joi, 13 august 2009

Let's help

Stiu ca e plina lumea de oameni nefericiti si care au nevoie de ajutor...si ca probabil cand vedem unul am ajuns sa-l punem in aceeasi oala cu toti ceilalti, desi nu e asa..

Diana m-a rugat s-o ajut cu ceva...si desi n-am postat imediat (iarta-ma Diana, timpul asta...), am zis din start da, pentru ca a informa face diferenta, asta 1 si 2 poate chiar va sensibilizeaza cazul..Cine stie?

Iata povestea Ralucai spusa de ea:

Ma numesc Raluca Lupoaie, am 20 de ani si sunt studenta la Facultatea de Medicina din Bucuresti. La 12 ani mi s-a pus diagnosticul de Pectus Excavatum, sau ‘stern infundat’, afectiune care se amplifica pe masura ce cresteam.
Medicii de atunci mi-au recomandat o operatie la spitalul Grigore Alexandrescu din Bucuresti, dar au omis sa spuna ca tehnicile chirurgicale dezvoltate pentru acest defect au titlu experimental.
Dupa 5 ani de zile situatia s-a inrautatit, dar de data aceasta nu puteam face nimic. Am aflat de o clinica la Viena in care medicii de acolo au experienta si aparatura necesara.
Operatia a presupus implantarea unei tije metalice de 32 cm care sustine sternul si care dupa 2 ani trebuie scoasa. Au trecut deja 3 ani si anul acesta ar fi termenul limita pentru explant.
Desi suma nu este foarte mare familia mea nu-si poate permite sa acopere costul, iar programarea pentru operatie este pe 7 septembrie 2009 la spitalul Donau Spital din Viena.

Titular de cont: Firuta Lupoaie ING Bank Galati RO46INGB0000999900180406

Merci frumos,

Ana

2 comentarii:

Diana spunea...

multam, mandra! :)

hpv spunea...

o initiativa buna de a ajuta !
multa sanatate Ralucai !