vineri, 4 iunie 2010

5.33 am

La limita dintre ratiune si sentiment exista un prag al neputintei.

Mintea iti este bombardata cu un miliard de ganduri, sugestii, ipoteze, solutii si concluzii...iar tot ce poti sa faci este sa stai.

Corpul iti este imobilizat.


Astepti.


Speri ca altcineva sa gaseasca rezolvarea pentru problemele tale. Sa te trezesti intr-o dimineata, sa ai capul limpede si sa stii exact ce ai de facut.


Vrei sa treaca timpul mai repede, sa acopere ranile, ideile, cicatricile si amintirile.


Esti in punctul in care te cuibaresti frumos in palmele altei persoane si astepti ca ea sa stie ce-i mai bine pentru tine.


Totul sa intampla in capul tau. Aparent esti ok: respiri, zambesti, mergi, fumezi.


Dar in capul tau se da o revolutie: fiecare emisfera este guvernata de un juriu care-si prezinta opiniile. La mijloc e constiinta pe post de judecator.


Trebuie sa iei atitudine!


Te ridici frumos din locul in care te-ai cuibarit, iti lipesti fericirea de piept, in cele din urma va fi absorbita iar de organism, si lasi in urma un pic de incredere.


Cine stie? Poate isi va face efectul.


Daca nu, scrii o scrisoare lui Cronos si-l rogi frumos sa-ti prescrie o reteta in regim de urgenta, pentru ca vrei sa te faci bine mai repede.


Apoi te rogi sa-l gasesti pe zeu intr-o pasa buna si tu sa fii exceptia care confirma regula.


Nu-i asa ca ar fi marfa?

14 comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

a fuma nu e ok; fumatul nu trebuie vazut ca pe ceva normal; nu e ca spalatul pe dinti sau ca mancatul prajiturii de la bunica.
in rest, iti doresc sa ai parte o zi linistita.

MaDa.CrEtS spunea...

Toti trecem prin aceste stari.

delia orman spunea...

eu nu stiu in ce masura o afimratie de genu toti trecem prin aceste stari poate sa aduca o raza de lumina in viata cuiva sau in acest univers....poti sa te resemnezi spunanad se intampla si la altii si totusi mereu diferit chiar daca impartim acelasi univers...ce vroiam sa spun este ca nu cred ca are rost sa ne spunem timpul rezolva problemele sau toti trecem prin asta ci trebuie sa incercam sa traim experientele pana la capat desi eu insami recunosc ca nu mai stiu ce inseamna pana la capat....

Josephina Finchworth spunea...

Your site is so interesting! I am collecting world flags on my site - competing with my brother. Come visit me so your flag will be recorded! Thank you so much!
Josephinafinchworthsflaghunt.blogspot.com

lenjerie cu staif spunea...

interesant blog...

Saloane tatuaje spunea...

imi place la nebunie poza!!!

Jasmine spunea...

Hello :)

Intamplator am dat peste blogul tau pe almighty gugal.

Imi place :) Nice.

Simina spunea...

da...nici eu nu vad ce este asa de ok si normal in a fuma...se pare ca ai avut o zi cam complicata...:)

Cony spunea...

Mi-a placut mult poza. Cu privire la starea ta, toti avem zile si zile, dar mi-a placut cum ai exprimat ce ai simtit. Numai bine !

Korf spunea...

A citit Cronos misiva? Mie nu mi-a raspuns la nici una din sutele de scrisori; in majoritatea ii ceream sa dea timpul inapoi. A tacut malc mereu, pana am ajuns sa-l suspectez ca s-a retras din activitate, undeva prin Zurich pentru a cocheta arareori cu manuirea timpului cand se plictiseste. Probabil multe pachete de tigari vor mai trece pana voi scapa de ideea asta.

evergreen spunea...

Ah, ar fi marfa, dar pana cand? Cu siguranta batalia emisferelor se va tot duce. Sper sa castige aia potrivita.

Kaos Moon spunea...

nu esti o printesa...

Cristina spunea...

Fericirea poate fi găsită şi sub alte forme,nu neapărar fumate.Cum spune si Mada.Crets-toti trecem prin stari de genul.

jocuri noi spunea...

Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei, adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi ; url: http://www.ejocuri-noi.ro . Trimite-mi un email pe adresa: ainaw@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site. Mulţumesc. :d