miercuri, 15 februarie 2012

In unele ore tarzii ale noptii, mi-e teama ca...

- m-am blocat in trecut

- singuratatea doare latent

- te voi iubi mereu

- nu am sa pot face fata neputintei

- nimic din ceea ce fac nu te mai atinge

- ai sa ma uiti si nu am sa contez

- nu ai sa intelegi niciodata cum e sa nu poti respira corect si dormi linistit

- n-am sa fiu niciodata fericita

- nu am puterea necesara sa ma mentin la suprafata

- n-am sa inteleg ce lectie trebuie sa invat din toata aceasta experienta

- imi va imbatrani inima prematur

- nimic nu mai are sens

- n-ai curajul sa ma ajuti sa ma fac bine

- te simti bine ca nu mai faci parte din viata mea

- nu m-ai luat niciodata in serios

- am prea multa nevoie de tine

- nimeni nu ma aude cand strig dupa ajutor

- am vazut prea multe filme cu final fericit.

8 comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

din pacate, am vazut si prea multe filme cu acest scenariu. temerile enumerate de tine sunt universale, fiind traite de multi semeni. si eu ma confrunt cu unele si atele zilnic; de prea multe ori orele tarzii ale noptii ma prind in teama pentru ca imi descopar micimea. Adorm cu speranta ca mine ma voi trezi altul ... (si din pacate) adorm; cand ar trebui sa ma trezesc si sa descopar sensul, sa imi redobandesc puterea furata de catre fricile care ma tin pe loc, si incetul cu incetul ma scufunda in suferinta.

Raluca spunea...

Fiecare postare ma face sa tresar si sa ma redescopar, sa accept trairile si starile prin care trec si totodata sa gasesc puterea de a lua partea buna din fiecare lucru rau care mi se intampla... Momentan nu`mi mai gasesc cuvintele .. :)

Anonim spunea...

Ai putea cu succes sa-ti redenumesti blogul "plang dupa X.blogspot.com" Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar uiti ca totul trece, din pacate sau, in cazul asta,din fericire. O sa mai fii fericita si nu o sa-l iubesti mereu (sau cel putin nu asa). Diana

Ana spunea...

@ Zoli: Aici e pragul...sa poti sa iesi la suprafata.

@ Raluca: Cam despre asta e vorba... Iti multumesc :)

@ Diana: :) N-am sa neg ca nu ai dreptate. Asa se va numi cartea pe care planuiesc sa o scriu - PlangdupaX.blogspot.com. Lasand gluma la o parte, da, sunt constienta ca nu aici mi-e sfarsitul. Sunt doar niste cuvinte pe care le-am scris cand nu puteam face altceva. Iar asta pe mine ma ajuta - sa scriu ce gandesc intr-o anumita clipa, chiar daca ma face sa par slaba in ochii celor din jur.

Raluca spunea...

De cand iubirea este o slabiciune? Si eu trec prin asemenea momente si nu ma simt deloc slaba pt faptul ca l`am iubit si inca il iubesc cu toata fiinta mea. Nu toti isi pot exprima trairile(ti`am mai scris despre asta acum ceva timp,mi`as dori sa am puterea sa povestesc tot ce simt) asa ca nu pari slaba in fata nimanui:) Te admir din suflet!

George spunea...

Da mă simt puţin jenat să trag cu ochiul la afirmaţiile astea la persoana a doua, care nu ştiu cine e de fapt nu o cunoscu nici pe persoana I-a, mai răsfoiesc blogurile, dar azi chiar mă gândeam apropo de paragraful al doilea, prezentul face parte mai mult din viitor decât din trecut. De ce trebuie să dovedesc că nu sunt robot, ai avut aşa de mulţi spameri?

Ana spunea...

@ Raluca: Iti multumesc, din suflet

@ George: :) Asa l-am setat eu. Preventiv.

Ana-Maria spunea...

Esti un om frumos :) Sunt sigura ca iti vei gasi mereu puterea sa zambesti din nou si sa deschizi ochii mari catre o noua zi.
Hang in there, it'll be great! ;)