marți, 20 decembrie 2011

Am un nod in gat!

Imi aduc aminte de inceput - barba ta stufoasa, ochii mari, blugii de la Energie, ceasul Swatch si cercelul din limba.

Faptul ca mi-ai spus ca pun intrebari stupide, in timp ce o alta ea te suna de zor, iar tu ai intors telefonul cu fata in jos.


Nu m-am indragostit nebuneste din prima, dar pe niste trepte de la Universitate am spus cu voce tare: eu voi fi cu baiatul asta.

Prima intalnire, la vreo trei luni distanta, initiata de mine. Spontan. Am inceput sa-ti vorbesc toate aberatiile din lume, in timp ce tu faceai semne barmanului- "inca un rand, baiete".

Ti-ai jucat atat de bine cartile - trebuie sa admit ca promisiunea ca-mi vei face un CD si marturisirea ca de mult nimeni nu te-a mai facut sa zambesti asa, m-au dat pe spate. N-am aratat-o atunci, dar, cat m-am intins pe jos dupa...

Ma imbatasem si tu nu incetai sa ma privesti frumos. "Ce domnisoara se imbata la prima intalnire?", ma tot intrebai razand apoi.

Plimbari pe stradute, discutii lungi despre orice si multa pasiune. Iti placea sa vorbesti cu mine. Chiar mi-ai spus, fix asa - "Imi place mult sa vorbim".

Iti promit ca eram cea mai fericita atunci.


Iti amintesti ca mi-ai spus o poveste? Era noapte si nu aveam curent in bloc. A trebuit sa urc pana la etajul 6 prin intuneric. Te-am sunat. Ti-am spus ca de frica, dar cred ca pur si simplu vroiam sa-ti mai aud un pic vocea. Ai inceput sa-mi povestesti despre o lume magica care traieste la mine in pereti...cu elfi si zane...

E plin Bucurestiul de saruturile noastre, fie ca vrei sau nu. La teatru, la film, in ploaie, pe soare, in parc, in ninsoare, la concert, la prieteni in vizita, la colt de strada, la cafenele, in baruri, in barca, in cluburi, pe strazi laturalnice, la mine, la tine, la noi.

Cand ai uitat sa ma privesti frumos si eu sa te fac sa razi?

11 comentarii:

Roxx spunea...

fara cuvinte...mi-ai adus aminte de lucruri uitate ...e

tigara electronica spunea...

eh, toate is trecatoare in viata.
Not even forever lasts forever.

carmen spunea...

e ceva in tot ce e scris de tine, parca mereu ma zgarie pe suflet, sunt efectiv bucati din viata, din viata mea, parca si simt fiorul episoadelor de care ne povestesti.
esti wow

Ana spunea...

@ Roxx - Sper ca nu ti-am lasat un gust amar

@ Tigara electronica - la un momendat am sa inteleg si eu vorbele tale si am sa mi le integrez in organism

@ Carmen: Multumesc din suflet.

Roxx spunea...

nu..din contra, sunt amintiri frumoase:)

Marian spunea...

OMG, sper ca nu e adevarat ce ai scris... daca da, regret...
De ce ma regasesc deseori in ce scrii ? Huh?

P.S. sint mindru ca te cunosc

Aske spunea...

poate ca nu bucurestiul e orasul povestilor mele...
poate nu tot din ce ai spus tu se aplica si la mine...
dar ma doare fiecare cuvant pe care l-am citit si ma impiedic de fiecare imagine pe care mi-am amintit-o cu randurile tale...

imi place cum scrii :)

Ana spunea...

@ Roxx: Ma bucur atunci :)

@ Marian: Multumesc din suflet!

@ Aske: Saru'mana mult de tot!

Ionita Alexandra spunea...

Este genial ce scrii.:)
Prin fiecare cuvant ai despicat literele in sentimente pe care,dupa cum spunea Aske,nu in totalitate,dar in mare parte imi aduc aminte de anumite momente care candva speram sa nu se sfarseasca niciodata.

baldovin spunea...

Ce frumos! Si sincer. Ca "te iubesc" a ajuns asa un fel de moneda. N-am prea mai vazut in ultimul timp

Pacat ca-i cam trist. Dar poate ca asta e reteta frumusetii. Sper sa fii din nou iubita asa cum meriti. Pastreaza-ti lumina interioara si dragostea va veni la tine in the end ;)

Dudu♥ spunea...

frumos. frumos. frumoooos