miercuri, 9 decembrie 2009

A fi sau a face - poveste data marii.

" Cand nu am sa mai fiu, probabil ca vei gandi ca n-am facut mai mult. Sau ca trebuia sa fac ceva si n-am facut, si, astfel, n-am mai fost.

Cand n-am sa mai fiu, probabil, vei gasi in oamenii tai explicatia realului. Ti se va explica ca eu te-am lasat cand tu n-ai gresit.


Cand nu voi mai fi, va fi de fapt cand nimic din ce voi face nu va mai avea asupra ta efect. Si-atunci, nimic din ce-am facut nu va mai insemna nimic.

Si nimic inseamna golul ala pe care il ai in fiecare seara cand sunt, fac, simt, ma ai, iar tu ma refuzi.


Cand nu voi mai fi inseamna ca nu te-am mai vrut, inseamna ca lumea mea s-a impartit la doi si ti-am furat jumatatea…. de fapt inseamna ca te-am lasat singura intr-o lume imbacsita de culori ce nu-si au sensul.


Cand nu voi mai fi vei zambi si vei crede ce-ti spun oamenii tai. Eu voi fi cel ce si-a impachetat lumea intr-o soseta murdara si-a plecat, la randul lui razand, spre culmi inalte dar absurde…


———
Cand nu voi mai fi, voi fi de fapt in lumea in care ce CRED eu e palpabil, in lumea in care ce VREAU eu e real.


Cand nu voi mai fi, voi fi plecat in alte brate, …, voi inota in ape ce ma incalzesc, voi avea suportul lucrurilor in care CRED si pe care le VREAU.


Cand nu voi mai fi, …….., de fapt nu vei mai fi tu.
"

Textul nu este scris de mine.

5 comentarii:

Mikidos spunea...

indiferent cine a scris textul, a scris fix ce ajungem sa simtim din pacate toti la un moment dat:(

Ruxandra spunea...

foarte frumoase cuvinte...

Anonim spunea...

daca mai crezi ce debiteaza rimaru esti o naiva.live your life honey bunny!

:o3

Ana spunea...

@ Mikidos: Trist, nu?

@ Ruxandra: :)

@ Anonim: Daca tu inca te obosesti sa dai comentarii fara sens...ai o problema. Propun sa-ti traiesti tu viata, pentru ca si eu fac la fel. Pupici Dianei ;)

Anonim spunea...

honey bunny, diana are dreptate! esti singura care inca nu s-a prins, pana si pustoaicele cu varste cuprinse intre 13-20 de ani si-au dat seama. treci peste, si nu ti-o zicem cu rautate