sâmbătă, 24 aprilie 2010

Pentru TU, de la EU

Draga TU,

Mi-e dor de tine. Mi-e dor de tine acum, in aceasta clipa, la ora 16.40. Si nu stiu cum sa fac.

Nu iti simt lipsa in fiecare zi...au trecut si saptamani intregi fara sa ma gandesc la tine mai mult de o fractiune de secunda.


Insa, sunt aceste momente cand imi este dor. Simt ca ma apasa ceva pe piept si imi vine greu sa respir.
Pur si simplu trebuie sa te vad.


Din pacate, tot ce pot sa fac este sa scriu: cuvinte inutile, fara sens, incapabile sa rezolve ceva. Si parca si de ele imi este frica - sa nu utilizez cumva prea multe - cine stie ce se poate intelege, mai mult decat necesar?


Simt. Si atunci cand simt nu ma pot abtine.
Crede-ma, reusesc sa vad si realitatea - pur si simplu nu-ti pasa, dorul meu te indeparteaza, ma vrei exclusiv cand ai tu nevoie si chef - dar nu pot sa o integrez, deocamdata, in principiile mele.

Trebuie sa obosesc sa simt, sa incerc, sa-mi fie dor si abia apoi am sa trec peste. E amuzant, nu?
Sa scriu unui om caruia nu-i pasa...si sa fiu sigura de asta...dar parca, totusi, sperand sa-i pese..
Stupid.
Oricum, azi mi-e dor de tine, acum, la ora 17.00 si pentru asta imi pare rau.

Cu drag,

EU

17 comentarii:

Den` spunea...

'Trebuie sa obosesc sa simt, sa incerc, sa-mi fie dor si abia apoi am sa trec peste. E amuzant, nu?'
probabil nici at nu treci peste,nici knd obosesti.. esty tare oricum.. superb blog. nu ma plictisesc sal citesc

Azi nu. spunea...

Mi-am zis eu mie[doar mie]si miam zis sa nu mai zic la nimeni[doar mie]pentru ca daca ai afla mi-ai putea face ceva.
Mi-am zis mie [MIE]ca nu te mai las sa ma intimidez.Mi-am zis mie ca n-am sa mai tac,ca n-am sa mai plang,n-am sa te mai implor sa stai langa mine[de fapt tu nici nu vrei sa plec,doar iti place sa ma vezi umilindu-ma si tarandu-ma la picioarele tale]Am sa fiu tare.
Mi-am zis mie [ieri]ca de azi [acum]toate se vor schimba.
Acum plang.
Mi-am zis mie.Si tocmai "eu"mam dat de gol!

Azi nu. spunea...

Felicitari.E genial blog-ul tau.
:*

Ana spunea...

@ Den + Azi nu: Multumesc. Va rog din suflet, sa fiti atente la cratime..chiar daca va grabiti in scris. Sunt extrem de importante.

Sal se scrie sa-l si miam se scrie mi-am.

Multumesc iar,

Ana

Den` spunea...

hei:) stiam ca asa se scrie, nu e vorba de aia, doar ca asa m-am obisnuit, de la mess. scuze:)

teo spunea...

tu scri pe blog tot ce simt eu:X
il ador.

marius spunea...

dragut post ... ti-as da un spaf dar ma aptin ... poate data viitoare , dupa ce mai citesc cateva postari ... spor la blog

Rafael spunea...

frumos blog,foarte interesant,o sa mai "intru"

Mortysa spunea...

citesc si imi place

L.R. spunea...

pai de ce sa iti para rau... dorul frumos iar daca nu e impartasit, asta e, nu putem controla dorintele celor din jurul nostru.

Zna spunea...

subscriu la fiecare cuvant...

mihai brasov spunea...

nu e amuzant. e dulce-amar... pentru acel tu.

nykole spunea...

naturaletea cuvintelor tale face blogul deosebit! ma bucur ca l-am descoperit...

Anonim spunea...

multi ne regasim in ceea ce scrii..:)

Anonim spunea...

multi ne regasim in ceea ce scrii..:)

Lorena spunea...

superba postarea.... mi se potriveste ca o manusa

cred ca multora se potriveste

nu prea mai scri.... si de-aici deduc ca ti-e bine si esti fericita... de obicei inspiratia apare in momentele triste.
ma bucur pt tine, ma bucur ca ti-e bine ;)

Anonim spunea...

saptamani intregi...la mine si o zi fara e o mare victorie. Felicitari! Sau poate si la tine s-au condensat saptamanile intre timp,nu? Sau poate e bine acum si atunci nu mai e cazul. Treaba asta cu relativitatea timpului e o mare porcarie, oricum. Mereu functioneaza impotriva noastra.