duminică, 10 octombrie 2010

Pe cand dormeai...

Cum te certi cu cineva fara sa-i alterezi sufletul?

In ce forma trebuie sa-ti ambalezi ideile, nervii, parerile, fara ca persoana din fata ta sa aiba o cicatrice in plus?


De cate vorbe frumoase ai nevoie pentru a face uitate toate cuvintele spuse cand sangele clocotea in tine disperat?


Sunt momente in care ajung sa-mi pun aceste intrebari. Ma framant si incerc sa-mi dau seama cat de mult am gresit. Amandoi.


Ma intreb cate cantitati de orgoliu mai avem in noi pentru a lasa asa mult timp sa treaca pana sa ne gasim iar un punct de sprijin.


Cele mai grele sunt noptile in care nu ne gasim in pat.

Sunt clipele in care ma foiesc pe toate partile, incercand sa-mi adun jumatatea mea de aer din camera, pentru a respira corect.


Incerc sa-mi explic cum toata linistea, somnul si calmul din mine s-au dus in mainile tale. Ar fi de ajuns sa ma atinga si lumea mi s-ar construi la loc.


Adorm.


Dimineata te caut eu, dar desi esti la 30 de cm de mine, nu te lasi gasit. Atunci imi aduc aminte. Nu suntem bine.


Oare cine a gresit? Eu sau tu?


Prea putin ma gandesc la asta. In schimb, astept sa deschizi ochii si sa-mi zambesti.


Ana, in ce poveste crezi ca te afli?

3 comentarii:

Ali spunea...

Foarte frumos relatat!
Cred ca la un moment dat fiecare relatie trece printr'un moment ca cel prezentat de tine...
You`re doing a good job!keep writing!

Sunaina spunea...

Hah. de curand am experimentat asa o stare. De data asta nu am putut concluziona cine a gresit, fiecare si-a sustinut punctul de vedere. Totusi am spus ca ne iubim si vom trece si peste asta. Am dormit imbratisati iar la trezire zambetele noastre au stiut ca totul e rezolvat.
Cred ca uneori e necesar sa se intample asa.

In roz spunea...

Nu-i nimic.Daca nu ati avea divergente ar fi mai trist.Ar insemna ca nu puneti suficienta pasiune in relatia voastra.Asa fiecare cearta peste care treceti cu bine va face relatia mai puternica.