sâmbătă, 6 martie 2010

Ce s-a intamplat cu Da si Nu?

DA si NU s-au cunoscut pe malul marii.
NU a luat-o de mana pe DA si i-a promis ca o va iubi toata viata; DA a acceptat.
Amandoi au creat un SIGUR.
Timpul a trecut, iar NU a inceput sa simta POATE pentru DA.
DA s-a speriat.
A vazut cum un puternic SIGUR a inceput sa se transforme in CRED.

DA
l-a luat de mana pe NU si i-a promis ca-l va iubi toata viata; NU a acceptat.
Amandoi au creat un SPER.
Timpul a trecut si
DA a inceput sa simta NU STIU.
NU s-a speriat.
A vrut sa-l lipeasca pe SIGUR la loc, apoi l-a cautat disperat pe SPER.

Inutil.


NU
si DA s-au iubit mult. Dar NU nu era potrivit pentru DA si DA nu era potrivita pentru NU.
Despartirea lor l-a nascut pe
DE CE.
De ce vrea sa inteleaga ce s-a intamplat. A cerut ajutorul lui CUM, UNDE si CAND.

Inutil.


DA
si NU s-au iubit mult. DA avea o intreaga teorie despre ei doi: zicea ca sunt Suflete Pereche, dar nu si Mari Iubiri.
Sufletele pereche sunt sortite esecului. Asa e scris sau cel putin, asa credea
DA.

Inutil.


DA
si NU s-au iubit mult. Din iubire l-au jurat pe MEREU.
In timp,
NU s-a speriat. S-a speriat si DA.
S-au luat amandoi de mana si l-au ucis pe
BINE. Au devenit parteneri in crima si s-au pupat in semn de NICIODATA.

Inutil.


Anii au trecut si
DA i-a dat drumul la mana lui NU. NU a acceptat.
Palmele lor si-au facut semne de
PA.

NU
si DA s-au iubit mult. DA a vrut sa-l ia de mana pe NU, dar nu l-a mai gasit.
NU a plecat spre un alt SIGUR, iar DA a scornit un PE CURAND.

Inutil.


NU
a iubit-o pe DA si DA l-a iubit pe NU.
Cu toatea astea, in urma lor au lasat
NIMIC.

25 de comentarii:

Anonim spunea...

A RAMAS CE ATI DAT

accroauchocolat spunea...

E interesant cum DA este atribuit femeii si NU barbatului. Cat despre poveste, cam asa se intampla aproape mereu...

Emanuela spunea...

Frumos :x

Lorena spunea...

e trist si prea real... din pacate...

Lorelei spunea...

M-ai lasat `masca`:|:|
Genial si asa adevarat:x

mojito. spunea...

genial!!! xD

IRELEVArT spunea...

Si totusi.. de ce sufletele pereche sunt sortite eseculi? Mi-ar placea raspuns la intrebarea asta! Cat despre DA si Nu .. cred ca se vor reintalni la un moment dat si vor forma un DIN NOU ... Inutil .. Si DA si NU isi vor da seama prea tarziu ca se iubesc de o viata ... si nimicul se va transforma in ceva PUR .. si vor ramane imbratisati pe malul marii.. uitandu-se unul in ochii celuilalt pentru tot restul zilelor.. tot inutil pentru noi.. dar atat de relevant pentru ei

Zoli ZzZ spunea...

DA si NU = Ba DA, Ba NU

Anonim spunea...

Un text literar cam pueril, ar fi fost indicat pt perioada de varsta 12-15 ani, de fapt cred ca si tu tot cam atat ai sau doar lor vrei sa te adresezi? Multe succesuri!

Ana spunea...

@ Anonim: Stii tu?

@ Accroauchocolat: Pentru ca DA imi suna feminin si NU masculin...

@ Emanuela, Lorelei si Mojito: :)

@ Lorena: Sau din fericire..

@ Irelevart: Frumoasa continuarea ta..departe de adevar pentru DA si NU din povestea mea.
Sunt sortite esecului...nu stiu exact sa-ti spun de ce. Am s-o intreb pe DA, dar cred ca a uitat si ea..

@ Zoli: Poate..

@ Anonim: Multumesc.

miss spunea...

frumos ai zis, ana!

@anonim - ieftin..

anonim spunea...

adevarat ca e ieftin, mare dreptate

vreausapotsapotsavreau spunea...

Genial

Tomata cu scufita spunea...

ma omori. de unde iti vin creatiile astea? Superb, ce sa mai zic? :( Si totusi asa de trist.

Ana spunea...

@ Vreausapotsapotsavreau : :)

@ Tomata: :* Paaai...am material didactic, ca sa spun asa..mult timp de acum in colo..amintiri :)

E trist, da, insa..perioada mea neagra a trecut..e trist..pt ca de cele mai multe ori scriu cand sunt intr-o stare mai melancolica :)

Te pup Tomato!

Bogdan spunea...

Am ametit citind asta :P

mece spunea...

dragut articol ! o sa urmaresc blogul mai des :)

Tusca spunea...

E cea mai frumoasa poveste despre cum nu stim sa ne ramanem unul altuia. Mi-a fost dor de tine.

Ana spunea...

@ Bogdan: imi pare rau..:)

@ Mece: Multumesc frumos

@ Tusca: Multumesc iubito..te pup!

MaDa.CrEtS spunea...

frumos:)

realbadpisy spunea...

frumoasa povestioara.

Marutza spunea...

Superb! Am citit-o de 4 ori pentru ca este...n-am cuvinte. Iti urmaresc blogul de ceva timp... SUPERB! :)

Marutza spunea...

Si vreau sa te intreb ceva! :D Pot sa pun si eu postarea pe blogul meu? (o sa scriu de unde am luat-o) :)

Roschiutza spunea...

M-am regasit in foarte multe dintre posturile tale.Scrii foarte frumos si in unele zile erai singura care parca imi explica prin ce trec.As vrea sa postezi mai des pentru ca imi faci o zi mai buna cand "te citesc".iti doresc numai fericire:)

Anonim spunea...

fermacatoare poveste)