luni, 31 ianuarie 2011

Reteta ratatului contemporan

- Sa stai toata ziua si sa te gandesti cum sa faci ceva, fara ca efectiv sa faci ceva

- Sa intri in panica pentru ca viata trece pe langa tine, dar sa nu te obosesti sa te schimbi


- Sa te rogi zilnic ca visele sa-ti devina realitate si pur si simplu sa astepti


- In fiecare zi sa-ti dezvolti un nou plan, o noua pasiune, un nou scop


- Sa ai convingerea ca nu vei reusi orice vei face


- Sa nu mai lupti pentru ca nu mai vrei si nu pentru ca nu mai poti


- Sa lenevesti non-stop si apoi sa te plangi cat esti de nefericit/a, neajutorat/a, trist/a


- Sa ai potentialul si resursele necesare ca sa realizezi ce vrei tu, dar sa fii rebel si sa refuzi


- Sa vrei sa scrii: o carte, un post, o scrisoare, dar sa nu reusesti sa-ti echilibrezi gandurile pe cuvinte


- Sa urasti sistemul, dar sa ramai angrenat in el


- Sa uiti sa visezi, sa te joci, sa speri


- Sa ramai sec si sa-ti convina

11 comentarii:

Marutza spunea...

Si cati ratati contemporani exista! Ultimul condiment mi-a placut(cum suna) mult: "sa ramai sec si sa-ti convina!".

Anonim spunea...

of ... scrii atat de rar... de ce?!

Invizibilul spunea...

M-am regasit in cuvintele tale !
Alungati depresia cu ciocolata!

let's get unique spunea...

Acum o jumatate de an eram super entuziasmata de blogul tau :) Abia asteptam sa vad ce ne mai povestesti :), te aveam in blogroll si aproape in fiecare zi verificam sa vad dc ai mai postat ceva..
Acum, in ultima vreme randurile tale imi lasa asa... un gust dulce amarui.. mi se pare ca scrii numai despre lucruri triste, care dezamagesc.
Sper, din tot sufletul sa redevii Ana de pe vremuri :)
Multa bafta in tot ceea ce faci!

delma spunea...

invizibilul, si eu

Antonio spunea...

da!!ai dreptate!!

petre spunea...

chiar imi place , foarte frumos !!!

Claudia spunea...

Cred ca ma regasesc perfect, din pacate. Scrii foarte frumos.

Irinel spunea...

Nu e suficient sa vrei, trebuie sa si poti!!!

deni spunea...

direct in suflet m-ai lovit cu asta.
cum naiba reusesc sa ma incadrez in toate, nu stiu.

Ana spunea...

@ Deni: Nici eu nu stiu :(