luni, 5 septembrie 2011

Cei care m-au iubit...

- mi-au spus in repetate randuri ca merit - merit sa zambesc, sa fiu fericita, o viata plina de bucurie si baloane roz

- mi-au scris si mi-au adus primele flori pe care le-au daruit vreodata

- au plans si au avut convingerea ca viata lor langa mine ii face fericiti

- mi-au inventat porecle si gesturi alintate menite sa fie stiute doar sub plapuma, in puterea noptii

- mi-au dat sa ascult muzica, sa vad filme si sa-mi schimb perceptia despre realitate

- mi-au spus sa stau dreapta

- mi-au facut mofturile si mi-au suportat starile contradictorii

- au stiut ca fericirea mea nu necesita multe

- au stiut ca sunt un om bun, dar nu m-au invatat niciodata ca oamenii buni au cel mai mult de suferit

- m-au mintit si vor continua sa ma minta

- au avut puterea sa-mi inghete sangele si sa ma izbeasca de podea de nenumarate ori

- mi-au demonstrat ca intotdeauna poti sa plangi mai mult decat ai crezut

- au stiut sa fie rai tocmai pentru ca ma iubeau si-mi cunosteau punctele slabe

- mi-au facut rau ca sa nu-mi faca rau

- au avut un trecut ce mereu i-a urmat din spate si nu le-a dat pace

- mi-au frant aripile, mi le-au cusut la loc si apoi le-au rupt iar

- nu au facut niciodata pace cu trecutul lor si nici nu si-au incheiat corect socotelile

- mi-au luat linistea si visele de fiecare data cand au plecat

- m-au facut norocoasa pentru ca am cunoscut ce inseamna sa iubesti

- mi-au lasat rani si cicatrici si amintiri frumoase

- au avut binele ascuns in prea mult rau

- au stiut sa-si faca iubirea parte din mine

- au fost cei pe care i-am iubit si eu

- nu mi-au ramas niciodata prieteni

- au uitat de ce.

7 comentarii:

Balonas spunea...

Fiecare om invata cate ceva de la cineva , fie de bine , fie de rau. Lectiile care te invata alti oameni conteaza mult mai mult decat ar putea oricine sa isi imagineze. Nu regreta nimic din tot ce s-a intamplat , nu are rost , si oricum , te face cine esti tu de fapt , deci nu lasa nimic din trecut , sau din prezent sa te faca sa suferi . Deobicei nu doare atat de mult acel simplu "Adio !" sau "La revedere !" cat dor amintirile care iti tot apar in minte , in cele mai proaste momente.
Fii tare ! E tot ce pot spune.

Anonim spunea...

daca stii tu cum poate cineva sa faca pace cu trecutul si sa-si incheie socotelile corect atunci cand "trecutul" nu te lasa in pace, spune-ne si noua.

Anonim spunea...

Ai uitat sa spui - "pana acum". :) Nu mai fi asa drastica, lucrurile in general au o nuanta mai gri.

Ana spunea...

@ Balonas: Sunt o stanca :)

@ Anonim 1: Cred sincer ca trecutul poate sa te lase in pace daca nu te mai gandesti constant la acesta si daca-l impiedici sa revina. Privind mai mult in prezent si viitor, ai toate sansele sa lasi trecutul in urma...daca asta vrei.

@ Anonim 2: In general..bine spus. Problema e in particular :)

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

Ana spunea...

@ Dragos: Multu mult de tot!!!

beautyroom spunea...

Funland UNIREA si BEAUTYROOM.ro te invita sa participi la campionatul de biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

De retinut:
- participarea este GRATUITA;
- daca nu te pasioneaza biliardul poti sustine un prieten cu blogul/site-ul tau
- TOTI participantii primesc PREMII (primele 4 locuri primesc premii consistente);
- trebuie sa te inscrii pana pe 23 octombrie;
- Va fi DISTRACTIE MAXIMA toata saptamana la Funland, asa ca veniti sa participati sau sa sustineti prietenii care participa!

Premii oferite de Nuxe si Himalaya.

Hai sa ne distram!