum pana acasa...masa mereu impreuna la serv, fiecare tigara savurata impreuna...eu plans pe umarul meu, ras impreuna...eu cu sotia apropiate...pana cand el a zis ..hopaa m-am indragostit de tine.
deci nu..nu exista pritenie atat de apropiata intre doi de sex opus..unu mereu are ceva mai mult..fise pe ascuns fie la un mom dat da pe afara...
ulterior..nici macar nu mai vb...el ma iubeste in continuare desi si-a inceput o noua relatie de aproape un an...

dana spunea...

Ana, sper sa nu gresesc. De fapt, stiu sigur ca nu gresesc.
Asta iti apartine. http://oa-na.blogspot.com/2009/05/just-friends.html
Stiu ca te-am mai alarmat odata, dar mi se pare cam nedrept sa apara articolele tale pur si simplu pe mai multe bloguri FARA VOIA TA. :)

Ana spunea...

@ Giapapadia: :)) Am inteles. Clar exista exceptiile de genul: foste relatii, eu te-am iubit -tu nu, acum tu ma iubesti - eu nu..pana nu mai simtim nimic unul pentru celalalt si putem fi amici :P

@ Adriana: Imi pare rau ca lucrurile au decurs asa...deci era de asteptat, intr-un fel..
Si tu, nu simti nimic pentru el?

@ Dana: Sar'na, iti multumesc ca mi-ai zis. Din cate ai observat fetita a mai schimbat una doua fraze, bazandu-se pe scheletul art meu....fooooarte inteligent. Ce sa-i faci? Online-ul e mare si din pacate nu putem sa-i pedepsim pe toti :( Te pup dulce!

Adriana spunea...

Nu, nu simt nimic pt el, mi-am pierdut un prieten drag...insa am un iubit, de ani de zile,pe care-l iubesc cu toate puterile mele..si care-mi este si cel mai bun prieten. si nu e primul caz ...relatia mea cu iubitul meu asa a inceput, de la o prietenie f buna, pana cand amandoi am recunoscut ca ne-a indragostit.
ca si exceptii...pot sa zic ca sunt prietenii de familie, vechi, cum au parintii nostrii, care isi permit sa faca glumitze mai deochiate..fara ca unul din [arteneri sa fie gelos.

Marius spunea...

Cred ca e o confuzie la mijloc. Am inteles ideea ta legata de sex. Dar gandeste-te ca poate fi doar sex si atat. Daca vrei sa faci sex cu cineva, nu inseamna ca vrei o intreaga relatie.

Prietenia se strica atunci cand cineva vrea mai mult, dar cand ambii vor doar sex si atat, si asta doar cand nu sunt implicati in alte relatii, totul e ok...

Anya spunea...

Clar nu exista exceptii.Intotdeauna unul dintre cei doi il iubeste pe celalalt chiar daca nu o spune.Daca o spune,atunci a luat sfarsit prietenia lor.Sau tocmai a inceput o poveste de iubire:)Am observat ca esti la fel de "sagetatoare" ca mine.De asta cred ca imi place atat de mult cum scrii:*

Bogdan spunea...

Parerea mea este ca nu exista exceptii! Si cred ca daca esti intro relatie cu altcineva, dar ai un astfel de prietenie cu o persoana, ai cele mai mari sanse sa il faci pe partenerul tau gelos. Poate ca tu nu vrei mai mult decat un prieten, dar poate ea vrea mai mult, sau invers. Si la un momentdat persoana de langa tine o sa isi puna semne de intrebare in legatura cu aceasta prietenie!

Toxino spunea...

Subscriu. Picatura aia de atractie exista, chiar daca este unilaterala sau nu. La un momentdat lucrurile tot se vor complica...

Vania spunea...

Îmi pare că Leonard Cohen exagerează, deşi am mai auzit opinii similare. Acum, fiecare le vede după el...

