duminică, 11 octombrie 2009

Fara titlu

Pentru ca nu prea am avut timp si am fost agitata, am uitat sa va arat interviul dragut pe care mi l-a luat Nadia, pentru hotcity.ro :)

Asa ca iata ce mai fac eu ==>>>>
aici :)

De asemenea am vrut sa va scriu cum aseara am realizat ca sunt
Bridget Jones (asta pentru cei care stiu despre ce e vorba), cum nu e bine sa fii singur intr-o mare de oameni cuplati si mai ales, cum intotdeauna se gaseste un mega cocalar care sa-ti ceara numarul de telefon si sa-ti "explice", cat de bine arati si cum..."cine nu ar putea sa te placa pe tine" ? :))

Cat am zambit politicos si in minte m-am gandit la raspuns (cred ca se gasesc cateva persoane), mi-am confirmat faptul ca sunt Bridget, mai mult sau mai putin...
Hmmm...oricum, acum astept momentul povestii in care sa-mi apara in prag Mark Darcy si care sa ma placa "Just the way I am" :))

2 comentarii:

Capsă spunea...

Bună.
Eu sunt Capsă,ţi-am găsit blogul la o prietenă.Ţi-am citit doar ultima postare,îmi place aşa că de azi îţi urmăresc Blogul.
Este ora 23:31 şi mă grăbesc dar mâine îţi iau tot blogul cap-coadă.
Noapte Bună ! >:D<

victor spunea...

Salut!

Inscrie-te pe http://groups.yahoo.com/group/publicitatenecenzurata

Poti sa postezi mesaje cu linkul catre blogul tau fara ca respectivul mesaj sa fie cenzurat. Grupul se vrea a fi unul unit, in care membrii sa se ajute unii pe altii prin accesarea linkurilor. Deci cu cat suntem mai multi, cu atat mai multi vizitatori vei avea pe zi.