miercuri, 21 martie 2012

De acum incolo, numai de bine...nu?

Sunt foarte suparata pe mine. M-am condus spre un drum al distrugerii sufletesti si nu-mi gasesc forta sa ma adun.

M-am incapatanat cu desavarsire sa cred in nimic si nu am luat in calcul consecintele.

Mi-am tocit orice urma de speranta si incredere.
Nu vad rostul la nimic si tot ce pot sa fac este sa astept. Sa stau cuminte si sa las cat mai mult timp sa treaca peste mine.

Am sa ma las in bratele lui Cronos - sa-mi linga ranile, sa-mi desfunde urechile, sa-mi curete creierul si sa ma lase sa ma trezesc intr-o buna zi linistita.

Imi doresc mai mult ca orice ca inima sa mi se impace cu ratiunea cat mai repede. Vreau sa am putere sa accept tot ceea ce mi-am facut cu buna stiinta.

Trebuie sa inteleg pe deplin cum nu e nimeni de vina pentru ceea ce am devenit in prezent. Nimeni, in afara de mine.

Si mai trebuie sa fiu constienta de faptul ca sunt singura. Lumea nu se opreste din loc pentru ca eu am cateva zile proaste. Fiecare are propriile probleme si iata ca am ajuns la 25 de ani sa realizez ca nu e nimeni care sa plece urechea la ce simt. Si sa inteleaga.

Nu e nimeni sa ma ajute sa ma pun pe picioare. Am ramas eu si cuvintele mele. Impreuna trebuie sa reusim, altfel n-avem incotro.

S-au produs prea multe schimbari intr-un timp relativ scurt si m-am trezit prinsa intr-un loc in care nu credeam ca voi ajunge prea curand.

Mai grav este ca nu am un plan si o solutie. Si sincera sa fiu, nu ma aflu intr-o situatie ce necesita spontaneitate.

Tot ce pot sa-mi spun este ca am ajuns la fundul prapastiei. Logic, de acum inainte ar trebui doar sa urc...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Non-printeso,lumea nu se opreste pentru ca ai tu cateva zile proaste, asa e. Dar eu iti doresc ca acele zile proaste sa fie cat mai putine posibil. Si cat mai blande. Cronos le rezolva pe toate, ai incredere in tine!! A.B.

Zoli ZzZ spunea...

pai e o lege a naturii, legea pendulului, ca odata esti jos iar apoi esti sus; ca dupa ploaie vine soare, ca totul se transforma si nimic nu ramane la fel. Numa ca noi nu ar trebui sa fim asa de usor influentabili de exterior si ar trebui sa fim responsabili cu deciziile noastre. Usor de zis, greu de facut. Da merita sa ne straduim.
Acceptarea situatiei ajuta, rugaciunea ajuta, a incerca sa nu mai repeti greseala ajuta.
In rest nu te astepta numai la bine. Raul isi are si el rolul; si apare si el din cand in cand; ca sa ne dam seama de cate ceva despre noi, ceva ce neglijam.
Ana, tu fa binele; ca mai e o lege: dupa fapta si rasplata.

Anonim spunea...

"in colo"?

Ana spunea...

@ A.B. : Multumesc tare de tot, asa sper si eu

@ Zoli: Incerc pe cat posibil...multumesc :)

@ Anonim: Scuze...un spatiu prost pus. Multumesc.

Anonim spunea...

nu esti singura!!!noi suntem aici si suntem cei ce te vom sustine mereu!si sfaturi...numai sa vrei sa le auzi macar!si este foarte bine ca te-ai gindit sa mai folosesti si ratiunea!nu suntem si nu vom fi niciodata dusmanii tai!si-mi pare extraordinar de rau ca a trebuit sa pricepi singura despre ce e vorba in propozitie!in rest...sunt oameni care te iubesc,sunt oameni carora le pasa de ce se intimpla cu tine,si tare mai are dreptate zoli-totul in viata se plateste!tata

dan spunea...

"De acum incolo, numai de bine...nu?" Hmmm. Depinde! Se poate si mai bine, se poate (Doamne-fereste!) sa fie mai rau. Importanta e dorinta sincera si personala de a schimba cu adevarat ceva, de a te detasa de tot ceea ce te poate constrange sa faci lucruri placute aparent dar care au efect neplacut in timp. E un adevarat proces de transformare si maturizare atat spirituala cat si a personalitatii.

Aly spunea...

S-ar putea sa ti se para acum fundul parapastiei, insa e pur si simplu un pas pe care trebuie sa-l faci ca sa ajungi unde ti-e locul si scopul :)

Cum bine explica si Steve Jobs in vestitul lui discurs: "you can't connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards. So you have to trust that the dots will somehow connect in your future. You have to trust in something — your gut, destiny, life, karma, whatever."

Cand mai ajungi prin B, trebuie musai sa ne mai vedem la o bere. Hugs and :*s