BlackCat spunea...

este frumos ce ai scris, dar poate ca unul dintre ei este prins intr-o relatie, de care, sa spunem, a cam obosit. si-i dificil sa se rupa, desi simtea ca trebuia sa faca asta de mai mult timp... se poate sa ramana inca o perioada "doar" prieteni? sau celalalt isi baga picioarele si nu mai vrea sa stie nimic?

p.s. am fost in situatia 3 - eram toata ziua impreuna, ne distram, schimbam impresii despre orice, ba chiar odata am dormit in acelasi pat - intr-un sfarsit(dupa cateva luni) i-am zis ca m-am indragostit de el (pe cand dansam impreuna la discoteca). el a ramas surprins, m-a condus pana acasa iar a doua zi mi-a marturisit ca-i... gay.
am reusit sa trec intr-un tarziu peste soc si am ramas ...cele mai bune prietene. really.

Ana spunea...

@ Adriana: Ma bucur tare mult sa aud ca esti atat de indragostita si happy :)
Normal ca exista prieteniile vechi intre cupluri, unde membrii nu au legaturi amoroase incrucisate :)

@ Marius: Tu ai perfecta dreptate. Una este sa ai un fuck buddy, alta e sa ai un "cel mai bun prieten" si alta e sa ai un iubit :P

@ Anya: Multumesc mult Anya! Noi sagetatorii sunt rase tare speciale ;))

@ Bogdan: Ai dreptatea ta, nu neg asta. Insa sunt ferm convinsa ca daca exista incredere in relatia ta cu partenerul/a..nu ar trebui sa existe gelozii inutile si daunatoare relatiei.

@ Toxino: Nu si daca stii sa dozezi picatura..astfel incat sa nu fie dereglat echilibrul :P

@ Vania: Omu si-a exprimat o opinie, nu a dat cu paru'. La fel si eu...de asta exista exceptii :)

@ BlackCat: Nu stiu ce este in sufletul celeilalte persoane si cat va mai dori ea sa fiti "doar prieteni", asta depinde in totalitate de ea. Si nu este corect ca o persoana sa stea intr-o relatie, doar pentru ca ii este dificil sa se rupa..si sa se astepte sa fie asteptata de urmatoare. Lucrurile tb sa fie fair de ambele parti, nu?

PS: Foarte funny povestirea cu prietenul-a ta :))

Bogdan spunea...

La un momentdat tot o sa cedezi! Eu cel putin am cedat din pacate:| Iar asta mi-a distrus relatia! Si degeaba incerc sa recastig ce am pierdut....

Ana spunea...

@ Bogdan: Imi pare rau ca s-a intamplat asta si ca ai cedat :( Insa la mine nu este vb despre asta, eu am prieteni baieti pe care-i stiu de 100 de ani si cu care nu am nimic mai mult decat o relatie fructoasa de prietenie cu chimia de rigoare :)
Nu am de ce sa cedez...pentru ca nu o sa se intample nimic :P

Bogdan spunea...

Eu am cedat la modul ca am fost gelos ca prietena mea are o astfel de relatie cu un tip!

Ana spunea...

@ Bogdan: Inseamna ca ori nu ai avut incredere in ea, ori prietena ta nu a tinut destul de clare limitele prieteniei cu baiatul, ori ai avut tu un pitic destul de puternic ce nu ti-a dat pace...
Iti doresc ca viitoare ta prietena sa aiba numai amice :P

Bogdan spunea...

Adevarul e undeva la mijloc.

Imi place faptul ca scrii rar, dar scrii lucruri care ne misca si ne trezesc sentimente.

Esti de ceva vreme in rss:D


O seara faina

BlackCat spunea...

Da, nu este deloc fair sa-l faci pe celalalt sa se simta de rezerva. Dar pe de alta parte relatia aceea se va rupe greu, fiindca iubirea aceea care a existat de la inceput, pentru mult timp, nu dispare, ci se transforma in ceva mai simplu. Intr-un fel de grija, de a nu rani, de a incerca sa minimalizezi raul... chiar daca cei doi isi fac rau ca sunt impreuna, ceva-ul acela care ii mai leaga nu poate fi rupt dintr-o data. Dar este inevitabil. Se stia asta demult.

