sâmbătă, 28 august 2010

It's a matter of time...

Te iubesc cu ochii, cu gura, cu pielea, cu sangele, cu degetele si abia apoi cu sufletul.

Te iubesc pentru ca respiri si imparti aerul cu mine.


Te iubesc pentru ca esti singura persoana pe care mi-e dat s-o iubesc.


Te urasc pentru asta.


Te urasc pentru ca ma sufoci.


Te urasc pentru ca nu-mi dai liniste si nu-mi lasi tristetile sa puna stapanire pe mine mai mult decat au facut-o deja.


Te urasc pentru ca-mi seci veninul si nu ma lasi sa te urasc.


Te urasc pentru ca ma saruti atunci cand sunt cel mai rau cu tine.


Te urasc pentru ca nu ai puterea sa ma lasi de frica sa nu ma pierzi.

Te urasc pentru ca ma iubesti si mi-ai spus-o.


Te urasc asa cum numai un om indragostit poate sa te urasca.


Am sa te las. Inca nu stiu daca din prea multa iubire sau prea multa ura.


Am sa te las din frica. Poate.


Te urasc pentru ca vrei sa te fac fericita.


Si din prea multa iubire nu stiu sa fac asta.


Intelegi?


Din prea multa iubire nu stiu cum sa te iubesc.

13 comentarii:

Anonim spunea...

CRICRI

Numai cei ce iubesc cu adevarat, profund, nu stiu cum sa o faca, fiindca ei iubesc pur si simplu...

Bibi :x spunea...

nu ne cunoastem, dar imi place f mult blogul tau;)
asa ca ai 3 premii de la mine;)
intra si ia-le :)

IRELEVArT spunea...

iubirea nu se stie... iubirea nici nu se simte.. iubirea ESTE .. ;) nu trebuie sa sti cand este.. dar o sa sti cand pleaca.. dar nu trebuie sa te temi sa o lasi sa fie!

Soimul roman spunea...

Esti o persoana romantica. Dar iubirea asta in care crezi tu a murit. A ramas doar sexul, obscenitatea si falsele sentimente. Cine iubeste, iubeste o data. Nu de mai multe ori. In ziua de azi, cuvantul "te iubesc" nu mai are nici o insemnatate, nici un sens. E un cuvant cu o incarcatura emotionala greu de descris, un cuvant ce practic, iti defineste partea luminata a sufletului. Nu vreau sa te descurajez, poti fi propria ta eroina in cautarea unei iubiri pure, sincere, fara regrete. Dar va trebui sa te lupti cu multe gandiri bolnave, ahtiate dupa sex. Dar vei gasi si baieti sinceri, dar mult prea tineri pentru iubire, mult prea tineri pentru ceea ce vrei tu sa gasesti.

Tomata cu scufita spunea...

Oh, Ana, imi era dor de textele tale... :)

Lavinia spunea...

frumos scris...Bravo !

Anonim spunea...

Buna...vreau sa-ti spun ceva: Acum 2 ani am descoperit din intamplare blog-ul tau...mi-a placut, dar intre timp am uitat de tine. Acum mi-am reamintit, desi te uitasem, am intrat si am descoperit aceeasi placere cu care te-am citit si prima data. Atat. Ma simt mai bine ca ti-am zis asta. Semnat: Andrada

Enchanting Me spunea...

Mi-a placut!

timi spunea...

bipolar disorder?

Anonim spunea...

ce prostie... This ain't love at all, honey bunny

Ciprian Drăghici spunea...

Sal!

Gasesc interesant si digerabil blogul tau motiv pentru care te invit sa facem schimb de link.
Daca esti de acord pune in blogrolul tau http://gigelitatea.blogspot.com , trimite-mi un email la gigelitatea@gmail.com si te voi adauga in blogrolul din celalalt blog al meu http://jostraianbasescu.blogspot.com

In virtutea comunicarii sper sa imi raspunzi invitatiei indiferent de decizia pe care o vei lua.

Mercic!

IrinaBabyBubbles spunea...

superb....

Anca-Ioana Sandu (Anne.) spunea...

Cât de mult îmi place cum ai încheiat
:]