duminică, 21 februarie 2010

Notificare

Draga Univers si Spatiu Cosmic,

Adevarul este ca m-am pierdut. Nu stiu exact care a fost momentul, insa stiu sigur ca s-a intamplat intr-o fractiune de secunda.


Incerc sa-mi dau seama cine sunt, cine am fost si mai ales, cine am sa devin. In cazul in care acest proces se numeste maturizare, nu stiu exact unde am dormit 23 de ani si de ce incep sa ma trezesc.


Mi-am cautat culcus in sufletul unor oameni care-mi mangaiau fiorii. Degeaba.

Imi cer scuze daca i-am incomodat cu prezenta mea. Am sa incerc sa evit pe viitor...


Nu-mi prea place de mine acum.

Am zile in care sunt ok, sau cel putin dimineti....probabil este un inceput.


Nu mai caut raspunsuri la cei din jur - le caut in mine. La fel de greu mi se pare.
Mi-am epuizat aproape toate "de ce-urile" sau am uitat sa le spun cu voce tare.

Am prostul obicei sa fiu sincera si sa spun ce simt. Prost obicei, repet. Unii cred ca ma joc, altii ma vad depresiva, poate unii ma vad disperata, iresponsabila, impulsiva, rea..

Nu-mi prea pasa.


Oricum, vad ca timpurile se schimba. Sexul nu mai este subiect tabu, in schimb sinceritatea da...

Inca mi se pare ciudat.
Sinceritatea sperie si indeparteaza oamenii. Si eu care credeam ca minciuna, rautatea si ipocrizia ar trebui sa faca asta.

Oamenii care se sperie de sinceritate nu sunt oameni pe care ar trebui sa-i am in preajma sau sa mi-i doresc sa fie prin apropiere.


De abia astept sa vina ziua in care am sa scriu, alb pe negru: totul e foarte bine!
Si chiar asa sa fie, pentru mai mult timp, si nu doar pentru o zi.

Incep sa ma plang cam mult si nu mi-a placut niciodata sa fac asta.

In plus, sunt chiar draguta cand zambesc si nu prea ma prinde deloc starea asta semi-emo-melancolica-depresiva.

Te rog frumos sa nu ma mai pedepsesti pentru mult timp, sa incepi sa ma ierti si sa ma ajuti sa-mi revin cat mai repede.

Multumesc.


Cu multa simpatie,


A ta minuscula pamanteana,

Ana.

17 comentarii:

Kali spunea...

Cam asa sunt ei su.Numai ca eu am 16 ani.

Richie spunea...

A ta miniscula? ;))

Anonim spunea...

Un sfat: Nu iti mai pune sufletul pe o pagina de internet. Nu e ok.

Ana spunea...

@ Kali: Pai ce pot sa zic, e varsta...acum te hotarasti cine ai sa fii pana pe la 20 si ceva..cand o sa treci iar prin asta :)
Sau nu :P

@ Richie: MINUSCULA...oooffff...tb sa zici tu ceva legat de o minigreseala :))...Gata, am corectat. Multuuu :D

@ Anonim: Sufletul meu nu il pun nicaieri, oricat as vrea, nu pot sa-l scot din mine.
Si de ce nu e ok? Ce se intampla?

PS: de acum inainte, cand imi dai un sfat, te rog sa mi-l argumentezi.

Merci,

Ana

Hyperion spunea...

Cand ai fost ultima data fericita?

Cand te-ai bucurat de o zi insorita, cand ai facut unele lucruri marunte fara sa te mai gandesti la probleme si sa iti acorzi cateva momente pline de bucurie si fericire doar tie ptr ca le meriti cand?

Ps: gandesti prea mult la nefericirea ta, e bine sa te descarci si sa spui ce simti dar e mult mai bine sa faci lucruri care te fac pe TINE fericita asta alunga nefericirea...

Remus spunea...

@hyperion : lasa-o sa se gandeasca la nefericire. Altfel, cum ar putea sa isi (re)descopere fericirea ?

"ca sa afli cine esti cu adevarat, trebuie mai intai sa descoperi cine/ce NU esti"

@kali : varsta nu conteaza. Drumul (eliberarii constiintei ) e infernal indiferent de momentul in care pasesti prima oara pe el.

Anonim spunea...

Ca sa ma conformez, De ce? Pt ca mi se pare o lasitate si o lipsa de putere sa faci lucrul asta. Lupta, treci peste, nu trebuie sa te plangi cu ce si cum si de ce si pentru ce ... ... Stai lnistita ca vor trece toate indiferent daca te vaicaresti sau nu, daca te plangi lumii sau nu, sau daca pur si simplu incepi sa zambesti. Dar asta e ceea ce cred eu si m-am gandit ca poate ti-ar folosi un mic imbold.

Lore spunea...

Pe mine nu m-a ajutat niciodata ca cineva sa-mi spuna "totul va fi bine", oricat de bine intentionat ar fi acel cineva, asa ca nu o voi face nici eu. Nu-mi place nici sa mi se spuna sa incerc sa ma bucur de lucrurile marunte si toate chestiile de genu', pt ca oricum nu-mi va iesi dintr-o data; in plus, in teorie stiu si eu cam ce ar trebui sa fac.

