duminică, 17 octombrie 2010

Cu tine, mereu. Cum?

Atunci cand iubesti, si frica de a-ti pierde jumatatea este mai mare.

Construiesti un intreg univers, prins de mana cu cineva, iar toata viata ta de pana atunci isi schimba sensul.


Iti rogi perechea sa-si intinda mainile si sa faceti un troc cinstit. Va dati la schimb: sufletul, increderea, viata voastra.


Incepi sa realizezi ca nimic nu mai are sens daca nu e si ea (jumatatea) acolo.

Si atunci te sperii!


- Ce ai sa faci daca ramai iar sigur?


- De cate iubiri ai parte intr-o viata?


- Daca toata promisiunile spuse si soptite se vor pierde brusc in vant?


- Cum reactionezi daca-ti este inselata increderea?


O mie de intrebari, o mie de raspunsuri ipotetice si un nod in gat in plus.


Adevarul ramane intotdeauna undeva la mijloc. Relatiile trebuie traite. Punct.


Cu toatea astea, dintre toate intrebarile, una ma macina cel mai mult: cum faci sa ramai mereu indragostit?

22 de comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

mai nu stiu, poate nici nu vrei sa ramai indragostit de un tip o viata, sa fie totul ca la inceput; viata nu iti permite sa stai si sa te gandesti numa la voi. vorbeam cu o mamica care zicea; pentru ca ne-am iubit atunci, acuma trag de responsabilitati. e normal, si merita orice sacrificiul. oricum, nimeni nu iti va putea raspunde la cum sa faci ca o relatie sa mearga pentru tine. e o opera de arta. nimeni nu poate sa iti zica cum sa faci o capodopera .... cei implicati trebuie sa descopere ce si cum e de facut traind impreuna, cunoscandu-se.... doar la sfarsitul vietii poti vedea cum ati facut sa ramaneti impreuna... daca ati reusit si daca ati fost indragostiti, daca a fost de vis... acuma poti sa speri si sa crezi ca va fi bine, ca atata timp cat eu is sincer fata de mine si fata de lume; se va gasi cineva sa ma pretuiasca si sa ma iubeasca; se zice ca fiecare sac isi gaseste petecul ... asa ca vezi de sac,ca petecul vine. :P

jS spunea...

ai spus bine "Relatiile trebuie traite. Punct.". orice relatie trebuie traita, dar nu doar de unul, ci de amandoi, iar daca o relatie s-a bazat de la inceput pe iubire si a fost traita din plin,de ambele parti, nu o sa se termine niciodata. pentru ca atunci cand spun "traiesti din plin" ma refer la ABSOLUT TOATE nimicurile care se invart in jurul lor. Dar cea mai importanta e iubirea. Cea fara minciuni, fara egoism si intelegatoare. Asa, poti ramane indragostit pentru totdeauna. Trebuie doar sa stii cand (l-)ai gasit(o).

je spunea...

Daca nimicurile tale se inteleg cu nimicurile lui, daca compromisurile tale sunt in balanta egala cu ale lui si nu sunt percepute ca si compromisuri,ci decizii luate natural pentru binele amandurora, nu pentru orgoliul lui, atunci iubirea, daca e adevarata, ramane acolo :(

shevschenko spunea...

da

Site Brasov spunea...

Doriti ca blogul dumneavoastra sa arate altfel? Doriti sa nu mai pierdeti datele de pe blog fara a le mai putea recupera, vreti sa treceti la un domeniu la comanda si sa aveti mai multi cititori sau vreti sa faceti bani din reclama?
Echipa Site Brasov va poate oferi toate acestea cu preturi incepand de la 99 RON.


E-mail: site_brasov@yahoo.com

Miha spunea...

Da. Buna intrebarea. Nu pot raspunde la ea, insa am sa-ti spun ce am citit pe o felicitare si mi-a ramas intiparit in minte: Nu este greu sa iubesti, greu este sa ramai indragostit. Era spus mult mai frumos imbracat, insa eu ti-am spus esenta. :)

Maemi spunea...

buna intrebarea...ideea e ca daca cu adevarat iubesti pe cineva, atunci zi de zi incepi sa descoperi in persoana iubita laturi si calitati noi,zi de zi alaturi de ea pare a fi diferita chiar daca ai impresia ca ai facut si azi aceeasi ce ati facut si ieri...

mereu traiesti alaturi de acest om momente irepetabile datorita sentimentului pe care il purtati amindoi in inima, iar in cele din urma insusi existenta acestui sentiment e garantia unei iubiri adevarate, unei iubiri pe vecie...

Iti doresc sa iubesti si sa fii iubita!

utiscinteianu spunea...

Nu SE POATE!

Anonim spunea...

draga de tine, asa de mult ne asemanam ... atat de bine te inteleg.. nici nu iti poti imagina...macar nu suntem singure..desi nu doresc cuiva sa simta asta vreodata.sper din tot sufeltul sa treaca starea asta,sa inceapa ceva nou, ceva frumos,ceva ce sa aduca fericire si in sufletele noastre.ai grija de tine. o alta Ana

Anonim spunea...

