marți, 31 mai 2011

!!!!!

Sunt emotiva. Pot fi incadrata cu usurinta in randul celor care iau decizii cu sufletul si abia apoi cu mintea. In ochii celor din jur, asta ma (poate) face naiva, imatura sau copilaroasa. Nu-mi prea pasa.

Nu am sa pot niciodata sa calc pe altii in picioare pentru a-mi atinge un scop si nici sa fiu rea pentru simplu fapt ca pot. Intr-un loc dominat de viespi, poate asta este calea spre succes. Cine nu se conformeaza majoritatii este considerat slab si prin urmare trebuie eliminat sau mai rau, batjocorit.

Ma simt neputincioasa in fata unor mentalitati de macelari neinstruiti. Cu siguranta locul meu nu este printre individualisti lipsiti de sentimente, ce schiteaza zambete doar cand au nevoie de ceva.

Imi pun bazele in varsta mea frageda si-mi repet constant ca toate experientele ce ma lasa cu un mare gol in stomac au un rol bine definit. Inca nu mi-am dat seama care ar fi acesta, dar stiu sigur ca exista.

Militez, in van sau nu, pentru frumusetea inimii si pentru cei care-ti dau energie pozitiva si nu dureri de cap. Stiu sigur ca oamenii ar fi mai buni daca si-ar constientiza prezenta celor 21 de grame in piept.

13 comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

sa nu confundam sufletul cu emotiile. Deciziile cu sufletul, cu inima sunt intelepte. cu inima intelegi, cu mintea judeci.

Balonas spunea...

semeni cu mine , sincer , si nu e doar parerea mea ...
Ai grija de tine si fi optimista.

Anonim spunea...

CRICRI

Superb, ca de obicei!

''I've never dropped anyone i believed in''.
Si e greu, intr-adevar azi, sa fii true to yourself..
Ca si tine, cred ca toate un rost si mai devreme sau mai tarziu o sa inteleg ca nimic nu a fost in zadar...
Just hold on hun'!

Andreea spunea...

M-am gandit de multe ori sa scriu ce simt.. dar de fiecare data citesc blogul tau si imi dau seama ca nu e nevoie,imi spui tu exact ce simt la momentul respectiv.Multumesc

yo8sau spunea...

Vrei sa vii la mine la blogroll?

Nice blog :P

Alexandra

Ana spunea...

Zoli: Corect si asa

Balonas: Am sa am, si tu la fel :)

Cricri: Multu. Pup

Andreea: Merci frumos, te mai astept...(sper ca si eu sa scriu mai des)

You8sau: Vreau, normal :) Multumesc.

.missbee spunea...

e inocența specifică vârstei. bucură-te de ea cât mai mult.

mozaicsentimental spunea...

Ok. E genial. Mă regăsesc perfect in caracterizarea ta.

vioreld spunea...

frumos blog , felicitari .

www.viziunidinviata.blogspot.com

Anonim spunea...

Esti minunata asa cum esti. Nu te mai compara cu altii sau cu ce cred altii despre tine.

Remus

angelique spunea...

http://ladyscosmetice-afacereata.blogspot.com/
Blog cu de toate pentru fete )

Anonim spunea...

buna! te-am descoperi de ceva timp si imi place mult cum scrii, dar vad ca n-ai mai postat nimic in ultima vreme...

Claudiu spunea...

Foarte frumos articolul. Interesant ceea ce ai scris. :) Cei care nu merg cu turma sunt considerati slabi... De multe ori, însă, ei sunt cei puternici. Ai nevoie de "muschi" si de determinare pentru a înota împotriva curentului.