joi, 16 iulie 2009

Am descoperit o printesa!

Si pentru ca tot vorbesc pe acest blog despre nonprintese si nonprinti, iata ca mi-a fost dat sa descopar o printesa...
Insa ea este foarte mica si noi trebuie s-o ajutam sa creasca mare si frumoasa. Se numeste Luana si are nevoie de 25000 Euro pentru a face un implant cohlear.
Aici gasiti numere de conturi, detalii si povesti scrise pentru Luana, pe care ea le va putea auzi, de indata ce se va face bine :)

Ah, si v-am zis ca e de ajuns sa donati 1 euro si tot e ceva?

Va multumesc anticipat,

Ana

5 comentarii:

Anonim spunea...

Multumim Ana...acum am primit linkul...o sa donez pt cea mica

Mandeea Deejay spunea...

bun articol :) am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

Anonim spunea...

Abia acum am descoperit anuntul asta umanitar. Mai au nevoie de ajutor?

Roxana spunea...

Ne bucuram sa va anuntam ca in sfarsit s-a petrecut unul din primii pasi pentru a ajunge la minunea de a asculta o poveste .

Pe 2 noiembrie la Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii Maria Curie din Bucuresti , fost Budimex , fetitele Luana Popa de 1 an si 11 luni si Andreea Deacu au fost supuse interventiei de implantare cohleara . De asemenea a mai beneficiat de aceasta operatie si Helena , o fetita scumpica de 5 anisori .

Campania de strangere a fondurilor necesare pentru alti copii care au nevoie de un implant cohlear continua si poti sa gasesti mai multe detalii despre ea accesand site-ul www.citesteopoveste.com

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=nm2bq8Rp1g0