duminică, 18 aprilie 2010

Revin

Imi pare rau ca nu am mai scris de ceva timp. Promit sa ma revansez.
Am trecut de perioada neagra, am ajuns la cea agitata si acum am nevoie de un moment de respiro.
Trebuie sa iau niste decizii, sa mai tai de pe lista niste oameni, sa ma obisnuiesc sa ma trezesc la 6.30 (timp de o saptamana)...si sa nu ma mai enervez atat de repede.

Concluzia este ca unii oameni pur si simplu nu merita. Cam atat de simplu.

Mi-e dor de voi. Sunteti ok?

Revin,

Ana

PS: M-am indragostit de Florence and the Machine

8 comentarii:

Oana spunea...

Mi-a fost dor de tine. sincer:)

Ginette spunea...

Si eu te mai citeam si chiar imi parea rau ca ai disparut o perioada.Bine ai Revenit!

Anonim spunea...

CRICRI

Mi-ai lipsit, insa aici sunt in fiecare zi cand din reflex la cafea iti deschid pagina...Take good care of u!

ale:) spunea...

Ma bucur mult sa vad c-ai revenit ! Ai grija de tine si te asteptam >:D<:*

miss spunea...

florence and the machine sunt geniali ^^

5 arome de depresie spunea...

iaai ! ma bucur ca revi :X
o sa o fac si eu curand.. tre sa trec peste ceva ,la fel ca tine.
ai grija de tine :*

Suflet naiv spunea...

Ce e asa grav in a te enerva repede?

andrei akhe spunea...

multi pur si simplu nu merita...