miercuri, 11 noiembrie 2009

7 noiembrie 2009

Am fost intrebata ce am facut "iesit din comun = escapada din rutina vietii de zi cu zi", in ultimul timp. La acel moment am raspuns: nimic.

Ei bine, intre timp am fost la mare...in noiembrie. Clar asta trebuie pusa in categoria lucrurilor inedite.

Nu a fost meritul meu.
Stefania si-a dorit sa vada marea anul asta, iar Stefan i-a tinut isonul :)

Asadar, merci Stefi pentru sugestie si merci frumos Stefan pentru poze si pentru ca ti-ai petrecut ziua cu noi. Chiar a fost o zi minunata!



10 comentarii:

Ale spunea...

uf :-(..
Si eu mi-am dorit dintotdeauna sa merg la mare iarna (sau cel putin nu vara) :))
Mereu visam ca de ziua mea in 21 decembrie sa fiu la mare,dar au ramas mereu doar vise:) ..si asta pentru ca interveneau mereu diferiti factori (gen ..banii,mama,distanta)
In fine,ma bucur pentru tine ca ai ajuns :D

Tomata cu scufita spunea...

Ce poze frumoase si ce experienta de repetat. :) Mi-ar placea si mie sa vaz marea cand nu e anotimpul ei... E foarte frumoasa. :)

Ela Iliesi spunea...

Cat de frumoase sunt pozele!

Pe cand aveam prieten constantean vizitam si eu marea in toate anotimpurile.

All in all, 7 noiembrie cred ca a fost o zi speciala pentru mai multi dintre noi. O coincidenta placuta :)

powerpraf spunea...

Si mie imi place sa fug la mare de ziua mea! anul trecut am prins la mare prima ninsoare din an, ploaie si soare. toate in 2 zile de sfarsit de noiembrie. am incercat si dragobetele la mare, merita!

100 Ro spunea...

Salut,vrei sa fii autor si pe 100 Ro?

day-dreamer spunea...

Nici nu vă puteţi imagina câte poate ascunde marea, în orice anotimp...
A patra poză, superbă de-a dreptul...

Ana spunea...

@ Ale: Intr-o zi cu soare ai sa ajungi si tu, sunt sigura de asta :)

@ Tomata: Te pup Tomato, drum lung de la Timisoara la mare...insa...ai tot timpul din lume sa ajungi :P

@ Ela: Ma bucur sa aud asta, tu ce-ai facut pe 7 noiembrie..do tell..please ? :)

@ Powerpraf: Ce fruuumooos, sper sa vad si eu candva marea cand ninge afara!

@ Day-dreamer: Da..mare ascunde multe vise si secrete..
Multumesc!

nikosita spunea...

eu am fost pe 1 nov la mare :)) sa fac poze.la multi ani ana :*

simo spunea...

Tu ai fost la mare, eu am devenit majora in ziua aceea. :D

Anonim spunea...

daca ati sta la mare[ca si mine] nu ar mai fii o placere:|