Nu mi se pare insa ok sa consideri ca e un obicei prost faptul de a fi sincera si de a spune ce simti. Celor care tin la tine le va fi mai usor sa te inteleaga si sa fie acolo. Daca deranjeaza pe cineva sinceritatea, asta este.

A heart that hurts, is a heart that works.

IRELEVArT spunea...

maine dimineata .. deschide geamul si inspira aerul rece .. o sa-l simti cum iti inunda plamanii.. inchide ochii.. si bucura-te de asta.. deschide-i si probabil vei auzi o piesa ce iti place foarte mult.. si vei schita un zambet.. apoi.. in drum spre destinatia ta zilnica.. vei mai da nas in nas cu tot felul de lucruri marunte pe care nu le-ai observa in mod normal .. si te vei bucura de ele.. si suras cu suras.. iti v-a face ziua fericita.. azi.. si maine si poimaine :D

Hyperion spunea...

@remus: fericirea o are trebuie doar sa o lase sa se dezvolte :P

Runn3r spunea...

Foarte frumos ai scris ;)). F**k people's opinion. Intr-un fel, ce spune Anonim, e ca eminescu era un las, ca scria despre dragoste si suferinti si toate alea. Eu asa am luat-o. Poate pe unii ii face sa se simta mia bine "vaicalreala" asta. So, suck it up Anonim.

Anonim spunea...

Iti citesc de mult blogul, de pe vremea cand eram colege. Ma binedispuneai cu post-urile tale, ma faceai sa fiu optimista...Imi ziceam "Uite un om care orice ar fi zambeste, un om care nu se lasa cu una cu doua doborat!" Recunosc ca am fost dezamagita de starile tale din ultima vreme ptr k...nu mi te inchipuiam niciodata asa. Ce pot sa iti spun e k starea ta de acum ma domina de un an de zile. Si mereu imi zic: totul e bine! Poti fi happy doar de fatada..ptr k multi oameni nu inteleg cum e sa fii nefericit..poate doar dintr-o prostie sau poate dintr-o mica sau mare drama personala. Poate nici tu nu ai fi inteles lucrul asta pe vremea cand mergeam impreuna pe holurile obosite din facultate. So...cred cu tarie si acum, dupa un an de intrebari fara raspunsuri, ca soarele e undeva intre nori si...va iesi la momentul potrivit!

Ana spunea...

@ Hyperion: De ce-mi spui ce sa fac? :) N-am cerut sfaturi..Shhhh ;)

@ Remus: Bunaaa Remus..n-ai mai dat pe aici de ceva vreme..chit ca nu mi-ai zis personal nimic...te salut, sa stii :))

@ Anonim: Este parerea ta si o accept.
Parerea mea este ca nu dau dovada de nicio lasitate...as fi lasa daca as fi ipocrita..poate.
Oricum, poate asa lupt eu, asta 1 la mana si 2..de cand e bine sa dai imbolduri oamenilor criticandu-i negativ? :)

@ Lore: Mi-a placut mult comentariul tau..si iti multu tare mult pentru el!

@ Irelevart: :)) Daaa..stiu medotaaa..e foarte buna :D Merci de comentariu si sugestie :P

@ Runeer: Ma bucur ca-ti place ce-am scris.

@ Anonim: Pai, in primul rand, daca tot ne stim..de ce nu-mi spui cine esti?
Nu cred ca ai de ce sa fii (sau ai fost) atat de dezamagita de mine..,la baza, la fel de optimista am ramas..si nu doar de fatada :)
Dar mai am si eu zile proaste..chit ca am parut ca nu pot fi doborata..sunt si eu un omulet si nu superwoman :D
Te puup!

Zoli ZzZ spunea...

Draga Ana,
cum poate sinceritatea sa sperie si sa indeparteze oamenii? ... eu o consider ca multi tanjesc dupa ea in celalalt, e o virtute a omului ce aduce laude;... ce mai, e sexy.
nu vad cum poate indeparta oamenii; poate e vorba de sinceritate mascata, sau despre dezinteresul unora fata de tine pentru ca nu vad mai departe de ei, sau poate altceva.
te rog, cere-i Universului sau mintii tale hoate si sirete sa iti mai ofere si o alta cale de a vedea lucrurile, pentru ca ea exista.
:)
cu bine,
de la un pamantean care crede ca scri frumos.

Ana spunea...

@ Zoli: Bineee..daca spui tu, am sa revorbesc cu Universul..vedem ce iese :)

Marutza spunea...

Ba da... sinceritate de multe ori indeparteaza oamenii. Eu sunt de acord cu non-printesa Ana :D. Adica... sa dau un exemplu de multe ori intalnit: o prietena te intreaba cum ii sta parul, iar tu ii zici "varza!"-se supara! Daca ii zici "bine"-totul e ok! E trist (cel putin din punctul meu de vedere) ca de multe ori atunci cand vrei sa-ti sustii opinia esti privit ca un nesimţit, fiţos sau altele şi de aceea de multe ori trebuie sa taci si inghiţi şi să spui minciuni...eh asta e! Oricum... îţi iubesc blogul! E superb!

Isabela spunea...

Draga Ana, esti un om tare frumos si nu, nu acum mi-am dat seama de asta, dar m-am hotarat sa-ti spun. Pastreaza de ce-urile, pastreaza sinceritatea - sunt lucruri pretioase care te conduc catre tine. abia astept sa vad cum crestem :)