sâmbătă, 13 martie 2010

Vreau sa vrei

vrei sa aripi?
vreau sa zbori
vrei sa sunet
si culori?
vreau sa zambet
vreau sa noi...
vreau sa maine,
amandoi.

vreau sa cantec,
vrei sa dans?
vreau, cu pasii goi
un vals,
de mana cu tine,
agatati de nori,
vreau sa buze,
vrei sa zbori?

PS: "te pup sub arcul de triumf, ana :)"...m-a facut sa zambesc..

22 de comentarii:

Axy spunea...

Imi plac mult culorile in care gandesti, visezi, iubesti, zambesti, suferi...traiesti!
Te-am descoperit de curand, dar ma regasesc in felul in care scrii si astept cu nerabdare fiecare post!
Ai grija de tine!

Raluca spunea...

Buna..din nou:) sunt Raluca, ti`am mai scris acum ceva timp dar simt nevoia sa o fac din nou. Nu intentionez sa folosesc cuvinte mari ci doar sa fiu sincera..de fiecare data cand iti citesc postarile am senzatia aceea de " acasa ", cum am mai spus, ma regasesc atat de mult in ceea ce scrii incat imi este greu uneori sa nu plang..si nu de tristete neaparat ci pt. simplul fapt ca cineva simte ce simt si eu numai ca tu ai curajul sa iti expui sentimentele si trairile. te admir extrem de mult..o simpla cititoare a sufletului pe care ti l`ai deschis:)

IRELEVArT spunea...

vreau şi eu să zâmbet... şi mai ales culori!!

Anonim spunea...

esti cea mai interesanta persoana. trimiti sentimente extrem de puternice prin cuvintele pe care le alegi. imi place de tine

Ana spunea...

@ Axy: Acest post nu-mi apartine, ci, dupa cum se poate vedea la final, este scris de "namtigari".
Dar, multumesc oricum pt cuvintele frumoase.

@ Raluca: Multumesc frumos pentru tot ceea ce-mi spui. Poate si tu ar tb sa ai curajul sa-ti expui sentimentele..si nu pe un blog, ci pe o foaie de hartie, in intimitatea camerei tale. Ar fi un inceput...

@ Irelevart: Pai, si ce astepti? Afla cum poti sa le obtii :)

@ Anonim: :) Multumesc. Insa repet, postul acesta, nu este scris de mine :P

Rosu de inger spunea...

Foarte tareeeeeeeee! Imi place la nebunie! felicitari!

lara spunea...

dacă tot ultimul post nu e scris de tine nu ai chef de o leapșa?

lara spunea...

P.S. Poezia e așa frumoasă.

Ana spunea...

@ Rosu de inger: Inseamna ca ar tb sa vizitite blogul lui namtigari..gasest multe, multe poezii acolo :D

@ Lara: Ufaaa...cu betiile..am avut multe..amuzante..in mare parte :D insa, unele lucruri cred ca ar tb sa ramana doar pt mine..plus de asta, nu cred ca m-as descurca sa povestesc foooarte funny...
Doar ma stii ca scriu melodramatic :D
Asa ca iarta-ma :) Dar mai astept si altele ;))

Bianca Elena spunea...

Dragut blog! v-ar interesa cumva un schimb de link-uri? :) mi-ar place sa va adaug in blogroll-ul meu, as fi incantata , dar am nevoie de consintamantul dumneavoastra, as fi onorata daca ati face si dumneavoastra la fel si sa ma puneti in blogroll-ul dv.Astept raspuns. O zi buna va doresc! :)

A☻ spunea...

Paste fericit >:D<
Iti doresc ca Sfanta sarbatoare a Invierii Domnului sa iti umple casa de caldura si iubirea celor dragi.:*
Hristos a inviat!!

Oana spunea...

Buna! Respectand traditia, dau premiul mai departe, asa ca te astept la mine pe blog :*

raresh spunea...

imi place cum scrii.ai un stil aparte:)tine-o tot asa:)

One in a million spunea...

geniale versuri!:X
ai facut conexiuni super ingenioase..imi place:X

Oxygen spunea...

superb...pur si simplu

Dumitru Caruntu spunea...

http://cornelcaruntu.blogspot.com/ O primavara frumoasa!

Corularici spunea...

mai scrie, ana, ne e dor de tine. ma uit mereu daca ai mai postat ceva . mai scrie!

Catman.ro spunea...

Vrei? Vrem?

Anonim spunea...

Ana, ce se intampla? De ce nu mai scrii? :(

Chris Saddler spunea...

vreau sa vrei sa nu mai vreau sa vrem vrute si nevrute. daca ma'ntelegi...

Double Dee spunea...

Heei , vroiam să te anunţ că ai un premiu,la mine pe Blog,sper că nu te deranjează,aşa o să şti că îţi ador blog-ul. :D

mOntecOre spunea...

http://vlaslena.blogspot.com/2010/05/vrei-sa-aripi-vreau-sa-zbori-vrei-sa.html#comments

uite mai preiau si altii, noroc cu tine ca ai atasat o poza sa aiba de preluat pachetul intreg.