luni, 23 noiembrie 2009

23 pe 23

Astazi implinesc 23 de ani. Intotdeauna am considerat ca aceasta cifra imi aduce noroc...asa ca sper ca acest an sa-mi aduca multe zambete si bucurii.

Este ora 00.00 si am emotii...nu stiu exact de ce...


Anul "22" nu prea a fost ok, sper ca 23 sa-si ia revansa.


Este primul, dupa mult timp, pe care il sarbatoresc fara o jumatate (care sper sa-si aduca aminte ce zi e azi :) ), dar in acelasi timp, este unul pe care il sarbatoresc alaturi de aceeasi oameni minunati, care au fost langa mine, si la bine si la rau, si care m-au adus pe linia de plutire cand eram prea aeriana.
Sper ca se stiu ei care sunt :P

Imi doresc sa fiu fericita, pentru ca merit...fara pic de modestie!


La multi ani mie si la multi ani voua, celor care ma cititi!

25 de comentarii:

nicoleta dragan spunea...

happy b-day, dear ana! sa fii fericita, pentru ca meriti! ;)

Roxy spunea...

la multi ani!

Capsă spunea...

La mulţi ani :D

~Iulia spunea...

pai la multi aniii!
sa ne cresti 1000 de ani? :*

Ruxandra spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

happy birthday!!

ziua mea e pe 24, very soon that is si, desi iti citesc de mult blogul, e prima data cand las un comment. silly me i guess. Ai auzit asta de multe ori, dar da, si eu ma regasesc extraordinar de mult in ceea ce scrii si imi place sa cred ca e putin si pentru ca suntem amandoua sagetatoare :P
La multi ani again! Sa fii fericita!

Malina

Anonim spunea...

la multi ani si multa sanatate!!!:* (geta)

AnEmOnE spunea...

LA MULTI AAAAAANI !!!!!!
sa fi fericita , si sa ai numai chestii bune de aci incolo
:D
vb sincer :D
<3
take care si petrecere placuta

Anonim spunea...

CRICRI

MULTI ANI TRAISCA, MULTI ANI TRAIASCA, LAAAA MUUUULLLLTTTIII ANI, ta na na na na na na ! :)

Oana spunea...

emotii la 00:00 check

oameni minunati alaturi check

jumatatea care anul asta nu e (dar

care totusi sper sa-si aminteasca)check

23 pe 23..mai e 1 an..deocamdata 22 pe 23 .. :)
Si da,o sa fie mai bun anul asta!Trebuie...

La multi ani!

Bb-Rulz spunea...

La Multi ani ! Sa ai tot ceea ce iti doresti !>:D<

Shogun spunea...

La multi ani si tie si lu' billy-the-kid :).

Dudu♥ spunea...

La multi ani^_^

L. spunea...

la multi aniiii!

Tomata cu scufita spunea...

Ups, am intarziat o zi, dar stiu io ca nu te superi pe mine ca vin ultima sa iti zic La multi ani. Ca ti-l zic din toata inima si cu tot dragul. Si iti doresc sa fii sanatoasa tun toata viata si la fel si cei din preajma ta. Sa iubesti si sa fii iubita asa cum meriti. :)

Te pup.

ale:) spunea...

la multi ani :) ! nu stiam ca e ziua ta,iar acum am vazut postarea:)
Sper ca ai avut parte de o zi foarte frumoasa,iar anul acesta sa-ti aduca cat mai multa fericire si cat mai multe vise implinite !
te pup :*

oxygen spunea...

la multi ani, Ana!!!sa ai parte numai de cele bune si sa fii fericita:)!

Alecs spunea...

Bla bla, sper ca ai cumparat alcoolul :)) nu alcool, nu cadou.

Pestisorul Auriu spunea...

La mulţi ani, desi cu intarziere =/

baghy spunea...

La multi ani cu intarziere. Doar 23? Esti tanara :))

Ana spunea...

@ ALL: Va multumesc din suflet la toti pentru urari, inseamna mult pentru mine.

Va pup si sa ne auzim cu bine si la anul, ok? :)

Ambra spunea...

Recunosc ca sunt in intarziere dar mai bine ... decat niciodata.

La multi ani!
Sa se indeplineasca tot ce-ti doresti!

Ivcelnaiv spunea...

poezii naive cadou:
Un om căra în spate
Un dram de naivitate.
http://www.ivcelnaiv.blogspot.com/
http://twitter.com/ivcelnaiv

Prometeu spunea...

ma simt ciudat sa-ti las al 24-lea comentariu,dar..la multi ani:D eu ador cifrele 22 si 23.

NimicNormal spunea...

La multi ani ! 23 de ani este o varsta care a lasat o oarece amprenta asupra mea. De asta cand intalnesc o persoana de 22-23 de ani incerc sa o studiez cat mai in amanunt. Iti voi spune si de ce in caz ca esti curioasa. Apropo te apreciez pentru postarile, pentru ideile si pentru timpul pe care il acorzi acestui blog.