joi, 29 iulie 2010

Draft

A intrat in lumea ei. S-a adaptat, si-a intins bratele, i-a zambit in somn si a vrut s-o aiba mai aproape. I-a furat perna.

Intr-un timp, el spunea ca "se vede de pe luna ca..."

"Ca ce?", intreba ea, curioasa pana la pragul enervarii...


Asa e ea: vrea sa stie tot, acum si mai repede daca se poate.


El e invers: crede ca lucrurile vin in timp, nu-si gaseste cuvintele si evita raspunsurile.


Impreuna sunt bine. Fericiti am putea spune, dar sa nu uitam ca fericirea se traieste in secret.


Nu vor sa le fie furata de sufletele nelinistite si opace.


Ea s-a obisnuit sa doarma langa el.


El s-a obisnuit sa se trezeasca langa ea.

"Ti-a fost dor de mine si atunci cand eram langa tine?


- Da".

Liniste.


"Vrei sa fugim in lume? O facem si pe asta daca e..."

Si daca fara sa stai pe ganduri ai sa raspunzi "oricand", vei intelege.

7 comentarii:

Lore spunea...

frumos chiar mi-a placut

Andra spunea...

Ana, nu stiu de unde te-ai inspirat, nu stiu cat de reala e povestea, dar vreau sa-ti multumesc ca ai reusit sa exprimi in cuvinte ceea ce eu nu puteam. Ma regasesc atat de bine...

Ralu spunea...

intradevar superb..unii chiar au darul de a scrie...tu te afli printre ei si`l folosesti din plin.felicitari!

m1ha1 spunea...

Am o propunere pt tine www.axyy-filme.com in dreapta am acolo o categorie : BLOGURI INTERESANTE
te-ar interesa sa ajungi acolo daca da,da un replay la mesaj sau
Add id messenger happy_dar@yahoo.com

Eu sunt mica..lumea e mare spunea...

Interesant:)

Andrei spunea...

Mi mi se pare trista obisnuinta.

Anonim spunea...

www.parfumcuferomoni.com
Se merita