Copilash spunea...

si eu sunt de parere ca nu exista exceptii ! sunt sigura ca o prietenie intre un baiat si o fata e imposibila...unul din ei se indragosteste mereu :) chiar daca nu totdeauna marturiseste :)

crisss spunea...

buna :) inainte sa-mi spun si eu parerea despre prieteniile astea himerice,vreau sa iti spun ca te citesc de mai bine de un an si ca iti apreciez foarte mult munca (daca pot sa ii spun asa).Ca si majoritatea cititorilor tai,ma regasesc in ce spui,in situatiile pe care le descrii.Multa bafta in tot ce faci si la cat mai multe posturi,daca se poate :D
acum in legatura cu preteniile intre o fata si un baiat... nu exista asa ceva :p si daca ar fi sa cautam exceptii,singurele exemple presupun un prieten gay :)

mihai spunea...

pai e prea lunga povestea...(daca chiar te intereseaza:the_undead_2006)

nicoleta dragan spunea...

Eu sunt propriul meu exemplu ca exista prietenii intre persoane de sex opus fara nicio legatura sexulala. Zece ani de prietenie! Si sunt sigura ca nu suntem singurul exemplu.

larisa spunea...

si varianta in care un el si-o ea sunt prieteni pentru ca deja au consumat tot ce si-ar fi putut imagina in materie de sex si relatie si iubire? cazul asta mi se pare intr-un fel cel mai apropiat mod de prietenie el+ea. cel mai bun prieten este cel mai mare crush al vietii mele si cel cu care am avut cea mai intensa si sincera relatie.

accro au chocolat spunea...

E ... ciudat. De fiecare daca imi zic ca nu o sa se intample pentru ca mi se par cele mai imposibile relatii cu cele mai nepotrivite persoane si cumva se intampla. Mereu! Fara exceptii, din pacate. Si la sfarsit nu mai este decat un patetic "hai , ramanem prieteni?"...

angel spunea...

mda...fiecare cu parerea lui.
Hai sa v-o spun si pe a mea:
- eu cred ca sunt si exceptii - exista si prietenii intre un barbat si o femeie , bazata doar pe prietenie fara sex , fara relatii amoroase . Pur si simplu prietenie. Spre exemplu - e cazul meu - suntem colegi de serviciu de ani buni de zile , ne cunoastem foarte bine dar intre noi doi nu a existat nimic legat de sex, nici macar aluzii...

allé spunea...

Eu cred că există excepţii ! Really.

evergreen spunea...

ăăăăă, ăsta e subiect de discutat la cafea, zic.

io nu am putut să am prieteni băieţi. pentru că se îndrăgosteau ca fraierii şi cînd ziceam nu îmi dădeau cu flit.

ori nu-mi dădeau cu flit, dar cînd îşi găseau pe cineva mă tratau cu răceală.
am avut prieteni băieţi, dar pe perioade determinate

lovingvama spunea...

Uuh, ce drăguţ. Eu când le ziceam că nu pot fi prieten cu ele, că nu există aşa ceva... îmi ziceau că-s nebun.
Îmi place când mai găsesc oameni care gândesc la fel ca mine :D

Catalin Moraru spunea...

cata dreptate poti sa ai si eu ar trebui sa stiu cel mai bine:))

Ciupanezul spunea...

Exceptii de la regula asta nu exista. Sunt sigur de asta, dar momentan nu ma bazez pe ceva foarte solid, poate am intalnit eu cazuri izolate peste tot, sau poate ca in Regie e curvasaraie. Poate ca e doar un intreg cartier studentesc si d-aia, nu sunt copti.

