sâmbătă, 31 octombrie 2009

Life

Viata este doar una. Indiferent cate reguli ar fi, care ne spun cum s-o traim mai bine, eu va sfatuiesc s-o traiti asa cum vreti voi.

O sa faceti multe greseli, o sa va loviti cu capul de pereti pana va treziti la realitate, o sa pierdeti timp inutil cu oameni inutili, dar va asigur ca o sa aveti parte si de momente desprinse din basme, sentimente nebanuite si iubiri ametitoare.


Cineva spunea ca "nu lasa pe maine ce poti face azi", iar eu cred ca avea multa dreptate. Mai bine afli azi ce iese, decat maine - maine, deja ar trebui sa fie o noua zi, mult mai buna ca ieri. Asa ca, de ce sa-ti aduci ideile de ieri maine?

Viata nu sta in loc. Timpul nu sta in loc. Nu astepta sa gasesti peste un an, ce ai avut acum 2. Nu te astepta ca fata sau baiatul ce te placea nebuneste in trecut sa te placa si in prezent. Nu te astepta sa primesti o marire la job, daca tu te-ai desteptat acum 7 zile, dar dormi de 30.

Nu te astepta sa devii invincibil peste noapte.
Ia-ti timp sa treci peste obsesii, esecuri, job-uri, prietenii ratate, iubiri descompuse. Si da, timpul le rezolva pe toate. Dupa cum am mai zis, cel mai mare cliseu existent este si cel mai adevarat.

Doar in timp ai sa devii mai matur, mai destept, mai invatat, calit, experimentat, satisfacut.


Actioneaza impulsiv atunci cand simti asta. Poate asta e solutia problemei tale si ai sa fii happy ca ai facut-o, sau poate ai sa primesti un raspuns ce o sa te lase mut si mai mult ca sigur o sa te arunce un pic cu picioarele pe pamant.

Ai rabdare cand se merita. Nu toata lumea functioneaza pe programul si asteptarile tale. Invata sa intelegi asta...lumea nu se invarte in jurul tau. Insa, daca nu se merita, mergi mai departe.

Roata uneori se intoarce si exact atunci cand toate-ti merg ca pe roze o sa vina un moment de negru absolut. La fel si invers, cand n-ai sa mai stii unde sa te uiti, ce sa faci, cum sa te ridici..o sa fie bine.


Viata este doar una. Asa ca acumulati cat mai multe experiente, micinciuni, refuzuri, pupaturi, momente fericite.

Uitati-va bine in oglinda in fiecare zi. Iar daca nu recunoasteti persoana, dati-va doua palme peste fata sau tipati dupa ajutor, acum este momentul sa va opriti si sa schimbati fila.


Nu renuntati la vise si la sperante, indiferent cate suturi in fund o sa luati, ele sunt ale voastre si merita sa fie indeplinite. Riscati - doar asa va puteti afla limitele.


Invatati sa intelegeti aluziile si cuvintele spuse din complezenta - o sa castigati timp..si multe nopti dormite in liniste.

Si in final, nu uitati sa zambiti. Nu sunteti singuri si nici unici. Toata lumea a trecut la un moment dat, sau va trece, prin ceea ce treceti voi acum.

O sa fie ok! :)

18 comentarii:

gaby_d spunea...

Doamne ca frumos ai mai scris!
ai cuprins toata omenirea in cateva fraze reale,pertinente,acceptate!
multumesc pt lectura de sambata!

CRICRI spunea...

Asa si e: ''numai cei care risca sa mearga prea departe pot sa afle cat de departe pot sa mearga...''
( T.Elliot)

Anonim spunea...

ceau Ana,
mersi pentru articolul asta, le-am citit aproape pe toate pana acum, imi mai lipsesc cateva, si dupaia pot sa spun ca ti-am citit tot blogg-ul...

e foarte adevarat ceea ce spui, cateodata parca ceva ne tine in loc, ceva in interior nu ne lasa sa uitam trecutul, nu ne lasa sa privim in viitor...

dar cu toate astea trebuie sa trecem peste, sa ne dam singuri un imbold, sa fim optimisti ca totul o sa fie bine...

te-am pupat,
multe salutari din Austria
cu mult drag,
Ramona

Ana spunea...

@ Gaby: Cu multa, multa placere :)

@ Cricri: Merci de citat :D

@ Anonim: Buna Ramona, sa stii ca m-ai facut sa zambesc..
Multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase :D:D:D
Trebuie sa fie tare frumos in Austria acum...mi-e dor, eu am ramas fascinata de tara asta..ehhh :P

Te pup si eu si te mai astept!

Diana spunea...

I hear ya, galfrend!:)

miss spunea...

esti tare!
felicitari pentru toate articolele tale, si pentru felul in care scrii!

Anonim spunea...

Mie mi se pare ca spui lucruri genral valabile, pur si simplu genralitati...
Normal ca tre' sa fii pozitiv si sa ai incredere, cu toii stim asta, normal ca trebuie sa visezi, normal ca te maturizezi cu timpul, cu experientele acumulate.

