sâmbătă, 30 iulie 2011

Inca o zi...


S-a terminat un capitol din viata. Apartamentul de la 4 a ramas gol si cel de la 6 singur intr-o mare de usi necunoscute.

S-au destramat prietenii si amintiri si vise. S-au uitat promisiuni si sentimente. Totul s-a dus naibii si opinia generala este ca trebuie sa pastram ce a fost frumos.

Din pacate, nimeni nu intelege ca nu a fost nimic frumos in comparatie cu mizeria lasata in spate.

Nu ma intereseaza ca timpul le va rezolva pe toate, la fel cum nu ma intereseaza ca in 1000 de ani nu o sa mai simt la fel. Nu ma intereseaza cliseele si nici vorbele dulci de umplutura. Nu ma intereseaza ca iti pasa, cand stiu ca nu poti sa intelegi nimic.

Ma intereseaza urmele adanci lasate de taieturile pe care le-ai facut in ultimele 21 de zile. Ma intereseaza cicatricile care-mi vor ramane intiparite in privire, daca nu pe fata. Ma intereseaza masca zambitoare pe care trebuie sa mi-o iau in fiecare zi si lupta pe care trebuie s-o duc in fiecare minut cu mine.

Accept, accept, accept - urasc ca trebuie sa accept si nu pot sa fac nimic.
Accept consecintele actiunilor mele si accept ca din 2, 1 a obosit cand nici macar nu a facut un efort atat de mare.
Accept etichetele ce-mi vor fi puse, la fel cum accept ca secundele nu pot trece mai incet de atat.
Accept ca nu pot sa accept "nu" si accept ca trebuie sa stau in picioare cand tot ce vreau este sa fiu pe jos.

11 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic asa...e o cantitate de suferinta alocata fiecarui proiect de genu...o cantitate de lacrimi...de tipete, de durere...de bere si alcool....de texte scrise...de tigari fumate, de nopti nedormite si de melodii ascultate...and my point is...de tine depinde doar ordinea in care ele se intampla...asa ca oricat ai masca un sentiment...el te prinde din urma peste o saptamana sau o luna...si tot va trebui sa il lasi sa te consume. So feel free

tina basi spunea...

cel mai greu e sa stai in picioare. si sa te misti ... chiar daca o faci in pas de melc. faptul ca "toate trec pe lumea asta, si bune, dar si rele" nu ajuta. nu vei mai fi niciodata aceeasi persoana, iar "fereastra" care se va deschide la un moment dat, va fi doar o decizie pe care o vei lua, indiferent care va fi aceea, atunci cand satrea de inertie va intra in pauza. incearca sa crezi in tine si in viitorul tau chiar daca e vopsit in culori sumbre.

Anonim spunea...

Sfatul meu este ca sa revezi tot ce s-a intamplat, sa incerci sa intelegi unde ai gresit, de ce ai gresit. Ranile de genul asta nu se vindeca lasand totul brusc in urma. Trebuie confruntate.

PS: Nu mai incerca sa faci din cineva dragostea vietii tale, poate doar daca si acel cineva incearca acelasi lucru.

Esti printesa cuiva, iar acel 'cuiva' te cauta..

Diana spunea...

Draguta, treci peste ... sunt alte lucruri mult mai grave ...

Alex spunea...

Astuia vroiam sa-i dau share pe Facebook sa vada lumea ce simt.

Anonim spunea...

Am ajuns pe blogu tau din pura intamplare... esti o persoana foarte deosebita si mai c'am fascinat as dorii tare mult ca sa te pot cunoaste... ovidiu_yoovi@yahoo.com

Sol Ni. spunea...

Întrucât nu mi se pare că ai avea nevoie de sfaturi, țin să mă bag în seamă și să împărtășesc un zâmbet, pentru zile mai bune.
Atât.

Ana spunea...

@ Anonim - multumesc pentru cuvintele frumoase...ai foarte mare dreptate si fix asta fac...il las sa ma consume.

@ Tina - sunt o stanca, ce pot sa spun? :)

@ Anonim - sper sa ma si gaseasca..:)Foarte frumos comentariu..apreciez.

@ Diana - Bine draguta, cum zici tu.

@ Alex - si ce te impiedica? :)

@ Anonim - Multumesc..dar aparentele insala..:)

@ Sol: Un zambet este mereu bine venit. Multu tare mult.

Defektu spunea...

like

Anonim spunea...

Nu lasa totul sa te consume..atunci chiar vei ramane goala intr-un loc rece si intunecat,si eu am facut la fel, zambeste, bucurate de cele mai fine experiente in viata. Ceea ce iti pot spune e ca, nimic in viata nu e corect, si nu, nu o sa fie mai bine..dar trebue sa treci peste, mergi drept si sa zambesti.

jointandsmyle spunea...

Se pare ca nu sunt singurul de pe aici care vrea sa te cunoasca..dar..poate k eu nu.mi doresc asta..tot ce.mi doresc e sa pot schimba niste impresii cu tine..nu.mi doresc nimic mai mult..si sti de ce?simt ca esti la fel ca mine..si privind tot ce ai scris aici..simt ca te cunosc de o viata..oare ai trecut vreodata prin asta?sa citesti 'gandurile' cuiva pentru prima data..si sa simti ca il/o cunosti deja?daca o sa ai placerea candva..si daca iti doresti sa mai 'socializezi' asa cum spuneai tu..cu un baietzel ca mine..raspunde.mi la postare..daca nu..o sa inteleg..si o sa te citesc orice ar fi..take care of you..and show must go on! !