Hyperion spunea...

eu sunt de parerea k am2 isi fac un bine reciproc, au nevoie unul de altul ptr k asa sau obijnuit, de ce sa apeleze la alcineva cand il are pe el/ea la indemana nu? care il intelege k nimeni alcineva si il cunoaste foarte bine. cat despre excepti nu stiu ce sa zic :D poti trai langa o persoana nu o viata 3 vietii la rand si nu sti ce gandeste....prietenia nu cred k are definitzie :):)

anonim1efect spunea...

se termina cu sex sau break up

Anonim spunea...

mda...din pct meu de vedere nu exista o relatie de prietenie intre o fata si un baiat...am trait pe propria mea piele....am fost prieteni super buni,a intervenit dorinta din pct de vedere sexual....si din cauza asta ne'am racit...nu mai suntem cum eram inainte...nu mai vorbim cum vbm inainte...nu ne mai sfatuim asa...nu mai e la fel,din pacate

Handesion spunea...

ipoteza 4: nu avem o ipoteza 4...
k... o mica gluma...
eu asi raspunde ca da... depinde de ce simte fiecare.... si de situatia in care sunt pusi... insa in majoritatea cazurilor... cei doi pleaca trec sau termina printr-o relatie...

D@n spunea...

clar nu..

Răzvan spunea...

bărbaţii se gândesc la sex prea mult, de-asta niciodată n-o să existe niciodată prietenie fată-băiat. Asta în cazul în care el nu e gay...
Când am citit postul mi-am amintit de-o poză: http://img197.imageshack.us/img197/7687/1239287401690.jpg

Ana spunea...

@ BlackCat: Ai dreptate, iubirea nu dispare..ci se transforma in grija..

@ Copilash: Ca bine ai zis: chiar daca unul dintre ei nu marturiseste :)) La cate astfel de cazuri exista...

@ Crisss: Multumesc tare, tare mult..sper sa ma citesti si in continuare :P

@ Mihai: Ufaaa...misterios mai esti, poate intereseaza si pe altii, nu doar pe mine :)

@ Nico: Multi ani si de acum in colo, frumosi si fericiti :) Clar, nu am negat niciodata...exemple exista :D

@ Larisa: La fel asta este o varianta..si una reusita as putea spune. Si eu, cu majoritatea prietenilor mei baieti...am avut mai mult decat o scanteie la inceput :)

@ Accro au chocolat: Apropo de ce zici, iti recomand melodia : R u kiddin me - Anouk :)

@ Angel: Ma bucur tare mult sa aud asta si inca o data sa-mi fie confirmat faptul ca exista exceptii..pe bune :)

@ Alle: Clar :P

@ Evergreen: Imi pare rau :( Sigur o sa vina si vremea ta :D

@ Lovingvama: Si eu ma bucur :D Si apreciez sinceritatea si ca le-ai spus fetele ce simti.

@ Catalin: Detaliaza te rog :)

@ Ciupanezul: Si eu zic la fel..mai cerceteaza piata si abia apoi fa-ti o parere clara :D

@ Hyperion: Ar fi cam trist totusi sa traiesti langa o persoana trei vieti si sa nu stii ce gandeste...cred ca aici nu mai e vorba de "asa se intampla lucrurile", ci de lipsa grava de comunicare

@ Anonim1efect: Nu intotdeauna!

@ Anonim: Imi pare tare rau ca s-a intamplat asa..dar poate asta inseamna ca nu v-a fost dat niciodata sa fiti doar prieteni. Tu nu vrei sa incerci mai mult?

@ Handesion: Da..intr-adevar nu avem ipoteza 4 :) Si da, depinde de ce simte fiecare, uneori se rupe relatia, alteori doar se raceste o perioada sau pur si simplu lucrurile raman la fel..

@ D@n: :) Ne spui si noua de ce esti asa convins?

@ Razvan: Buna teorie :)) si destul de adevarata :D Nu merge poza, din pacate :(

evergreen spunea...

:) off topic rau de tot

tu esti Anutza din Vama??? Pretena lui Octav?

Sau te incurc de nu ma vaz

Ana spunea...

@ Evergreen: Buna Roxana, dap, eu mi-s :)

evergren spunea...

oooooooooooooooooookai :)
:*

Anonim spunea...

eu am incercat cu cel mai bun prieten al meu si nu a mers am fost impreuna de 7 ori...iar acum ne.am distrus si prietenia..chiar daca a fost dragoste adevarata intre noi..acum s.a ales parful de tot..