duminică, 10 ianuarie 2010

Anunt matrimonial!

Nonprintesa cauta nonprint care sa nu se incadreze in categoriile:

- megaciudat

- psihopat
- schizofren cu accese maniace
- probleme in copilarie - care sa-l lase cu traume comportamentale
- drogat cu D mare

- impotent

- care a avut o relatie si nu stie ce vrea si tot se impaca si desparte de iubita si intre timp tine nonprintesa pe stand-by..ca asa vrea el

- care face frauda pe internet

- mitoman

- curvar
- prea: alintat, sensibil, rasfatat, moale
- fara atitudine

- virgin, semi-virgin

- violent
- alcoolic
- ipocrit

- rau


Nonprintesa este un mic tiran si are nevoie de un nonprint cu picioarele bine infipte in realitate, care sa stie sa-i faca pe plac nonprintesei, sa nu-i distruga bula ei mov, sa-i raspunda la intrebari si mai ales, sa stii cand sa-i puna o lesa si sa n-o lase sa-l domine.


Multumesc.

Voi...ce anunturi aveti? :)

24 de comentarii:

Shogun spunea...

Auzi... nu ti se pare ca esti prea pretentioasa ? :)

Hyperion spunea...

crezi ca oamenii sunt asa "turnati" din stilou ;)) ori se incadreaza in una din categoriile tale sau nu se incadreaza.. nonprintul pe care il vei gasi va fi Print pentru tine ;)

Anonim spunea...

si cum te mai disterzi daca nu vrei un psihopat drogat si alcolic....sunt deacord cu tinutul in lesa..;)...

Anca Radulescu spunea...

dar drogat cu d mic se accepta? :)

iulia spunea...

auzi, da o femei nu vrei? :)) hai ca te scot la o cafea :D

ciobul din oglinda spunea...

ca si mine, tu cauti unul care sa te bata in replici :-)))

maryana spunea...

cand il gasesti ii faci te rog o copie si mi-o trimiti mie? ca si eu il tot caut si....nimic :D. om fi noi prea pretentioase?

Alecs spunea...

hai drogat ca drogat, dar alcoolic?? :))))

Simion Alexandru spunea...

Nu stiu dk exista acest ideal al tau!

lenebarbie spunea...

sa'mi dai de veste daca ai vreun rezultat spectaculos cu anuntul asta ca pe bune de nu fac si eu unul la fel de frumos!
desi nu ar fi rau sa uitam acea vorba din batrani: don't look for prince charming, he's with mr right...

Chris Saddler spunea...

ei hai ca ma incadrez la toate alea de mai sus :)) ma potrivesc perfect. ca nuca in perete. dar zi si tu, nu sta bine o nuca in perete? e asa... un design minimalist. new age fashion.
anyway. ce vrei tu nu se gaseste nici in carti si nici pe bloguri.

Anonim spunea...

CRICRI

Foarte tare insemnarea ta! Excelenta! It made me smile, in ways you can't even imagine, so thank u!

Chris Saddler spunea...

nah ca faci lumea sa zambeasca. dar intre timp ti-am gasit eroul
http://en.tackfilm.se/?id=1262897886142RA99
:)

Hyperion spunea...

@ Chris Saddler: frumos clipul e perfect omul ;)) foarte reusit :)

Ana spunea...

@ Shogun: Un pic asa...:)

@ Hyperion: Cu siguranta.

@ Anonim: Nu stiu..inventez eu modalitati, sunt destul de imprevizibila...:)
Esti de acord cu tinutul in lesa..de ce? :P

@ Anca: Negociem..:))

@ Iulia: Oricand fetita, oricand..

@ Ciobul din oglinda: Poate..

@ Maryana: Il rog, il rog... Pretentioase...nu creeeed...e putin spus :)

@ Alecs: Se accepta alcoolic? :))

@ Simion: Ei nu zau...

@ Lenebarbie: N-o sa-l gasesc..dar poate gasesc ceva asemanator..te tin la curent :))

@ Chris: OMG OMG OMG..mai existi..ma mai citesti? Era sa-mi stea inima in loc :P

Fooooooarte tare clipul...esti nebun la cap :))

@ Cri cri: Ma bucur :D

xenonisis spunea...

1.Să înţeleg că accepţi şi bărbaţi căsătoriţi?

2. Din câte ştiu eu, expresia corectă e „ochi maro” şi nu „bula mov”... Acum nu ştiu sincer dacă ne gândim la acelaşi lucru... LOOOOOOL

Anonim spunea...

Daca ar exista cautatul tau poate ca si el ar vrea o fata care sa nu :
-il bata la cap cu toate prostiile
-aiba un punct de vedere sustinut nerational
-fie egoista (e.g. "pt. k te rog eu mult")
-fie superficiala
-fie barfitoare
-fie suparacioasa
-fie cu prea multa atitudine
-creada orice
-tipe
-fie cu el numai ca sa fie cu cineva (adica nu-l apreciaza pt. ce se apreciaza el)

nikosita spunea...

eu cred ca ar trebui sa pui pe lista ce vrei, nu ce nu vrei :)

stii tu..daca iti doresti ceva, foarte mult, intreg universul va conspira in favoarea ta :P

Chris Saddler spunea...

da mai, te mai citesc, inca esti in reader. doar ca intru mai rar si nu sunt updatat la zi. nu prea am chef de net de fapt. nici de nimic altceva in general, dar e bine. nu am avut chef nici de gripa porcina-aviara etc si uite ca nu am patit nimic :))

runaway927 spunea...

hmmm...toti barbatii pe care i-am intalnit pana acum au fost fiecare in parte intr-o oarecare masura ipocriti..deci, nush ce sa zic. :) http://runaway927.wordpress.com/2010/01/31/leapsa/ o leapsa de la mine ;) esti o scumpa ;)

Ana spunea...

@ Xenonisis: 1. Uite ca nu m-am gandit la asta.

2. Cu siguranta nu vb despre acelasi lucru!

@ Anonim: Sper sa o gaseasca!

@ Nikosita: Tind sa nu mai cred in expresia asta...in ultimul timp am avut niste dorinte...ce nu s-au indeplinit nici pe jumate :)

@ Chris: Dar de unde lipsa asta acuta de chef? Ce s-a intamplat?

@ Runaway: Inseamna ca ai toate sansele ca in curand sa intalnesti un tip ok...
Stii ca dupa fiecare perioada neagra..vine una alba :)

Chris Saddler spunea...

habar nu am care ar fi motivul. nici chef sa aflu nu am. lenevesc intr-o stare de letargie acuta in care ma complac si nu vad un motiv sa schimb asta. feels good :)

Andrei S. spunea...

Deşi am picat întâmplător pe aici, anunţul tău mi-a adus aminte de un banc:

Mă numesc Ion, caut nevastă. Condiţii: să o cheme Maria.

Anonim spunea...

de acord cu shogun... ce paştele ei de treabă crezi că suntem?... mai ales că unele lucruri se bat cam cap în cap din ce spui acolo... dar lasă eu îţi urez succes să găseşti! să fie la tocul tău... că aşa-mi pare că vrei să fie şi să te sprijine când ai căzut... cam asta ai spus! doamne! succes!