miercuri, 2 decembrie 2009

Continua povestea...

"- Ce faci Otilia?
- Uite-l astept pe Fat Frumos..
- Pai tu nu stii ca Fat Frumos nu exista?
- Ba da, dar m-am hotarat sa-mi traiesc viata in basme. Realitatea ma deprima...plus ca barbatii din ziua de azi nu mai stiu sa se joace cu cuvintele, sa cucereasca, sa lase femeile fara aer...
- Poate pentru ca femeile au devenit mult prea directe si nu-i mai lasa..
- Poate..oricum...nu mai conteaza.
- Auzi Otilia, tu esti fericita?
- Auzi, tu n-ai alta treaba decat sa vorbesti cu mine?
- Imi place sa vorbesc cu tine. Imi vine greu sa te las in pace.
- Esti un prost. Hai lasa-ma...de fapt, tu esti fericit?
- Nu. Iubesc o fata care nu ma vrea.
- Asa se intampla mereu.
- De ce spui asta?
- Pentru ca eu te iubesc pe tine, iar tu nu ma vrei."

18 comentarii:

delia orman spunea...

buna, ana din cand in cand iti mai citesc blogul , pentru ca ma regasesc in scrierile tale si nu mi se intampla des acest lucru, m-am gandit sa iti scriu in semn de multumire pentru ca ma bucur ca mai sunt si oameni sinceri care nu traiesc intr-un blog de piatra de frica sa nu imparta fericirea cu altii.:),
take care,
delia

Shogun spunea...

Fata asta, Otilia, il instiga pe baiatu' asta la scrable si la crima (sugrumat sau pus perna pe fata)...

Se pare ca baiatu' nu prea intelege ce vrea Otilia de la el. Drept pentru care, va lua "jucat cu cuvintele" si "lasat fara aer" in sensu' propriu. :)

PS: a trebuit sa numar de doua ori ca sa imi dau seama cine spune ultima fraza. Initial credeam ca el.

Anonim spunea...

" Nu. Iubesc o fata care nu ma vrea"
ps:A trebuit sa citesc de doua ori ca sa inteleg cine a spus fraza asta .credeam ca ea...:))

Ana spunea...

@ Delia: Multumesc tare, tare mult. Ma bucur sa aud asta. Te pup :)

@ Shogun: :)))) Foooarte funny. E o varianta..da :))

@ Anonim: E bine ca te-ai lamurit intr-un final :)

GANDURI spunea...

Eu cred ca Otilia este cazul etern al fetelor care isi asteapta fat frumos dar ne remarcand faptul ca el e prin preajama.Eu m-am gandit ...ea isi va da seama ca il iubea cand il va pierde...asta e IRONIA SORTII!
TE PUP pRINTZESA ESTI MINUNATA

Criss spunea...

Deci...si eu am numarat o data si mi s-a parut, la fel ca si lui Shogun, ca el a spus ultima fraza apoi am dedus ca e vorba de ea.
Eu am inteles ca ea spune ultima fraza si ma gandeam, aproape convinsa, ca si el o iubeste tot pe ea si ca traieste cu impresia ca ea nu il vrea. Am zis=o cam incalcit nu ? :))) Ma pun sa mai numar replicile o data :))

strumfita avec l`esarfa spunea...

buna, am initiat campania Evil Genius.
Daca iti place si vrei sa o sustii, copiaza unul din primele 3 bannere de pe pagina asta: http://questioare.com/i-support-evil-genius/ si posteaza-l la tine pe blog!

multumesc anticipat,

strumfita

AnEmOnE spunea...

continui eu :X : incep cu otilia:
-Tu nu ma iubesti.
-De ce esti asa de sigura?
-Pentru ca nu ai cum ,,
-De ce ? Si de unde stii tu ce imi dicteaza mie inima ?
-Nu ai cum sa ma iubesti pentru ca nu ma cunosti destul de bine , stii doar cum ma cheama si ca ma streseaza intrebarile tale stupide.
-Dar Otilia , tu crezi in dragoste la prima vedere?
-Nu . Adica...nu stiu .. de ce sa cred? Oricum Fat-Frumos al meu intarzie.
-Dar de unde sti care e Fat-Frumos?
-O sa simt .
-Adica ?
-O sa am inima inundata de fericire , si o sa am fluturasi in stomac , o sa ma balbai daca vorbesc cu el , o sa imi sclipeasca ochii..
-Dar Otilia , tu te balbai deja , ai zambetul pe fata ,si mai ales... iti sclipesc ochii ca si cum ai avea stele in ei ..

AnEmOnE spunea...

am facut cu el cu ultima replica..
:))
LOOL..
am citit nasol..
are ceva daca o las asa ?
:D

Ana spunea...

@ Ganduri: Cred ca el isi va da seama de asta..nu ea, ca el n-o iubeste pe ea :) Merci frumos!

@ Criss: :))) Ea zice ultima replica :P

@ Anemone: E foarte bine asa si e foarte dragut ce ai scris, merci :*

simonikool spunea...

:D e foarte tare!

Diana spunea...

parcă îmi sună cunoscut:P mare matroană viaţa asta, nu? :) te pup

Zoli spunea...

povestea asta imi aminteste de replica lui Paul Newman din filmul Cool Hand Luke (1967) cand afirma: "What we've got here is a failure to communicate."

Ana spunea...

@ Simo: Mercii :P

@ Diana: Parca..parca :) Pup

@ Zoli: Se potriveste replica Newman :P Merci frumos de ea.

lnegreanu spunea...

Superb blog.
Daca doriti sa vizitati si alte bloguri intrati pe:
http://primavaramicilorprogramatori.wordpress.com

sau pe:
lnegreanu.wordpress.com

sau pe piticiiprogramatori.blogspot.com

Multumesc de vizite!!!

Maria spunea...

buna . as vrea si eu sa stiu de unde iti iei pozele acelea grozave. Le iei pur si simplu de pe net sau de pe un site anume ... plz ..imi pot lasa comm pe http://russiankyty.wordpress.com ... ms mult :*

lenebarbie spunea...

cel mai trist e ca povestea cu Otilia nu lipseste din viata nimanui...

Ana spunea...

@ Maria: pozele sunt de pe deviantart.com

@ Lenebarbie: Da, stiu, insa tind sa cred ca mai exista si exceptii :)