miercuri, 21 aprilie 2010

---------------------

Mi-e dor sa-mi curga cineva prin vene.

5 comentarii:

vera spunea...

daaaaaaaaa....cunosc senzatia ....daca redescoperi cum ...sa ma anunti si pe mine...:D

ale:) spunea...

pfff,cum spunea si vera, stiu senzatia,daca o redescoperi..anunta'ne:)

Channah spunea...

Cat imi e de dor de asta...

astaziamchef spunea...

Nu esti singura, din pacate asteptarea poate ucide pasiunea. Cel putin asta este crezul meu...

Anonim spunea...

buna...de curand am inceput sa-ti citesc blogul si imi place f mult.Din pacate eu nu pot sa vad anumite cuvinte,posturi,ganduri in profunzime.As vrea,daca se poate,sa-mi explici putin la ce te-ai referit cu postarea asta''mi-e dor sa-mi curga cineva prin vene''?as vrea sa vad daca eu am gandit-o bine.Ms mult si sper ca nu te-am deranjat