marți, 17 noiembrie 2009

"Nu sunt printesa trece printr-o perioada de 50+"

Intr-o seara, la un pahar de vin rosu - demi-dulce, Octav, bunul meu prieten, s-a gandit sa-mi scrie ceva. A avut el inspiratie...sau bateam eu campii. Oricum, a trecut ceva timp de atunci, dar cred ca a venit momentul sa va arat si voua ce a iesit (si da, iti multumesc):

De ceva timp, nu_sunt_printesa@ceva_mail.com trece prin perioada de menopauza prematura (asa cum o numesc cercetatorii britanici, de altfel foarte avizi de a fi citati de catre publicatiile tabloide din R.).

Simptome mai mult decat evidente au aparut, si pana si ea insasi a ajuns la concluzia asta.

Primul simptom ar fi si cel mai grav: lipsa de sex. In general aparut la femeile care intra la menopauza, aceasta afectiune de gradul 3 este extrem de grava cu cat varsta este mai frageda (nr. - nusuntprintesa are acusi 23 de ani).

Aceasta lipsa provoaca grave tulburari comportamentale in ceea ce priveste relatiile de tip cuplu dintre oameni, cauzand o frica de milestone-uri de tipul, o luna, o luna si 4 zile neimplinte, un an, nunta de argint-6 saptamani etc.

Asta e cu atat mai grav cu cat, neatingand pietrele kilometrice imaginare, nu poate trece de la 2nd la 3rd la 4th base si asta o arunca intr-un cerc vicios al insatisfactiei fata de sine si fata de activitatea ei sexuala, care lipseste cu desavarsire.

Auxiliare primului simptom si avand-si radacina direct in el sunt vorbitul si comportamentul de doamna la menopauza, fosta directoare de alimentara, cu coc blond si radacini satene.

"Eu niciodata nu am sa fac asa ceva", zice ea nestiind ca niciodata nu zici niciodata. Cand avea 18 ani, nusuntprintesa mai mult ca sigur a zis ca nu va face NICIODATA sex cu un tip pe care nu il iubeste si ghici ce ?

A facut, ce-i drept o singura data. Dar, avand in vedere cele scrise mai sus, poate nu i-ar strica o partida de freelove din cand in cand, fara sa se mai oblige si sa se poticneasca in cliseele comportamentale stabilite de conduita ei morala.

Si ca sa revin la simptomul auxiliar numarul 2: "am ajuns la o anumita varsta".
Gresit. Abia acum incepe "varsta", dar probabil ii mai trebuie vreo cateva urcari in topul celor mai influete bloggeritze.

Astea sunt cele mai importante si cele mai frumoase, si cele mai pline de amintiri zile ale vietilor noastre viitoare.

TU de cate ori ai auzit-o pe maica-ta vorbind de liceu? Intotdeauna vorbeste, cu drag, despre perioada de dupa liceu, despre tinerete, nu despre adolescenta...

Ana, hai sa crestem, impreuna, si zi si tu cu mine: sa traim acum, ca sa nu devenim niste batrani care vor zice, cu urme vadite de regret, ca Robbie W. : "youth is wasted on the young".

Let's not waste it!

4 comentarii:

CRICRI spunea...

Super tare!
Fuuny and touching!
Congrats Octav! :)

nina spunea...

Foarte ingenios Octav si poate cu foarte multa sinceritate...

Alecs spunea...

hai ca nu mai zic ca nu-l sufar. macar e destept si stie sa scrie :)) sa stii ca rad singura in bucatarie pe intuneric. "doamna de la alimentara", auzi tu :)) ti-as scrie si eu ceva asa. poate-ti scriu. in loc de tema aia urata de mi-ai dat-o. iti dau ceva publicabil cat de curand.ha ha zic

Anonim spunea...

deci scri niste chestii absolut geniale..pot spune ca am luat cateva din ideile tale si le am postat pe facebook insa am mentionat si blogul tau care este super interesant si aproape ca ma regasesc in ele.:*