Cum poti sa ramai indragostit daca intr-adevar ti se inseala increderea si cel pe care il iubeai/iubesti iti spulbera toate visurile?
experienta proprie: dupa 3 ani si jumatate de relatia, prietenul meu a decis ca trebuie sa luam o pauza de 5 luni pentru ca vrea sa se concentreze exclusiv pe examenele finale. A motivat ca s-ar simti vinovat daca as sta in casa, singura in situatia in care el nu ar avea timp de mine si mi-a recomandat calduros sa ies, sa ma distrez, sa cunosc si alti baieti ca sa pot, dupa aceasta pauza, sa decid daca vreau sa ne impacam sau nu. Sunt foarte suparata pentru ca in primii 2 ani de relatie a fost gelos si nu m-a lasat sa intretin nici o fel de legatura cu nimeni. Ca atare, dupa 3 ani, m-am trezit singura, intr-un oras strain si fara nici un prieten. Desi sustine ca inca ma iubeste si o sa ne impacam dupa perioada asta grea a lui, el nu este deloc afectat si motiveaza ca e optimist pt ca stie ca oricum ne impacam. Iar eu nu pot sa accept ideea ca pt urmatoarele 5 luni ne vedem doar 5 minute pe zi (mentionez ca locuim in acelasi bloc, la acelasi etaj, la 2 usi distanta).
asa ca mereu stau si ma gandesc daca nu cumva vrea sa ne despartim de tot dar incearca sa indulceasca pastila cu "pauza" sperand ca in perioada asta imi gasesc pe altcineva. problema este ca il vreau pe el, nu pe altul, si am de gand sa-l astept. dar daca dupa aceste 5 luni imi spune "nu ne mai impacam, teapa" ? cum sa pot atunci sa mai fiu indragostita? sau sa iubesc? voi ramane cu teama ca orice alt barbat ar putea face asa ceva.. mentionez ca are 24 de ani si pana acum s-a dovedit a fi un om integru si cu principii. Din pacate, eu sunt debusolata complet, asa ca nu stiu ce sa zic cu iubirea si indragosteala asta..se pare ca pt mine n-a fost sa fie.

Iti urez tie si tuturor cititorilor tai o zi minunata.

Sunshine spunea...

Frumos articol. Te citesc de mult.
Uite... nu am nici o implicare, dar tare am avut eu impresia ca Alinwtza (http://alinwtza.wordpress.com) copiaza multe din ideile tale. Citeste blogul... si vezi.
[de exemplu postarea asta a ei: http://alinwtza.wordpress.com/2010/10/14/contopire-2in1/ ]
Am simtit nevoia sa spun asta pentru ca iti stiam postarile... si am gasit multe din cuvintele spuse de tine pe blogul dansei.
Anyway, take good care of yourself.

Filme Noi spunea...

Esti interesat de link-ex cu :
www.axyy-filme.com
www.onlinemoca.com

Add id mess : happy_dar

Evergreen spunea...

Aoleu, ce m-ai lovit! Habar nu am. NU reusesc sa depasesc trei ani de relatie... dar sa stii ca si eu tanjesc la indragosteala asta continua...

RCA Ieftin spunea...

Nu trebuie sa ramai, fie esti de la inceput si ramai, fie nu esti si n-ai cum sa ramai.

Kali spunea...

Un Craciun fericit alaturi de cei dragi>:D<

Kali spunea...

Un Craciun fericit alaturi de cei dragi>:D<

Anonim spunea...

As avea o idee. Si merge. Stiu asta pentru ca am testat-o. Pe mine, evident...Dar nu o recomand decat daca ai o predispozitie la masochism in forma lui cea mai pura(ar fi bine daca ar fi chiar genetica, sa fii sigura ca iti iese).Pleaca.

Ana spunea...

@ Anonim: Ca sa raman mereu indragostita de un el tu zici sa plec...

Hmm..nu cred ca asta e solutia.

Anonim spunea...

E singura metoda care chiar merge. Dar nu e deloc placuta. Si oricum, am "descoperit-o" total intamplator. Eu am plecat nu ca sa raman indragostita, ci pentru ca nu mai puteam. Eram doi dar cumva eu mai mult. La chestia cu indragostitul nu ma asteptam deloc. As avea multe de spus pe tema asta dar sunt un pic prea siropoase ca sa le articulez in scris.

Oana spunea...

Foarte frumos si foarte realist.

visualff spunea...

din punctul meu de vedere, unii sunt facuti sa ramana pentru totdeauna impreuna, insa altii cu siguranta nu, oricat de indragositi par. Sa va spun povestea (foarte recenta). El era indragostit de mine in cea mai pura forma. Insa un weekend am fost ambii plecati in zone fara semnal. Dimineata cand ar fi trebuit sa ne vedem ultima data nu am aparut. Daca ma suna, veneam, dar asa, am adormit. Ne-am certat, ne-am cerut scuze si ne-am impacat prin telefon si am ramas fara semnal. Am venit acasa. Niciun semn de la el. Urmatoarea zi, dupa weekend, ar fi trebuit sa ne vedem. El s-a dat total disparut. Nimeni nu stia unde este (inclusiv parintii). A revenit abia seara tarziu. In dimineata urmatoare a spus ca e nefericit si ca toate sentimentele i-au disparut. Nu-mi venea sa cred (evident). Si nu e genul care sa minta. Dar oricum, sunt indragostita de el si n-am ce face.

Sa fiti fericiti si sa va iubiti sincer!!!

visualff spunea...

ah da, si mai adaug si scuza lui in legatura cu ziua in care s-a dat disparut. Spunea ca a fugit sperand la o minune, sperand sa revina sentimentele.