joi, 24 decembrie 2009

Craciun Fericit!

A venit Craciunul.. Este singurul moment din an in care puteti sa renuntati la orgolii, certuri, vorbe urate, resentimente si tristeti...

Acum este timpul sa va bucurati, sa zambiti, sa fiti alaturi de cei dragi si sa va impacati cu "cei uitati". La usa va asteapta un an nou ce promite numai lucruri minunate, depinde doar de voi cum il primiti.

Craciunul ar trebui sa aduca minuni si povesti, iar eu asta va doresc voua!

In astea cateva zile de sarbatoare simt ca totul este posibil... Sper sa-mi gasesc linistea si vreau ca si voi s-o gasiti pe a voastra.

Va pup si va doresc clipe de magie alaturi de oamenii calzi voua!

PS: nu uitati sa va puneti multe dorinte si sa va pupati sub vasc :)

15 comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

ba, esti o printzesa.
sarbatori fericite alaturi de cei dragi! sa fi iubita.
PS: voi tzine seama de PS

Anonim spunea...

CRICRI


MERRY CHRISTMAS, PRINCESS!!!!
MAY ALL YOUR WISHES COME TRUE!!

Dudu♥ spunea...

Nu sunt de parere ca *doar* de Craciun putem sa fim buni si plini de caldura si ca neaparat acum trebuie sa incercam din rasputeri sa renuntam la orgolii si rautati. Asta trebuie facut in fiecare zi a anului.

Craciun Fericit oricum si tie si tot ce iti doresti>:D<

A☻ spunea...

Craciun fericit si tie >:D<!!
Multa sanatate si fericire!!

Kali spunea...

Iti urez un simplu"Craciun Fericit!"Pentru ca este mai presus de orice!>:D <

Anonim spunea...

Sarbatori Fericite! Multa sanatate, iubire, bucurie, caldura sufleteasca. Te pup,

Bebe.(la) spunea...

Craciun fericit ! :*. Si tot ce iti doresti >:D<. Multumesc ca mi-ai adus aminte de pupatul sub vasc:P.

elena-ocs spunea...

Craciun fericit! >:D<

andrei akhe spunea...

sartbatori fericite sa ai si sa nu te intristezi cand vei realiza ca singura persoana pe care te poti baza esti tu insati. e doar realitatea, cruda, intr-adevar
la multi ani

AnEmOnE spunea...

am intarziat.. :((
scuzeee
CRACIUN FERICIT !!! si sper ca ti-ai gasit linistea asa cum si eu cred ca am gasit-o..
:] sa fi fericita , tu !
:*
>:D<
take care

namtigari spunea...

te pup Ana, cu toata aroma sarbatorilor pe buze, ca sa-ti miroase obrazul a portocale si scortisoara, mere, pere, mandarine, imi e foarte dor de tine :)

lara spunea...

Crăciun fericit, neprințeso!

Annie spunea...

Princess or no princess, have yourself a Merry Christmas!

i n e s s ● spunea...

subiectele pe care le abordezi - sincer - nu mi se potrivesc, dar sunt, oarecum, spuse intr-un mod frumos, imaginile sunt de pe deviantart, preferatele mele, si de asta iubesc eu blogul tau.
:X.

Ana spunea...

@ Iness: Iti multumesc pentru sinceritate :)