Tu iei generaliati , le imbrobodezi cu niste cuvinte si dai impresia ca ai ceva sa spui.

CRICRI spunea...

@ anonim din 3 noiembrie...eh nah, pe cuvantul tau ca tu esti un pui de Einstein si scrii lucruri nemaiauzite,nemaintamplate, unice.....pai sa citim si noi, zic...
Cat despre curajul de a-ti asuma spusele, ...sa vedem un nume, ca sub masti...suntem toti capabili sa ne ascundem.Lasitate!!!!Rusine!

Ligia spunea...

Ana tu cine vrei sa ramai in istorie?http://antiquescoffee.wordpress.com/tu-cine-vrei-sa-ramai-in-istorie/

PestisorulAuriu spunea...

Frumos spus :-<

Ana spunea...

@ Diana: :*

@ Miss: Sar'na din suflet!

@ Anonim: Toate lucrurile existente sunt generalitati, si de cele mai multe ori, chestiile banale iti dau de gandit...
Asa ca, daca ti se pare ca sunt banala, nu ma mai citi, simplu, nu?

@ Cricri: Multumesc pentru cuvintele frumoase!!!

@ Ligia: Ma gandesc si-ti raspund pe blog.

@ Pestisorul: Thanks!

Andrei S. spunea...

Ai dreptate, mai puţin într-un singur punct. Viaţa nu este una singură... deoarece încă nu s-a demonstrat contrariul.

Numai bine.

Sangria spunea...

foarte bune sfaturi ... :)

Anonim spunea...

Buna:) o sa incep prin a ma prezenta..sunt Raluca, sa zic asa, o pustoaica de 19 ani care iti citeste blogul in fiecare zi. Poate o sa zici ca sunt nebuna:)) dar nu, imi place atat de mult cum abordezi subiectele, cum faci fiecare persoana sa se regaseasca in randurile tale si in acelasi timp ne oferi ocazia ( cel putin mie ) de a gandi o problema pe mai multe parti.Multumesc:) multumesc pt. toate articolele scrise din inima si pt. mica invatatura pe care ne`o oferi ! :) numai bine :*

Ana spunea...

@ Andrei S.: Daca nu este una singura, atunci cu atat mai bine, trebuie sa invatam cat mai multe din asta..ca sa aplicam in urmatoarea :)

@ Sangria: Multumesc :D

@ Anonim - Raluca: Draga mea, ma bucur tare mult sa aud ce-mi spui, mi-ai facut ziua mai frumoasa! Pentru mine, cuvintele astea..reprezinta unul dintre motivele principale pentru care am blog, asa ca, eu iti multumesc.
Te pup!

Anonim spunea...

catre cricri-ul frustrat de mama focului si totodata un avocat bun al poporului. Afla ca pe interenetul asta mare (world wide web) chiar nu iti poti asuma o identitate pentru ca oricum ea din start este distorsionata de impersonalitatea modului de comunicare. Cat despre banalitate, mai cresti un pic si te scot la o cafea sa te trezesti un pic si apoi vorbim, ca din modul in care ai abordat subiectul tin sa afirm ca mai ai ceva de crescut. sper ca te-am lamurit un pic cu identitatea si lasitatea.
iar despre faptul " daca nu iti plac jucariile mele, du-te si joaca-te cu altele" asa cum sugereaza posesoarea de blog...pai, eu in munca mea,caut bloguri pentru un studiu si de aceea am ajuns pe blog aici, nu pentru ca as fi un fan si daca tot nu te plac, tot te citesc, din pacate asta e jobul meu, studiez si apoi raportez si mi-am lasat si eu aici impresia (oricum iti fac trafic..ce te plangi)

cat despre Einstein...si lucruri cu esenta, si scoase din general...se scriu...dar nu imi bat capul. zi frumoase

Ana spunea...

@ Anonim: Foarte interesant job trebuie sa ai...si nu sunt ironica.
Imi pare rau ca trebuie sa ma citesti, desi nu-ti place..asa e viata uneori..
Cat despre faptul ca-mi faci trafic..nu m-as entuziasma prea tare. Nu scriu pentru trafic..

In alta ordine de idei, imi place intr-un fel aroganta ta.Ar fi tare sa fie data de faptul ca esti un tip destept si nu unul frustrat..dar cum internetul impiedica sa ai "o identitate pentru ca oricum ea din start este distorsionata de impersonalitatea modului de comunicare"...nu cred ca voi afla asta vreodata.

Pana una alta, o zi..sau seara..frumoasa si tie!

Cu drag,

Ana

Ciocolatika spunea...

Un post minunat !
Toata lumea te-a felicitat, tuturor le place , urarile mele s-au spus deja, se stiu ..
Admir modul tau de a gandi, de fapt cred ca sunt lucruri deja stiute de noi dar pe care nu avem nici timp, nici rabdare, nici curaj sa le observam, sa le valorificam .
Mi-ai umplut sufletul si mintea de idei minunate si stiu ca tocmai acest lucru, faptul ca in noi cititorii se trezesc numai sentimente de bine, de fericire te face si pe tine sa te simti altfel .

Toate cele bune iti doresc !
Te imbratisez cu drag !